MuscleMeat

Brinta 'recepten' ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

krachtbatser

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
19 jun 2010
Berichten
10
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
72kg
Kheb vandaag voort eerst brinta geproefd. Khad wa brinta met yoghurt gemengd.. en ik vond het echt nie te eten.
Bij de laatste hap zelfs bijna moeten overgeven :p Ik heb misschien wel iets te veel brinta en te weinig yoghurt gebruikt fzo. Maar 't papke was echt nen droge koek & nie te eten. Nu die doos sta hier nog steeds en die moet wel op eigenlijk.. mss da ik volgende keer beter wa musli koop. Maarja dus nu zoek ik een lekker combinatie van brinta met liefst yoghurt of melk ofzo..

ideeën?
grtz
 
Laatst bewerkt:
Gewoon Brinta met warme melk is lekker.
Of anders melk met whey poeder er door heen. Vooral vanille is helemaal heerlijk.
 
Mja ik heb geen whey :-)
Ik moet het helaas zonder supplementen stellen..
Maar met warme melk zal ik eens proberen.
Hoeveel doe je er dan zo in op bv: een tas?
 
banaan door mixen?
 
Gewoon Brinta met warme melk is lekker.
Of anders melk met whey poeder er door heen. Vooral vanille is helemaal heerlijk.

Brinta, warme melk + whey is voor mij the way to go! Varieer gewoon wat met smaken whey zodat het na een tijdje weer wat anders is! Ben wel benieuwd naar welke recepten hier langs gaan komen!
 
Brinta, warme melk + whey is voor mij the way to go! Varieer gewoon wat met smaken whey zodat het na een tijdje weer wat anders is! Ben wel benieuwd naar welke recepten hier langs gaan komen!
ik neem altijd brinta met warme melk en een klein schepje suiker, heerlijk!
ik ga het ook is met whey proberen, heb wel alleen isolaat.
maar kan je eigenlijk whey wel met warme melk nemen? was daar niet iets mee ???
 
Mja ik heb geen whey :-)
Ik moet het helaas zonder supplementen stellen..
Maar met warme melk zal ik eens proberen.
Hoeveel doe je er dan zo in op bv: een tas?

Als ontbijt pakte ik altijd 50 Gram Brinta + 250ml Melk,

Wat ik nu pak is erg lekker:
- 30 Gram Whey
- 50 Gram Brinta
- 10 Gram Lijnzaad
- 250 ML Melk
- 300 ML Water
- Banaan

Gezien je het zonder Whey moet stellen zou ik voor de 250ml Melk gaan (warm).
 
okéj bedankt alvast,.. ik ga het zeker en vast eens proberen met warme melk!
Maar ben toch nog benieuwd naar eventueel andere, nieuwe, originele recepten.
 
Ik heb onlangs gewoon geprobeerd brinta te eten volgens het normale recept, dus warme melk met brinta. Ik kan het niet helpen maar ik kreeg gewoon kotsneigingen. Dus ik moest iets anders doen... Nu meng ik af en toe goeiemorgen van AH met 4 eetlepels brinta. Blijft lekker lopend en kan je in 1 teug uitdrinken. Maar ik weet het , goeimorgen (drinkyoghurt) is niet zo heel gezond.
 
Warme melk + brinta

Whey doe ik erna maar erin is ook lekker ;d
 
Gatverdamme met koude melk ?? hahaha

Ik eet al vanaf mn 2e jaar ofzo Brinta met een klein beetje Roosvicee erdoor
voor de smaak :)
 
mager cacao poeder melk/water brinta
 
Door de whey wordt brinta (met melk) ook wat minder papperiger heb ik het idee. Brinta+Warme melk + klein schepje whey = goed te doen.
 
alleen brinta vind ik ook niet zo lekker.
wat ik altijd doe is: brinta met een gesnipperde banaan erdoor, dan is het best wel lekker
brinta met havermout mixen (en dan rozijnen of cranberry's ofzo erbij, heerlijk, krijg er nu alweer trek in met dit koude weer.. :p)
gewoon havermout vind ik ook al lekkeredr
anders gewoon niet te veel brinta doen per 100ml melk, dan wordt het gwn een papje en geen boterham in een kommetje
 
anders gewoon niet te veel brinta doen per 100ml melk, dan wordt het gwn een papje en geen boterham in een kommetje
idd gewoon de verhouding gebruiken zoals op de verpakking staat; 40 gr brinta en 250 ml is precies goed.
 
Kheb juist 0,5l melk met 10 scheppen brinta en 1 lepel suiker opgegeten. Das dus eigenlijk 2x recept vd verpakking met een klein schepje suiker. En da viel heel goed te doen eigenlijk. Ik vond het zelfs lekker :)

De volgende recepten heb ik op de website van brinta gevonden.. waarschijnlijk wel niet allemaal even gezond om te trainen. Maar misschien toch interessant om te weten..

Brinta Classic met Roosvicee-siroop
4 à 5 eetlepels Brinta Classic,
220 ml. koude melk,
Roosvicee-siroop naar smaak.

Brinta Classic met De Ruijter Chocoladevlokken
4 à 5 eetlepels Brinta Classic,
220 ml. warme melk,
3 eetlepels kokos,
suiker naar smaak.
Sprenkel op het laatst de chocoladevlokken over de Brinta.

Brinta Classic met sinaasappelsap
4 à 5 eetlepels Brinta Classic,
220 ml. koude melk,
sap van 1 uitgeperste sinaasappel,
suiker naar smaak.

Brinta Classic met stroop
4 à 5 eetlepels Brinta Classic,
220 ml. warme melk,
1 à 2 eetlepels keukenstroop.
 
Vaak ook een kwestie van wennen.
In het begin was het ook zo dik en smerig dat ik ook bijna moest kosten, maar gewoon bikkelen en door eten die hap.

Wat je vooral niet moet doen is een namaak brinta kopen zoals Perfect Graan ontbijt.
Als je dan denkt dat brinta naar kots smaakt, think again.
 
Kheb vandaag voort eerst brinta geproefd. Khad wa brinta met yoghurt gemengd.. en ik vond het echt nie te eten.
Bij de laatste hap zelfs bijna moeten overgeven :p Ik heb misschien wel iets te veel brinta en te weinig yoghurt gebruikt fzo. Maar 't papke was echt nen droge koek & nie te eten. Nu die doos sta hier nog steeds en die moet wel op eigenlijk.. mss da ik volgende keer beter wa musli koop. Maarja dus nu zoek ik een lekker combinatie van brinta met liefst yoghurt of melk ofzo..

ideeën?
grtz

Hoe moeilijk is het om gewoon op het pak te lezen hoe je het klaar maakt?:rolleyes:

Koude melk in je bord, 3 minuten in magnetron, Brinta er doorheen tot het wat dikker wordt en naar binnen gooien dat spul....
30 tellen later is je bord leeg en heb je een lekker warm buikje.
Ideaal voor de winter als je daarna op de fiets naar je werk moet....je eigen kacheltje bij je:p
 
Okay. Pak 200 gram brinta stop het in de blender doe er whey bij.
Dan doe je er water bij zodat het goed vloeibaar is of melk kan ook.
Doe de blender aan en drink het op.

Hier word je pas sterk van mwuahahah en je hebt het binnen no-time op.
 
Back
Naar boven