Fitness Seller

Brinta met shake

Bezoekers in dit topic

SWIZZBEATZ

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
6 nov 2008
Berichten
73
Waardering
3
Hallo mensen, ik neem altijd als ontbijt een shake met brinta maar hoeveel gram brinta moet ik gebruiken? Ik weeg 90 kg. Alvast een goed uiteinde.
 
Hallo mensen, ik neem altijd als ontbijt een shake met brinta maar hoeveel gram brinta moet ik gebruiken? Ik weeg 90 kg. Alvast een goed uiteinde.

Ligt eraan hoeveel je wilt natuurlijk, kan met 10gr maar ook met 100gr. Ik gebruik zelf vaak 20 tot 40 gram brinta door men shake.
 
altijd 100 gram! Ontbijt is de belangrijkste maaltijd van de dag! Neem er ook wat fruit bij,lees eenbanaan/sinaasappel/appel en halfvolle of magere melk, 250 - 500 ML
 
altijd 100 gram! Ontbijt is de belangrijkste maaltijd van de dag! Neem er ook wat fruit bij,lees eenbanaan/sinaasappel/appel en halfvolle of magere melk, 250 - 500 ML

Voor jou wel ja als je aan het bulken bent... Ik moet het echter doen met maximaal 160 a 170gr carbs per dag op een lowcarb dag. Op en No carb dag heb ik mischien 40 a 50gr carbs... :P
 
ik doe altijd 3 dl yoghurt, 5/6 dl melk, 100 gr brinta, banaantje, 30 gr whey, dat is een behoorlijk voedzaam shakie ;)
 
Ik doe altijd 0,5 L melk, 30 gram whey en zoveel brinta dat 't nog een beetje goed te drinken is, zal tussen de 50 en 100 gr zijn denk ik.
 
Ik pak altijd zo'n zakkie Brinta "Wake up" (24gram), in een shake beker met 1 schep Whey + 350ml melk en schudden maar :)
 
Ik pak altijd zo'n zakkie Brinta "Wake up" (24gram), in een shake beker met 1 schep Whey + 350ml melk en schudden maar :)

Niet doen man .. check eens hoeveel suiker is toegevoegd aan die rotzooi.
 
+1

en ook een banaantje en 0,5lit halfvolle melk!

ok...
Jullie doen net of het een goudenregel is, 100gr brinta + 40gr whey....

Reken gewoon uit wat je nodig hebt per dag, of op z'n minst ongeveer wat je nodig hebt. De een heeft bijv. 100gr brinta nodig bij z'n ontbijt, de ander 120gr. Zorg ook voor een goede verhouding van E/K/V in alle maaltijden. Met andere woorden, vergeet niet de vetten bij je ontbijt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Die zakjes wake up zijn echt brol.
Weinig carbs en vrij zoet.
 
Ben inmiddels overgestapt op de 'normale' Brinta ! Scheelt idd erg veel qua suikers.
 
kan je brinta dan gewoon koud opdrinken????
 
Als je wilt kotsen wel ja ;)

Ik pak altijd 65gr brinta met iets van 350ml melk 's morgens. Dan nog een whey shake, wat rozijnen en een paar nootjes en je bent ready to go.
 
kan je brinta dan gewoon koud opdrinken????

Zeg mij eens waarom niet?
Havermout kun je ook koud door je shake gooien.
De echte die-hard gooit zilvervliesrijst door z'n shake... (waarom zou ik niet weten, maar het KAN).
 
100 gram is redelijk veel voor in een shakebeker (lees: niet echt vloeibaar om goed door te drinken). Maar ja, met wat aanlengen halverwege is het best mogelijk.
 
Ik neem een kom. Doe daar 600/700ml melk in. 20gr whey + 80 gr brinta. Ff roeren en opdrinken voor het stijf wordt.
 
ik pak altijd 3 dl yoghurt, 5 dl melk, 100 gr brinta, 35 gr whey.
 
Back
Naar boven