XXL Nutrition

Brinta of havermout?

Bezoekers in dit topic

Havermout zou ik eerder zeggen, ook al bevatten ze wel gluten. (Vele denken van niet, ik eet zelf glutenvrij namelijk). Maar vele kunnen hier op zich wel goed tegen, vaak kunnen mensen dan weer niet goed tegen tarwegluten(Brinta). Ik zou zeggen probeer het eens uit.

Havermout bevat sporen van gluten deze zijn voor bb te verwaarlozen.
 
Ik weeg ongeveer 58 ben 1.78 (Te licht ik weet) hoeveel gram brinta/havermout moet ik dan nemen? Mengen met water beter? Hoeveel op Hoeveel?
 
Havermout bevat sporen van gluten deze zijn voor bb te verwaarlozen.

Gluten is een hype tegenwoordig want eerder hoorde je er ook niemand over zeiken.

Brinta en havermaut is alle bij even gezond in britazit iets meer cals volgens mij
 
50gr Brinta+ 50gr Havermout+0,4 liter Melk + Blender = mijn ontbijt.

:meal:
 
Gluten is een hype tegenwoordig want eerder hoorde je er ook niemand over zeiken.

Ehm....Pilatesmeisje? Waar ben je?
Ik voel me niet hip of heb niet het gevoel dat ik aan een hype meedoe als ik per ongeluk saus die verdikt is door meel (tarwe) bijv bij de chinees (die yes, yes knikt als je vraagt of de saus met maizena is gemaakt), en ik lig daarna de hele avond te kreperen en te schreeuwen van de pijn, dat mn man de dokter moest bellen omdat ik niet zelf naar de ehbo kon. En de dag daarop lig ik de hele dag uitgeteld in bed.

Wil geen medelijden en voel me niet offended, het is maar een voorbeeld :rolleyes:

Maar goed, terug naar topic!
Havermout (dit kan ik wel eten ;) ) is volgens mij gezonder.
 
Havermout krijg ik niet door me keel vind het echt smerig :O ! warm/koud vind het allebij bah ;o
ik ben brinta gaan halen mannn love it ,,, melk in de kom brinta er in ff roeren en lepen weggooien en gwn opdrinken njammieee en daarna banaantje ! lekker hoor !
dus voor mij brinta ^^
 
Back
Naar boven