AndroidHealthClinic

Brinta wegwerken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Johny

Contest Winner '04
Elite Member
Foto Contest
15 jaar lid
Lid geworden
28 okt 2002
Berichten
3.400
Waardering
1
Ik heb een nieuwe manier om mijn brinta weg te werken.
Je pakt een beker, doet daar een flinke eetlepel brinta in. Doe daar een scheut melk bij en hoppa, achterover gooien. Dit doe je dan een keer of vijf zodat je je portie brinta weer binnen hebt.

Ik vind dit wel een lekker snelle manier van brinta eten. Vind brinta (warm) vooral smorgens moeilijk weg te werken.

Wat vinden jullie hiervan?
 
als ik al naar brinta kijk zit ik al vol...ik doe ik het gewoon rustig aan :P
 
Is ook een manier, ik neem s ochtends altijd 1 liter magere melk en brinta er door mixen tot het dik is en dan ff in de magnetron. Eet ik makkelijk weg net wat je gewend ben.




Groeten bigboy25.
 
yep, wat Johny doet, doe ik ook ongeveer alleen dan wat sneller..

neem gewoon een groot glas, vul 't 3 kwart met brinta en dan vullen met melk tot de rand, snel roeren en binnen 1 minuut opdrinken, want dan is 't nog een redelijk vloeibare massa...
na die minuut heb je een lepel nodig om 't weg te eten... :D
 
Mmm, ik hap mijn havermoutpap tegenwoordig gigasnel weg, geen problemen mee :) Maar voor mensen die er wat meer moeite mee hebben, is het drinken best een goeie tip :thumb:
 
Originally posted by wateengedoe2
Mmm, ik hap mijn havermoutpap tegenwoordig gigasnel weg, geen problemen mee :) Maar voor mensen die er wat meer moeite mee hebben, is het drinken best een goeie tip :thumb:

of als je haast heb is het ook handig he..
 
Zelf doe ik bij me brinta altijd de whey eiwitjes met bananensmaak. En gewoon koud opdrinken. Lekerrrrrrrr
 
Originally posted by NewbieNeo

neem gewoon een groot glas, vul 't 3 kwart met brinta en dan vullen met melk tot de rand, snel roeren en binnen 1 minuut opdrinken, want dan is 't nog een redelijk vloeibare massa...
na die minuut heb je een lepel nodig om 't weg te eten... :D

PRECIES, just like mah style. Gewoon die Brinta in een kom gooien, melk erbij en snel opdrinken. ALs je lang w8 dan is de brinta dik en is het (te) veel om op te eten!:cool:
 
Originally posted by nilsjei1234


of als je haast heb is het ook handig he..
Mijn havermoutpap en tonijn-maaltijd is de allersnelste, 10 minuten ofzo. Als ik korter de tijd heb, flans ik snel ff een paar boterhammen op elkaar, en neem die mee voor onderweg. Dat duurt 2 minuten ofzo :)
 
mja .. ligt er maar net aan welke brinta ik pak.. kad nu es een ander merk gepakt.. das wat grover en smaakt smerig.. was blij dak die 100 gram naar binnen had... bah
 
Ik had niet verwacht dat zoveel mensen hun brinta zo wegtikken. Maar 100 gram vind ik behoorlijk moeilijk om achterover te gooien.
 
Hmm 5 volle eetlepels dat is maar 20-30gram brinta. Zit zelf ver over de 100gram dus dan wordt het nogal een gedoe.
 
1 eet lepel is toch 15 gram?
 
niet Brinta Vinny, omdat de dichtheid zo laag is, weegt een eetlepel Brinta dus niet zoveel... :p
 
oh weer wat erbij geleerd :D
 
Ik eet mijn brinta met melk en havermout.
Brinta + havermout+ melk in Schaal en 2min. in de Magnetron, Lekker :D
 
Kan het smorgens gewoon moeilijk wegkrijgen, laat staan ervan genieten.

mzls
 
ik drink echt geen melk, kan je brinta ook met water mixen ofzo?
heb nog nooit brinta gegeten? hoe smaakt het?
 
naar droge bruin brood..ik doe er meestal wat suiker door heen anders krijg geen hap door mijn keel..
 
Ik klok mijn brinta weg met melk, en verder niets.

Ik eet het ook gewoon koud, na het eten wel de soepkom goed schoonmaken anders krijg je de opgedroogde brinta er met geen mogelijkheid meer uit :-)

Brinta voor mij s ochtends en voor het slapen gaan, vaste prik.
 
Back
Naar boven