AndroidHealthClinic

bridgen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

nico

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
6 jan 2003
Berichten
361
Waardering
0
ik ben net na 5 weken gestopt met mijn kuur..te veel last van gyno,maar vind dat ik toch wel genoeg massa heb ben 105kg 182m 14%bf ik hoef niet mega te worden ga meer voor de goeie look.
maar wil toch wel zo'n 6 weken wachten met droog trainen etc.
moet ik nou wel of geen na kuur doen met nolva/clomid,ben wel met 20mg nolva ed begonnen om de gyno te onderdruken moet in de derde week na de laatste inj de gewone nakuur doen of is dat met bridgen niet nodig?

wat zijn de mogelijk heden om mee te bridgen?
 
Zelf bridge ik momenteel met 10 mg dbol per dag. neem 2 tabs bij het ontbijt. ben nog geen gram lichter geworden maar ik ben pas een week of 3 klaar met mijn kuur. blijf tot mei bridgen en pak dan een kuur om droger te worden.
 
Originally posted by Diver2000
Zelf bridge ik momenteel met 10 mg dbol per dag. neem 2 tabs bij het ontbijt. ben nog geen gram lichter geworden maar ik ben pas een week of 3 klaar met mijn kuur. blijf tot mei bridgen en pak dan een kuur om droger te worden.

Kuur je eerst na, of begin je direkt te bridgen wanneer je kuur ophoud?
 
Originally posted by nico
ik ben net na 5 weken gestopt met mijn kuur..te veel last van gyno,maar vind dat ik toch wel genoeg massa heb ben 105kg 182m 14%bf ik hoef niet mega te worden ga meer voor de goeie look.
maar wil toch wel zo'n 6 weken wachten met droog trainen etc.
moet ik nou wel of geen na kuur doen met nolva/clomid,ben wel met 20mg nolva ed begonnen om de gyno te onderdruken moet in de derde week na de laatste inj de gewone nakuur doen of is dat met bridgen niet nodig?

wat zijn de mogelijk heden om mee te bridgen?

Heeft de nolva niet geholpen tegen gyno???
 
Bridgen is bullshit. Is een prachtige manier om je endocrien systeem naar de wip te helpen. Na een kuur volgt de post-cycle kuur, en daar knoei je best niet mee.

En zeker met een statement dat je niet massief wilt worden, kan me echt niet inbeelden wat je zou bezielen om je daar mee bezig te houden. Tenzij je op internationaal niveau meedraait is dit niet nodig en zelfs dan zijn er gezondere (al zij het duurdere) manieren.
 
Originally posted by Big Cat
.... Bridgen is bullshit .....

En toch zijn er mensen die de praktijkervaring hebben dat bridgen bij hun nut heeft gehad ???

Groet Smalluser :thumb:
 
Originally posted by Big Cat
Bridgen is bullshit. Is een prachtige manier om je endocrien systeem naar de wip te helpen. Na een kuur volgt de post-cycle kuur, en daar knoei je best niet mee.

En zeker met een statement dat je niet massief wilt worden, kan me echt niet inbeelden wat je zou bezielen om je daar mee bezig te houden. Tenzij je op internationaal niveau meedraait is dit niet nodig en zelfs dan zijn er gezondere (al zij het duurdere) manieren.

Bump that...

en Big Cat... zie je het niet zitten om te begeleiden? Ik heb je een mail en een pm gestuurd...

Waarom? Geen zin? tijdsgebrek?
 
Hoofdzakelijk tijdsgebrek. Daarbij, zie je het wel zitten om aan 40 euro per maand een trainer te hebben die als ie in zn research zit wel een zijn deadlines durft vergeten ? Ik werk best met gevorderde lifters, dus je moet jezelf wat inschatten op dat gebied.
 
Originally posted by smalluser


En toch zijn er mensen die de praktijkervaring hebben dat bridgen bij hun nut heeft gehad ???

Groet Smalluser :thumb:

Om massa te behouden ? Ongetwijfeld. Maar als je dan nog eens je endocriene supressie versterkt en je post-cycle ondermijnt moet je rekening houden met de gevolgen die niet met bodybuilding te zien hebben. En tenzij je een permanente lage natuurlijke test wil, een onderdrukt libido, steriliteit en mogelijk impotentie, dan wil je misschien al iets veiligers overwegen ...
 
Originally posted by smalluser


En toch zijn er mensen die de praktijkervaring hebben dat bridgen bij hun nut heeft gehad ???

Groet Smalluser :thumb:
Ja bridgen werkt in zekere zin, pro's doen niets anders, maar hun hoor je niet lullen over 10 mg dbol in de ochtend zonder effect op je eigen test hoor.
Je kan geen exogene steroide nemen zonder dat er iets gebeurd met je eigen productie en gezondheid.
 
oke geen bridgen dan! wil toch wel dat mijn eigen productie ook weer op peil komt.

wat betreft die gyno ik had al last met begin van de derde week ben toen nolva gaan slikken 20mg pd en had het idee dat het na 3 weken nog niet minder was geworden eerder wat meer,maar kan ook een beetje de angst geweest zijn,hoe zit dat eigenlijk wat is het best moet je stoppen met je kuur of gewoon door gaan met nolva er bij natuurlijk of is arimidex beter?
 
Je kan de dossering van nolva verhogen... Maar ari is idd beter omdat het de vorming van oestro tegengaat.
Is wel meer iets dat je dan heel de kuur door neemt of voor langere periodes.
 
Originally posted by nico
.... wat betreft die gyno ik had al last met begin van de derde week ben toen nolva gaan slikken 20mg pd en had het idee dat het na 3 weken nog niet minder was geworden eerder wat meer ....

Is te weinig, als je tepels dikker worden of jeuken begin dan met 40 mg/dag voor 3 dagen, dan 20 mg/dag tot het weggaat.

Groet Smalluser :thumb:
 
en dan stoppen of gewoon doorgaan met de kuur?
 
Nee doorgaan he.
 
Originally posted by nico
en dan stoppen of gewoon doorgaan met de kuur?

Nolva gebruik je tot de gyno weg is ...
 
Dat zeg ik Gamma :D en tijdens de nolva ter bestrijding van de gyno uiteraard met de kuur door blijven gaan.

Groet Smalluser :thumb:
 
oke..ik weet dat ik heel gauw last heb van gyno wat is dan het best om te doen,ik krijg bv al last bij 500mg test met 400mg deca. ik kan die deca wel vervangen voor boldone natuurlijk maar met die test zit ik toch wel op de gram en dan krijg ik ook last! en als ik er dan nog dbol of ana dij zou gaan slikken dan heb ik zeker weten binnen notime cup dubbel d, mocht ik nou in de toekomst nog eens een massa kuur doen,hoe kan ik dit dan het beste aanpakken?
 
arimidex .25/dag en nolva bij de hand houden voor geval dat er nog problemen komen...
 
Back
Naar boven