Fitness Seller

brinta savonds? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Crisis

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
5 feb 2008
Berichten
520
Waardering
11
Lengte
1m79
Massa
84kg
Vetpercentage
11%
misschien wel erg apart,, maar krijg altijd erge honger savonds en ik hou van brinta zal dit kwaad kunnen? 2 uur voor het slapen gaan...
 
misschien wel erg apart,, maar krijg altijd erge honger savonds en ik hou van brinta zal dit kwaad kunnen? 2 uur voor het slapen gaan...

Doe ik al weken lol, al neem ik het rond 20:00, en om 22:00 kwark.
Brinta of een zak chips openen ? lol liever Brinta.
 
Oke thnx man..:D

tijd voor wat brinta dan
 
Doe ik al weken lol, al neem ik het rond 20:00, en om 22:00 kwark.
Brinta of een zak chips openen ? lol liever Brinta.

jij eet Letterlijk wat je maar kan, wanneer je maar kan, viese ecto (no homo)
 
jij eet Letterlijk wat je maar kan, wanneer je maar kan, viese ecto (no homo)

[afbeelding niet meer beschikbaar]

@ Crisis, hoeveel gram denk je dan te gaan nemen ?
 
Doe ik ook weleens voor het gemak, 30gr brinta + 250ml magere yoghurt, kan geen kwaad volgens mij.
 
Ik zit nu aan 70 gram havermout/caseine. Als ik het niet doe heb ik zo'n hongergevoel bij het slapen/opstaan. Nog nooit een eenduidend antoord gevonden of het kwaad kan.
 
als ik kwark op heb, heb ik nooit geen honger meer erna, alleen in de ochtend dan wel fuu.jpg
 
als ik kwark op heb, heb ik nooit geen honger meer erna, alleen in de ochtend dan wel fuu.jpg

Ja maar je neemt kwark toch als laatste van de dag ? of neem jij je kwark
al om 19:00 ? lol son
 
als ik kwark op heb, heb ik nooit geen honger meer erna, alleen in de ochtend dan wel fuu.jpg

Heb ik ook, maar ik wil me kwark bewaren voordat ik ga slapen, en zondag is altijd latertje bij me dus heb dan rond 22 uur sterfende honger:D
 
misschien wel erg apart,, maar krijg altijd erge honger savonds en ik hou van brinta zal dit kwaad kunnen? 2 uur voor het slapen gaan...

Je eet om de 2 uur, dus ook 2 uur voor het slapen. Dan werk ik meestal m'n shitload aan eieren met rijst weg.
 
wat voor kwaad zal het kunnen dan ? ben benieuwd naar het idee hierachter.
 
Het punt is dat je savonds laat niet te veel koolhydraten binnen wil krijgen, maar juist eiwitten. Het is imo niet heel verstandig om nog een bord brinta weg te werken omdat je dan een grote hoeveelheid carbs binnenkrijgt, waar je lichaam op dat moment niks mee kan. Je lichaam zal die carbs gebruiken om de glycogeenvoorraad aan te vullen, maar als je goed hebt gegeten die dag dan is die al redelijk aangevult.

De rest van de energie zal worden opgeslagen als vet. Je kan daarom na 22.00 savonds koolhydraat rijke producten zoals brinta beter vermijden. Neem gewoon 500g magere kwark, daar verdwijnt je honger gevoel ook wel van.
 
Gaat toch uiteindelijk om de totaalsom. Je zegt als je goed hebt gegeten is je glycogeenvoorraad aangevuld: akkoord, maar als je goed hebt gegeten (d.w.z. bij elke maaltijd voldoende eiwit) is 500 g magere kwark (50 g eiwit) wel erg veel van het goede.

Ik zou de helft nemen + een flinke hand noten.
 
Gaat toch uiteindelijk om de totaalsom. Je zegt als je goed hebt gegeten is je glycogeenvoorraad aangevuld: akkoord, maar als je goed hebt gegeten (d.w.z. bij elke maaltijd voldoende eiwit) is 500 g magere kwark (50 g eiwit) wel erg veel van het goede.

Ik zou de helft nemen + een flinke hand noten.

De eiwitten uit kwark neemt je lichaam niet meteen op, kwark bevat trage eiwitten, dus een bak kwark is juist goed.
 
Het punt is dat je savonds laat niet te veel koolhydraten binnen wil krijgen, maar juist eiwitten. Het is imo niet heel verstandig om nog een bord brinta weg te werken omdat je dan een grote hoeveelheid carbs binnenkrijgt, waar je lichaam op dat moment niks mee kan. Je lichaam zal die carbs gebruiken om de glycogeenvoorraad aan te vullen, maar als je goed hebt gegeten die dag dan is die al redelijk aangevult.

De rest van de energie zal worden opgeslagen als vet. Je kan daarom na 22.00 savonds koolhydraat rijke producten zoals brinta beter vermijden. Neem gewoon 500g magere kwark, daar verdwijnt je honger gevoel ook wel van.

normaal doe ik dat ook maar gister sliep ik pas om 1 uur dus wou dan nog ff een bord brinta wegbikken :D
 
Back
Naar boven