AndroidHealthClinic

Brinta --> Wheightgainer? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beatbuster

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
27 okt 2002
Berichten
8
Waardering
0
Ik heb vraagje over de overeenkomsten en verschillen tussen BRINTA en Wheightgainers.

Ik ben een ecto, en moet dus veel eten, ik zat laatst te denken om eens wheightgainer te gaan kopen.
maar aangezien hier best een prijskaartje aan hangt zoek ik naar alternatieven.

neem bijvoorbeeld BRINTA, ook koolydhraat rijk.. en gezond. lijkt me vrijwel hetzelfde. of het ik dat mis?

en owja, je hebt ook nog bambix, Nutrix, en iets voor baby's dat ze beter groeien, maar daar ben ik naam ff van kwijt.
Iemand hier mee bekend als goeie wheightgainer?

alle ervaringen welkom!
 
Ik denk dat je op lange termijn evenveel geld uitgeeft aan brinta als aan een weightgainer.
 
Nee, dat is niet waar:rolleyes: , kheb het ff nagerekend:D
 
Brinta is prima, voor de rest....kijk in een calorien tabel, kijk welke producten per 100 gr hoog in Kcal zijn, niet te vet zijn (als ecto mag je best wat hebben) en welke je daarvan lekker vindt....dan heb je geen wg product nodig.
 
maar om toch aan nog meer calorieen te komen, neem dan een weightgainer na een maaltijd :thumb:
 
krachtvoer

Dit bedoel ik dus....

HET(!) alternatief voor wheigtgainer?

Ik ga het proberen, het lijkt me lekker en vooral gezond :)
zoals bambix al zegt.... "GROEI ONTBIJT" ;-)

Ingredienten:
[Abeelding niet meer beschikbaar]

Wat ik heb gekocht:
[Abeelding niet meer beschikbaar]

als je het niet kan lezen, hieronder heb ik allebij de foto's nogmaals maar dan in orgineel formaat:
foto2

foto1

Groetjes! en graag reacties of jullie ervaringen hiermee hebben.
 
Mooi dus geen dure weightgainers maar ouderwetse brinta dus!! Jeeeeh!
 
Hahahaha ... neem dan wel die Brinta, maar toch niet "Het eerste stapje naar vaste voeding" ... Volgens mij werkt dat ook helemaal niet! Kinderen van 12 maanden oud hebben een veel lagere behoefte aan voedingsstoffen ... maar ik moet toegeven: DIE NUTRIX SMAAAAKT HEEERLIJKKK!! :p
 
Gebruik een WG daar waar je niet meer kan eten, om je cals nog verder op te krikken. Als je je WG makkelijk zou kunnen vervangen door vast voedsel kan je dat beter doen. Doe je het gemaks halve, ook prima, maar niet noodzakelijk. Een ding moet je wel rekening mee houden, de meeste WG's hebben nog wat toegevoegde waarde, wat je in de vaste voeding niet zal vinden.
 
Wat voor toegevoegde waarde?? Ik ben van mening dat je het meeste uit je dieet moethalen, eiwitten, hollhydraten, vetten, suikers allles eigenlijk. Mocht je dat niet lukken (Als je echt je best doet) begin dan pas aan proteineshakes en wheitgainers....
 
maar shakes zijn veel lekkerder dan eieren bijvoorbeeld.

(vind ik dan) . . lekkere eiwit banaan shake ofzow! hmmmmm, yumm!
 
IDD en door de eiwitshakes kan je alles ook lekkerder maken.
Brinta bijvoorbeeld of kwark in de blender en dan bananen eiwitshake erbij en een banaan :lick:
 
Originally posted by frietbakker
Wat voor toegevoegde waarde?? Ik ben van mening dat je het meeste uit je dieet moethalen, eiwitten, hollhydraten, vetten, suikers allles eigenlijk. Mocht je dat niet lukken (Als je echt je best doet) begin dan pas aan proteineshakes en wheitgainers....

Wat voor toegevoegde waarde? Nou, bvb creatine, enzymen, glutamine...dat soort dingen!
 
Originally posted by Robin


Wat voor toegevoegde waarde? Nou, bvb creatine, enzymen, glutamine...dat soort dingen!

Zit ook in voedsel hoor. Ik denk dat voedsel heel wt voedzamer is dan een WG
 
Het klopt wel dat je nooit zoveel creatine en glutamine uit je voeding kan krijgen als wanneer je ermee supplementeerd, maar ik dacht dat dat soort dingen niet in alle weightgainers zaten.
 
ik maak altijd dit smaakt heeerlijk en werkt zeer goed.
scheut room
1dl vloeibaar eiwit (bij makro of sligro flesje vloeibaar eiwit)= goed voor 3 eiwitten
3 bollen chocolade ijs
scheut melk
1 banaan

samen mixen in de blender en je heerlijke shake is klaar!

groeten C@rp
 
Kun je me wat meer over dat vloeibaar eiwit vertellen?
Samenstelling, prijs, hoeveelheid etc.

Bedankt René
 
is gewoon gepasturiseerde eiwit, ik heb zelf ook eens zo'n pak gehaald. een 2 liter pak (ala 2 liter pak melk).
En dan zit er gewoon puur eiwit in, hoef je niet zelf te lopen kloten om de dooier uit het ei te vissen.

Maareeh, mijn ervaring met dat spul is dat ik het niet echt lekker vond om als "EI" op te eten, ik ging het namelijk in mok doen en dan ff in magnetron (net zoals ik dat met eieren doe). maar dat gepasturiseerde eiwit smaakte NIET LEKKER, dan haal ik liever zelf het eiwit eruit.

maar als je het door de shake gooit, tsja, dan proef je het misschien minder. maar daar heb ik geen ervaring mee.

voor zover!...
 
Back
Naar boven