MuscleMeat

bridge na volgend kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bobby12

Novice
Lid geworden
6 mei 2012
Berichten
27
Waardering
1
Lengte
1m75
Massa
98kg
Vetpercentage
13%
Ik heb nou de volgende kuur achter de rug:
Week 1 t/m 12 500mg test e
Week 1 t/m 10 400mg Deca
Week 8 t/m 12 60mg winstrol e.d

Nou zou ik graag 5 weken willen bridgen op 125mg test e, en dan beginnen aan de volgende kuur:
Week 1 t/m 12 750mg test e
Week 1 t/m 10 400mg tren e

Maar ik wil er graag nog iets bijpakken bijv. dianabol maar ik ben een beetje aan het twijfelen wat, iemand enig idee?
En waarmee zou ik het beste kunnen nakuren?
 
Ik zou er niks bij doen, 750 mg test en 400 mg tren is al vuurwerk. Als je er dan toch iets bij wil doen, korte esters overwogen?
 
Vette kuur, zal lastig herstellen worden. zal de tren vergeten en bewaren voor een volgende kuur.
 
Dan zou ik, week 6-12 tren ace nemen. pas je nakuur aan op tren natuurlijk, en wat gebruik je dan ?
 
Zoals door anderen al gezegd zou ik niks meer erbij nemen. Dit is al zwaar genoeg.
Ik lees niks over je nakuur?
 
Dan zou ik, week 6-12 tren ace nemen. pas je nakuur aan op tren natuurlijk, en wat gebruik je dan ?


6 weken tren ace of 10 weken tren E maakt geen snars uit voor herstel, al helemaal niet na een bridge met daarvoor al deca.
 
kwas aant denken als nakuur 4 weken nolvadex en aromasin beide op 20mg per dag. Iemand hier enig advies over?
 
Je bent 29 weken on, dan kom je er niet van af met 4 weekjes nakuren natuurlijk. Verdiep je maar eens in nakuren van lange kuren.
 
koop dan arofixen als pct?
 
Een potje arofixen is 50 caps. 1 cap p/d.
Ik zou deze nemen dan heb je 7 weken gedaan.

Dan zou ik nog 3 weken nolva op 20mg erachteraan nemen.
Wacht een maandje dan bloed trekken.
 
Je bent 29 weken on, dan kom je er niet van af met 4 weekjes nakuren natuurlijk. Verdiep je maar eens in nakuren van lange kuren.

Dit...studeren jongen;)
 
oke, ik ga dus na mijn 5 weken durende bridge over op:

-750mg test e
-400mg tren e

Maar ik heb nu al redelijk last van gyno, je ziet het nog niet maar er zitten wel flinke knobbels. Nu is vraag ik me af wat kan ik het beste pakken tijdens mijn bridge om de gyno weg te laten trekken, en wat kan ik het beste pakken tijdens de kuur om te voorkomen dat het erger word/terug komt?
 
Zoek even op gyno. Nolva mee laten lopen is een optie, maar wil je echt doorgaan als je gyno al aan het ontwikkelen bent?
 
je hebt al gyno en je gaat 750 test met 400 tren pakken, you are crazy nigga..!!!

---------- Post toegevoegd Fri 28 Dec 2012 om 14:24 ----------

en BTW, als je gyno ontwikkeling hebt ken je nemen wat je wilt in je bridge maar dat ga je niet wegkrijgen het zal alleen stagneren. Als je echt weefsel opbouw heb dan is de enige oplossing operatie. Heb je vetopslag onder je tepel dan kan je met lage oestrogeen en flink cutten dat wel weg krijgen.
 
Zou ook minstens 8 weken of langer nakuren op arofixen. Je kan ook HMG laten meelopen op 3x25iu ew.

Ben net begonnen met gelijkaardige kuur. Eerst test/deca 500/400 voor 10/12w dan bridge op 125 voor 6w dan test/tren/mast 250/400/400 voor 12/10/12w.

Dan ga ik goed nakuren en de rest van 2013 off. Ben eens benieuwd hoe ik daar van ga herstellen, enkel gyno kan serieus roet in het eten komen gooien.
 
je hebt al gyno man,Tren E zorgt voor een dikke Prolactine Gyno
5weken birdg is te kort, ik zou 7-8weken doen
Nakuur arofixen langer doortrekken met 400 tren e gaan je prolactine waardes zowizo ****dup zijn :p
 
misschien wilt ie een melkmoeder worden ofzo :dunno:
 
Back
Naar boven