XXL Nutrition

Brinta (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

RougeMonkey

King of the hill
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
6.263
Waardering
2
Met hoeveel bruine boterhammen kun je 100 gram brinta vergelijken (ik geloof dat er 65 gram kh in 100 gram brinta zitten)
 
een boterhammetje of 6.
 
Originally posted by Robin
een boterhammetje of 6.

Thnx,

er zitten dus zon 10/11 gram kh in een bruine boterham?
(ben net einstein)
 
Nee, qua calorien komt het overeen. Hoeveel kh;s er in brood zit weet ik zo snel niet uit mn hoofd.
 
staat dat niet op het pak?
 
bruin brood is ong 40 gr Kh per 100 gram.
 
en 1 boterham is d8 ik ca. 30 gram.
 
kijk hoeveel gram het (hele) brood is, tel dan de sneetjes en die dan delen door het totaalgewicht van het brood... :o :D :rolleyes:
 
Ik neem nu 10 scheppen brinta (ongeveer 100 gram, dat is voor de meeste hier weinig) en dat geeft ]l serieus een energie stoot ofzo, volgens mij begint mijn hart zelfs sneller te kloppen haha. Is dit wel goed ?~:D
 
Nee, dat is niet goed...lees je nooit die waarschuwingsteksten op het pak brinta:

'Brinta eters sterven jonger'
'Brinta veroorzaakt hart en vaatziekten'

etc.

:D :p :)
 
Ja maar je kent toch ook de spreuk
Brinta eten is minder gevaarlijk dan een politieke party oprichten :D
 
Brinta rulezz
 
Alleen jammer dat die dozen zo gauw leeg zijn :)
Worden er geen bulk verpakkingen van verkocht? :D
 
moet je de creches of bejaardentehuizen afgaan NoFinger...
daar wordt 't vast wel veel gegeten... :D
 
Ik heb nu pakken van de aldi gekocht, blauw 7-granen nogwat. Volgens mij is dit ongeveer hetzelfde als de dure brinta. Ik heb het nog niet geprobeerd, maar is er iemand die het al wel eens heeft geprobeerd?
 
ah, toevallig heb ik ook zo'n pak gehaald! moet hem ook nog testen. mn vorige pak brinta is nog niet op :(...

ff snel opmaken want ben wel benieuwd eigelijk :D
 
Originally posted by f*cking ecto
kijk hoeveel gram het (hele) brood is, tel dan de sneetjes en die dan delen door het totaalgewicht van het brood... :o :D :rolleyes:
Nee maar ... dat is nu echt hogere mathematica, ecto! :p :D
 
Ik neem havermoutpap ipv brinta .. Nooit brinta op, maar het schijnt qua voedingswaarde ong. hetzelfde te zijn. Nou weet ik dat er veel mensen walgen van havermoutpap, maar daar heb ik gelukkig totaal geen last van :) Idd, lekker veel energie, veel sneller op te eten dan brood! En goedkoop ook nog eens, 500 g havermout voor 39 ct ofzoiets!
 
Ik gooi brinta door me shake
 
Back
Naar boven