Fitness Seller

brinta savonds? (1 bezoeker)

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

Crisis

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
5 feb 2008
Waardering
11
Lengte
1m79
Massa
84kg
Vetpercentage
11%
misschien wel erg apart,, maar krijg altijd erge honger savonds en ik hou van brinta zal dit kwaad kunnen? 2 uur voor het slapen gaan...

Kwarkvreter

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
30 jun 2010
Waardering
37
Lengte
1m85
Massa
87kg
misschien wel erg apart,, maar krijg altijd erge honger savonds en ik hou van brinta zal dit kwaad kunnen? 2 uur voor het slapen gaan...
Doe ik al weken lol, al neem ik het rond 20:00, en om 22:00 kwark.
Brinta of een zak chips openen ? lol liever Brinta.

Crisis

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
5 feb 2008
Waardering
11
Lengte
1m79
Massa
84kg
Vetpercentage
11%
  • Topic Starter Topic Starter
Oke thnx man..:D

tijd voor wat brinta dan

leget35

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
20 mei 2010
Waardering
103
Doe ik al weken lol, al neem ik het rond 20:00, en om 22:00 kwark.
Brinta of een zak chips openen ? lol liever Brinta.
jij eet Letterlijk wat je maar kan, wanneer je maar kan, viese ecto (no homo)

Kwarkvreter

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
30 jun 2010
Waardering
37
Lengte
1m85
Massa
87kg
jij eet Letterlijk wat je maar kan, wanneer je maar kan, viese ecto (no homo)
[afbeelding niet meer beschikbaar]

@ Crisis, hoeveel gram denk je dan te gaan nemen ?

Roberto1337

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
3 nov 2010
Waardering
26
Lengte
1m80
Massa
80kg
Doe ik ook weleens voor het gemak, 30gr brinta + 250ml magere yoghurt, kan geen kwaad volgens mij.

fhoc

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
19 sep 2009
Waardering
327
Ik zit nu aan 70 gram havermout/caseine. Als ik het niet doe heb ik zo'n hongergevoel bij het slapen/opstaan. Nog nooit een eenduidend antoord gevonden of het kwaad kan.

Crisis

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
5 feb 2008
Waardering
11
Lengte
1m79
Massa
84kg
Vetpercentage
11%

leget35

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
20 mei 2010
Waardering
103
als ik kwark op heb, heb ik nooit geen honger meer erna, alleen in de ochtend dan wel fuu.jpg

Kwarkvreter

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
30 jun 2010
Waardering
37
Lengte
1m85
Massa
87kg
als ik kwark op heb, heb ik nooit geen honger meer erna, alleen in de ochtend dan wel fuu.jpg
Ja maar je neemt kwark toch als laatste van de dag ? of neem jij je kwark
al om 19:00 ? lol son

Crisis

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
5 feb 2008
Waardering
11
Lengte
1m79
Massa
84kg
Vetpercentage
11%
Heb ik ook, maar ik wil me kwark bewaren voordat ik ga slapen, en zondag is altijd latertje bij me dus heb dan rond 22 uur sterfende honger:D

Galen

Peter Bond
Super Mod
Elite Member
Lid geworden
8 okt 2010
Waardering
13.810
Lengte
1m94
Massa
102kg
Vetpercentage
11%
Je eet om de 2 uur, dus ook 2 uur voor het slapen. Dan werk ik meestal m'n shitload aan eieren met rijst weg.

Travis Bickle

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
31 mrt 2008
Waardering
20
wat voor kwaad zal het kunnen dan ? ben benieuwd naar het idee hierachter.

Bonkers

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
12 dec 2010
Waardering
12
Het punt is dat je savonds laat niet te veel koolhydraten binnen wil krijgen, maar juist eiwitten. Het is imo niet heel verstandig om nog een bord brinta weg te werken omdat je dan een grote hoeveelheid carbs binnenkrijgt, waar je lichaam op dat moment niks mee kan. Je lichaam zal die carbs gebruiken om de glycogeenvoorraad aan te vullen, maar als je goed hebt gegeten die dag dan is die al redelijk aangevult.

De rest van de energie zal worden opgeslagen als vet. Je kan daarom na 22.00 savonds koolhydraat rijke producten zoals brinta beter vermijden. Neem gewoon 500g magere kwark, daar verdwijnt je honger gevoel ook wel van.

Travis Bickle

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
31 mrt 2008
Waardering
20
Gaat toch uiteindelijk om de totaalsom. Je zegt als je goed hebt gegeten is je glycogeenvoorraad aangevuld: akkoord, maar als je goed hebt gegeten (d.w.z. bij elke maaltijd voldoende eiwit) is 500 g magere kwark (50 g eiwit) wel erg veel van het goede.

Ik zou de helft nemen + een flinke hand noten.

JoertjuH

kansloos
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
6 mei 2007
Waardering
399
Lengte
1m95
Massa
116kg
Gaat toch uiteindelijk om de totaalsom. Je zegt als je goed hebt gegeten is je glycogeenvoorraad aangevuld: akkoord, maar als je goed hebt gegeten (d.w.z. bij elke maaltijd voldoende eiwit) is 500 g magere kwark (50 g eiwit) wel erg veel van het goede.

Ik zou de helft nemen + een flinke hand noten.
De eiwitten uit kwark neemt je lichaam niet meteen op, kwark bevat trage eiwitten, dus een bak kwark is juist goed.

Crisis

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
5 feb 2008
Waardering
11
Lengte
1m79
Massa
84kg
Vetpercentage
11%
Het punt is dat je savonds laat niet te veel koolhydraten binnen wil krijgen, maar juist eiwitten. Het is imo niet heel verstandig om nog een bord brinta weg te werken omdat je dan een grote hoeveelheid carbs binnenkrijgt, waar je lichaam op dat moment niks mee kan. Je lichaam zal die carbs gebruiken om de glycogeenvoorraad aan te vullen, maar als je goed hebt gegeten die dag dan is die al redelijk aangevult.

De rest van de energie zal worden opgeslagen als vet. Je kan daarom na 22.00 savonds koolhydraat rijke producten zoals brinta beter vermijden. Neem gewoon 500g magere kwark, daar verdwijnt je honger gevoel ook wel van.
normaal doe ik dat ook maar gister sliep ik pas om 1 uur dus wou dan nog ff een bord brinta wegbikken :D

Bovenaan