Fitness Seller

Brian's Training log (Cut) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Probeer eens te squaten op je sokken, dan sta je stabieler dan op jou huidige sportschoenen. Squat zelf ook op sokken en voelt beter dan met schoenen.
 
Probeer eens te squaten op je sokken, dan sta je stabieler dan op jou huidige sportschoenen. Squat zelf ook op sokken en voelt beter dan met schoenen.
Oké volgende x eens proberen 👍🏼
 
  • Like
Waarderingen: ak
Hehe, lekker man. Weet je weer dat je leeft.
 
11 mei: pull

Leuke training, volle energie,niks op aan te merken.
Gewichten zijn allemaal beetje anders dan ervoor vanwege power rack nu, het schuifsysteem waar gewichten aanhangen weegt ook zelf al iets (geen idee hoeveel) vandaar dat het allemaal wat minder lijkt..
Momenteel gaat mijn gewicht ook als een trein naar beneden. Komen wel zware dagen aan qua eten en drank (trouw,communie,huwelijksverjaardag,..)
Proberen voor en na die dagen wat minder te eten en evt 30min extra cardio.

Screenshot_20220511-095608_Virtuagym.jpg
Screenshot_20220511-095617_Virtuagym.jpg
Screenshot_20220511-095623_Virtuagym.jpg
 
Probeer eens te squaten op je sokken, dan sta je stabieler dan op jou huidige sportschoenen. Squat zelf ook op sokken en voelt beter dan met schoenen.
Doe ik ook. Werkt prima!

Doe mijn schoenen uit bij iedere staande oefening zoals DL, Bent over row, over head press, barbell curl.
 
12 mei: Push

Helaas stopt het meer reppen nu stilletjes aan wel, integendeel zelfs 3 reps minder op bankdrukken.
Opzich bij andere oefeningen nog wel hetzelfde tot soms toch dat extraatje kunnen uitpersen dus al bij al niet te klagen..
De cut loopt op wieltjes momenteel,geen honger gevoel ookal zit ik "nog maar" op 2300.

Screenshot_20220512-172159_Virtuagym.jpg
Screenshot_20220512-172210_Virtuagym.jpg
photo_2022-05-12_10-32-23.png
 
13mei : lower body!

Algemeen goede training.
Mijn kuiten deden echt pijn op laatste 2 reps.. beetje mankend trappen gaan nu 👍🏼
Nog 30 min gelopen op loopband ook. Vanwege vanavond familie etentje en morgen een communie van vrienden.. drukke dagen, beetje extra cardio en wat minder eten voor en na deze dagen.

Screenshot_20220513-170715_Virtuagym.jpg
Screenshot_20220513-170756_Virtuagym.jpg
Screenshot_20220513-165938_Connect.jpg
 
13mei : lower body!

Algemeen goede training.
Mijn kuiten deden echt pijn op laatste 2 reps.. beetje mankend trappen gaan nu 👍🏼
Nog 30 min gelopen op loopband ook. Vanwege vanavond familie etentje en morgen een communie van vrienden.. drukke dagen, beetje extra cardio en wat minder eten voor en na deze dagen.

Bekijk bijlage 555596
Shit! Kuiten vergeten te doen gister. Realiseer ik me nu ik je verslag lees :p
Lekker bezig verder hoor 👍
 
roest rust dag!
vandaag communie bij vrienden, beetje eten en drinken (proberen te beperken) heb wel 1000 kcal op reserve gezet om zeker te zijn en morgen nog extra cardio erbij voorzien zelfs.
morgen ook weekgemiddelde gaat weer een mooie sprong zijn tegenover vorige week :D:cool:
 
roest rust dag!
vandaag communie bij vrienden, beetje eten en drinken (proberen te beperken) heb wel 1000 kcal op reserve gezet om zeker te zijn en morgen nog extra cardio erbij voorzien zelfs.
morgen ook weekgemiddelde gaat weer een mooie sprong zijn tegenover vorige week :D:cool:
Hoppaa. Commitment! Slim dat je het zo aanpakt. Beetje cardio extra, her en der wat kcal besparen en dan zo'n dag als vandaag mooi beginnen met een buffer :)
 
roest rust dag!
vandaag communie bij vrienden, beetje eten en drinken (proberen te beperken) heb wel 1000 kcal op reserve gezet om zeker te zijn en morgen nog extra cardio erbij voorzien zelfs.
morgen ook weekgemiddelde gaat weer een mooie sprong zijn tegenover vorige week :D:cool:
Ondertussen heb ik nog steeds die kuiten niet aangepakt... 😪

Morgen dan maar weer tijdens legday 😁

Lekker bezig 👍 drink maar een klein extra biertje op mij, want ik sta al maanden droog 😬
 
Ondertussen heb ik nog steeds die kuiten niet aangepakt... 😪

Morgen dan maar weer tijdens legday 😁

Lekker bezig 👍 drink maar een klein extra biertje op mij, want ik sta al maanden droog 😬
wou dat ik het ook kon zeggen, heb slechte vrienden.. zetten me altijd toe :laugh:
zoals vandaag ben ik 100% zeker als ze weten dat ik eraan kom dat die eerste bacardi al klaar staat.
gisteren tijdens etentje ook 1 gedronken endan me heel braaf aan alles kunnen houden..
kipfilet gegeten met beetje puree, koffie en cola zero, ben zelf enorm trots op mezelf :rolleyes:
 
Hoppaa. Commitment! Slim dat je het zo aanpakt. Beetje cardio extra, her en der wat kcal besparen en dan zo'n dag als vandaag mooi beginnen met een buffer :)
kan het blijven zeggen, door goede aanpak en besprekingen met jou komt alles hier mooi inorde!
 
kan het blijven zeggen, door goede aanpak en besprekingen met jou komt alles hier mooi inorde!
Doordat het de laatste tijd allemaal zo super loopt ben je ook wel hyper gemotiveerd. Helpt gigantisch! Hoe je dit weekend aanpakt bijvoorbeeld toont dat je heel bewust je plannen maakt de hele week. Je cardio vrij flink verhogen, her en der wat keuzes met je eten anders doen dan normaal en dan kun je dit soort sociale aangelegenheden ook doen zonder dat je iedereen je raar aankijkt met je tupperware bakje met rijst-kip-brocolli.
 
Doordat het de laatste tijd allemaal zo super loopt ben je ook wel hyper gemotiveerd. Helpt gigantisch! Hoe je dit weekend aanpakt bijvoorbeeld toont dat je heel bewust je plannen maakt de hele week. Je cardio vrij flink verhogen, her en der wat keuzes met je eten anders doen dan normaal en dan kun je dit soort sociale aangelegenheden ook doen zonder dat je iedereen je raar aankijkt met je tupperware bakje met rijst-kip-brocolli.
haha tupperware bakjes ftw!
neen klopt, -8.5kg van februari to nu, is niet slecht denk ik dan.
en we gaan ervoor zorgen dat dit de laatste langste cut geweest gaat zijn, betere controle tegenover daarvoor heb ik wel nodig.
maarja eerst leren stappen omdan te kunnen vliegen hé ;-)
 
haha tupperware bakjes ftw!
Vind eigenlijk jou meal prep maaltijden er het beste uit zien van de prep maaltijden die ik in het food topic voorbij zie komen. Ziet er elke meer eigenlijk behoorlijk smakelijk uit. Nu ben ik niet de meest geschikte persoon om food te oordelen, maar viel me wel op!
 
Vind eigenlijk jou meal prep maaltijden er het beste uit zien van de prep maaltijden die ik in het food topic voorbij zie komen. Ziet er elke meer eigenlijk behoorlijk smakelijk uit. Nu ben ik niet de meest geschikte persoon om food te oordelen, maar viel me wel op!
ja moet zeggen, zelfs na 1.5j-2 jaar ben ik het nog niet beu gegeten.. ook wel best want dit is iets dat in mijn leven gaat blijven zitten, dan kan het best goed zijn ook :)
beetje variatie her en der =)
heb hiervoor ook rijst met broccoli en kip/vlees geprobeerd maar dat vond ik niet alles.
dus pasta is wel mijn ding, en belangrijkste vanal is dat ik hier enkele uren geen honger van heb.
 
  • Like
Waarderingen: ak
Ondertussen een week op 2300 kcal, verassend geen honger gevoel of energie tekort. enige wat ik nu tekort heb is vocht in mijn lijf, jezus wat een avond gisteren...
fotos komen wederom later mits ik weer aan het werken ben.

Weekgemiddelde week 1: 90.5kg (2500 kcal) + 30 min cardio pw
Weekgemiddelde week 2: 89.6kg
Weekgemiddelde week 3: 89.3kg
Weekgemiddelde week 4: 89 kg
Weekgemiddelde week 5: 88.3kg
Weekgemiddelde week 6: 87.5kg
Weekgemiddelde week 7: 87.1kg
Weekgemiddelde week 8: 87kg
Weekgemiddelde week 9: 86.2kg (2300kcal) + 1uur cardio pw
Weekgemiddelde week 10: 85.4kg
 
Back
Naar boven