MuscleMeat

Brinta schema (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

RobbieH

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
5 nov 2002
Berichten
865
Waardering
0
Mijn eetschema is sinds een paar weken vrij simpel, dit omdat ik gewoon geen tijd heb om lang in de keuken te staan.
Ik eet 1 pak brinta leeg per dag met +- 3 liter melk en 7 eieren.
Daarnaast nog spaghetti tussen de middag met een blikje tonijn, of een andere pastasoort en dan evt aanvullen met eieren.
s`avonds 500 gram kwark met een blijke ananas.

Ik gooi dus om de 2 a 3 uur brinta in een beker en gooi er melk bij, ff roeren en opdrinken.
Dan eet ik daar 1 a 2 eieren erbij voor de eiwitten.

Als ik wakker word dan loop ik meteen naar de keuken en drink 35 gram whey icm water.
Dan ff doezen en dan brinta en 2 eieren.
Na het trainen pak ik rage ( crea gluta etc ) en 35 gram whey.
Voor het slapen gaan pak ik 35 gram tri pro force (3 verschillende soorten eiwitten ) opgelost in water.
Tussendoor eet ik vaak walnoten, hazelnoten en amandelen op mijn werk.

Ben ik zo goed bezig
Ben hiermee best wel voorruit gegaan de laatste tijd
 
Als je vooruit gaat ben je toch goed bezig?
 
Originally posted by iKsZ
Als je vooruit gaat ben je toch goed bezig?

Ja, maar het kan natuurlijk altijd beter:)
 
not... denk dat het niet altijd beter kan, maar wel anders. en soms wil je voor de stimulans wel eens wat anders.
Kijk maar eens naar WoUz wat ie at. Die gozer had aandelen in de brinta en hij ging er gewoon als een speer op. Elke dag hetzelfde. Als je dat lekker / goed vindt en je groeit erop, dan is dat het beste voor je.
 
Trouwens laatste tijd gooi ik een appel in stukjes door mijn brinta en daar wat kaneel op. Jammie jammie.
 
Hé, dit ziet er dan misschien vrij simpel uit, maar je krijgt zo denk ik toch nog aardig wat binnen. Gezien je weinig tijd hebt voor goede (lees:betere) voeding denk ik dat je het prima doet zo :thumb:
 
Ik heb dat ook gedaan veel brinta veel kcal, maar ben er achter gekomen dat ik dat niet echt nodig heb. Ik ben toen in 1 jaar zoon 15 kg aangekomen natuurlijk (beginjaar) maar ook wel wat bf %! dus ik minder me kcal, vooral me khd en neem veel eiwit.
khd neem ik genoeg, maar niet te veel. Ik hoef weinig te eten om snel aan te komen.
 
Originally posted by Elmar
Ik heb dat ook gedaan veel brinta veel kcal, maar ben er achter gekomen dat ik dat niet echt nodig heb. Ik ben toen in 1 jaar zoon 15 kg aangekomen natuurlijk (beginjaar) maar ook wel wat bf %! dus ik minder me kcal, vooral me khd en neem veel eiwit.
khd neem ik genoeg, maar niet te veel. Ik hoef weinig te eten om snel aan te komen.

Ik heb besloten het ook maar wat minder aan te gaan doen met de brinta en voortaan tonijn zonder olie te gaan kopen.
Was eerst echt droog maar ben een beetje nat aan het worden:D
 
Originally posted by Robin
Hé, dit ziet er dan misschien vrij simpel uit, maar je krijgt zo denk ik toch nog aardig wat binnen. Gezien je weinig tijd hebt voor goede (lees:betere) voeding denk ik dat je het prima doet zo :thumb:

Dit red ik nog wel met klaarmaken en kopen etc maar hoe doen jullie dat eigenlijk???
 
Back
Naar boven