XXL Nutrition

Bricone is back again..

Bricone


  • Totaal stemmers
    11

Bezoekers in dit topic

bricone

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
1 sep 2013
Berichten
10.047
Waardering
2.442
Lengte
1m85
Massa
100kg
Vetpercentage
15%
Na weer een emigratie en hectisch jaar verder is bricone weer neergedaald in een Gym. Momenteel nog steeds herstellende van een hoop bla bla bla ben ik weer begonnen met trainen.

Ga proberen toch weer te loggen en hieruit wat meer motivatie te halen. Zit momenteel zowel privé als zakelijk in een aardige rollercoaster dus het gaat een moeilijke tijd worden om het gymmen weer fulltime op te pakken.

Vandaag legs, delts, triceps en buik.
 
Gewoon tijd voor maken in je agenda, je voelt je er beter door en kunt de overige taken beter aan.
 
Het is weer september en bricone daalt weer neer op DBB. Hoop voor je dat het nu langer duurt dan 2 weken. Keep lifting :lifter:

 
Welkom terug! :D In!
 
Na weer een emigratie en hectisch jaar verder is bricone weer neergedaald in een Gym. Momenteel nog steeds herstellende van een hoop bla bla bla ben ik weer begonnen met trainen.

Ga proberen toch weer te loggen en hieruit wat meer motivatie te halen. Zit momenteel zowel privé als zakelijk in een aardige rollercoaster dus het gaat een moeilijke tijd worden om het gymmen weer fulltime op te pakken.

Vandaag legs, delts, triceps en buik.
Welkom terug!
 
Oh niet weer.
Welcome back, bro
 
Welkom terug weer! Succes :thumb:
 
Thnx voor de berichten.

Gister benen schouders triceps

Legs.

5x20x25kg adductor en abductor

5x15x32kg legextensions

5x15x45kg legcurls

Delts

3x15x15kg achterkant schouders

5x15x45kg schouder press machine

4x15x8kg side raises

Triceps

Reverse grip pushdowns

5x15x21kg

Triceps pushdown

5x15x21kg

Single arm Triceps called extensions

5x15x9kg.

Gewichten zijn nog niet veel maar wel een flinke pomp tijdens/na de training.
 
Het is weer september en bricone daalt weer neer op DBB. Hoop voor je dat het nu langer duurt dan 2 weken. Keep lifting :lifter:

Ja kunt er bijna de klop op gelijk zetten... toeval nee, 'the universe wanted this to happen'
 
Aanpak komende periode, ondanks dat het een drukke tijd gaat worden, binnen 3 weken word bricone daddy, work, en andere bla bla. Ga ik net als voorheen weer in gevarieerde reps trainen heb lange tijd Y3T gedaan maar nu ga ik 3 weken high reps 12/20 reps, 3 weken mid reps 8/10 reps, 3 weken low reps 6max. Hoop wanneer ik bij de low rep periode aankom dat me schouder griep weer over is want kan al weken niet op me rechter schouder slapen. Zijn nu al 2 weken met droge naalden behandeling bezig en merk dat het wel helpt dus we gaan zien. Morgen de volgende training.
 
Hè, persoon uit een grijs verleden. Welkom terug, succes met het trainen, vaderschap en het hele leven :)
 
tijdje stil geweest, vorige week niet getraind heleweek in het ziekenhuis van wegen me vrouw haar bevalling. Dus vanaf nu het is BricDaddy :).

Maandag training:

Rug en biceps. Deze week probeer ik weer rustig aan met veel reps te trainen zonder noemenswaardige berichten.

Dinsdag training:

Borst en triceps. Zelfde verhaal. Vandaag al best spierpijn in me pecs dus er gebeurd wel iets.

Vandaag training:

Benen en buik: Moet nog gebeuren dus zal straks na de training een update plaatsen.
 
:cheer:gefeliciteerd met de geboorte van de kleine :cheer:
 
Gefeliciteerd daddy!:banana::kiss:
 
Gefeliciteerd!
 
Gefeliciteerd
Bricaddy :D
 
Gefeliciteerd! Met complicaties? Of is een week normaal.
Lekker spierpijn kweken zo te horen :p
 
Gefeliciteerd
 
:cheer:gefeliciteerd met de geboorte van de kleine :cheer:
Dankje :D
Gefeliciteerd daddy!:banana::kiss:
Thanks :cool:
Gefeliciteerd!
Dankjewel
Gefeliciteerd
Bricaddy :D
Thnx :kerst:
Gefeliciteerd! Met complicaties? Of is een week normaal.
Lekker spierpijn kweken zo te horen :p
Dankje Rene, dwarsligging maar uiteindelijk goedgekomen.:)
Gefeliciteerd
dankje makker
 
Back
Naar boven