Fitness Seller

brinta, alweer (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Daan-B

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 mrt 2003
Berichten
684
Waardering
0
Lengte
1m95
Massa
97kg
ik ga na de vakntie weer bulken:D en heb al veel threads gelezen over brinta, maar hoeveel brinta moet je nou presies sochtens eten, is 50 gram voldoende, of mag het meer zijn??

alvast bedankt Daan:thumbup:
 
ik eet 50 gram in mn cutfase. als ik zou bulken zou ik er echt aardig wat van wegwerken. goede bron van complexe kh.
 
ohja thnx:)
maar euhmz hoeveel dan, 80 gr. 100 gr. ????????
 
Originally posted by daanbreejen
ohja thnx:)
maar euhmz hoeveel dan, 80 gr. 100 gr. ????????

tjah, wat is je doel?bulken resulteert in massa en cutten in een betere definitie van de spieren
jij wilt bulken zie ik, dan zou ik toch voor zo'n 100 gram gaan
maar het hangt allemaal natuurlijk af van je stats en de dagelijkse acticiteiten
 
ik ben 1,96 weeg 90 kg. ik train 5X per week en voor de rest ga ik naar school.

ik begin wel met 100 gr. per dag, en kijk wle ff hoe dit uitpakt ofzo :)
 
Ik pakte eerst altijd ongeveer 250 a 300 gram per dag. Als je het maar niet met melk mengt (geen pap van maken) maar gewoon zo met water op drinkt kun je het makkelijk 2 kilo per week eten.
 
okee dan, thnx voor de tip:)

heb al wel veel gel;ezen hier dat sommige het moeielijk wegkrijgen idd:D
 
Momenteel ben ik een bord aan t wegwerken :D maar denk dat 100 gram wel een goed begin is ....
 
Originally posted by Rob G
Ik pakte eerst altijd ongeveer 250 a 300 gram per dag. Als je het maar niet met melk mengt (geen pap van maken) maar gewoon zo met water op drinkt kun je het makkelijk 2 kilo per week eten.

waarom geen pap van maken?
 
ach... tuurlijk kun je er wel een pap van maken! Is juist lekker met melk, plus je krijgt nog een leuke hoeveelheid hoogwaardig eiwit binnen uit de melk...

Als je een bord met 100 gram brinta neemt en doet daar 500ml melk bij, heb je toch een kleine 30 gram eiwit ook binnen...

Eventueel whey/casseine poeder erbij en je maaltijd is compleet!
 
Als ik brinta eet, neem ik het in dmv een shake:
100 gram brinta
500 ml melk
40 gram eiwitpoeder
2 glazen water
evt. lijnzaadolie (eetlepel)

en mixen maar... Zo is het makkelijk/snel weg te werken
 
Laatst bewerkt:
heerlijk ontbijtje van dandy

men neme een leeg bord. gooit daar voldoende havermout in (zon 80 a 100 gram), gooi daar yoghurt overheen, stukjes banaan erin en afmaken met rozijnen en je hebt een heerlijk ontbijt
 
ik neem 100gr havermout + 500cl magere melk + 40gr pro 95 + koffie en water
 
tering ik mag hopen dat je dan niet 100 gram bedoeld in 1 bord dan kan je volgens mij de brinta gewoon opeten als brood zo dik ?????
 
lekker toch. hoe meer hoe beter. volgens mij ben ik de enige die t met magere yoghurt eet.
 
wat echt verrukkelijk is, is brinta met melk en chocolade-wheypoeder..... :yes:

Of havermout met vanillesmaak wheypoeder en een beetje kaneel er doorheen... je zou bijna denken dat het smokkelmaaltijden zijn zo lekker!
 
zo denk ik ook over havermout met yoghrt ja. zelfs tijdens mn refeed ben ik flink bezig geweest met havermout en cruesli. heerlijk gewoon.

baal gewoon dat t zondag is, t duurt nog zo lang voordat ik weer aan de cruesli kan. heerlijk,
 
Originally posted by dandyman
zo denk ik ook over havermout met yoghrt ja. zelfs tijdens mn refeed ben ik flink bezig geweest met havermout en cruesli. heerlijk gewoon

Des te beter!! Zo vul je mooi je glycogeenvoorraden aan, terwijl je toch 'schoon' eet... toch heb je wel minstens 1 ECHTE cheatmaaltijd nodig om je leptine goed omhoog te jagen...

gebeurt het best met low gi voeding...

cruesli is bv. al behoorlijk low gi.... door de vezels wordt dat wel enigszins minder, maar goed.... cornflakes ook hoge gi! Vind dat alleen niet echt superlekker ofzo...
 
die cruelsi zit vol met suikers idd, kan er niet vanaf blijven. moest me vanochtend ook inhouden
 
tip: doe voor de dag voor je refeed/carb-up boodschappen.... en koop wat je lekker lijkt of waar je zin in hebt! Wel voor 1 dag inkopen, dus 5 pakken koek heeft geen zin...

Eet dit alles verspreid over de maaltijden, zonder je schuldig te voelen! Psychisch krijg je ook een enorme opsteker van zo'n dag.... zo kun je er weer 6 dagen hard tegenaan!

In het geval van de cruesli, als je het afgesloten op een plaats legt waar je het niet kunt zien, moet er niks aan de hand zijn... alleen op je cheatday eten dus!
 
Back
Naar boven