XXL Nutrition

Brinta

Bezoekers in dit topic

Minotaures

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
18 sep 2008
Berichten
12.784
Waardering
383
Lengte
1m75
Massa
107kg
Vetpercentage
28%
Het zal vast een noobvraag zijn, maar goed.. Ik weet NIET hoe sommige mensen 100 gram brinta willen eten, want op de verpakking staat toch echt 35 gram. Dus hoe eten jullie 100 gram brinta? :-O
Misschien dat ik de verkeerde product in gedachte heb, maar goed. :-P
 
3 pakken beetje melk bij en een lange sliert van kleien probeer in een keer door te slikken.

Ik zou het niet weten.
 
ik eet elke ochtend:

25 gram whey
125 ML Sinasappelsap vers

100 gram Brinta
200 ML Melk
250 ML Water

dan koken en opeten heb soms nog honger..

stats:

1.78
60 Kilo
 
ik eet elke ochtend:

25 gram whey
125 ML Sinasappelsap vers

100 gram Brinta
200 ML Melk
250 ML Water

dan koken en opeten heb soms nog honger..

stats:

1.78
60 Kilo

100 gram is dat een pak?
 
Nope 1/5 pak..
 
In een glas 35 gram doen, koud water dr bij, roeren, en 3 glazen hiervan opdrinken.
 
ik doe 4 ei-eiwitten in een kom samen met 0.5L melk, beetje roeren en 2 minuten in de microgolf.
Daarna voeg ik 100g brinta toe met 2 eetlepels rietsuiker en voila ontbijt is klaar :-)

700kcal 48g eiwit 100g carbs en 10g vet
 
500ml melk 100gr brinta en scoop whey.....Eerst de melk koken in microgolf.
 
gewoon 100gr brinta met 250ml melk erbij dit ff roeren en dan zo opeten of in de micro en wachten tot het flink omhoog komt
 
100gram brinta met 250ml melk? Dat word toch beton man?
 
ik hou van lekker stevig :)
 
150g brinta of havermout + water, 3' microgolf dan 40g whey en wat zoetstof erdoor
 
Thanks voor de tips, ik heb het vandaag gegeten. (100gr +- en 500 ml melk ongeveer)
Lukte aardig, maar dat whey toevoeging enz kan ik niet doen. (heb namelijk geen whey)
LOL :P
 
Thanks voor de tips, ik heb het vandaag gegeten. (100gr +- en 500 ml melk ongeveer)
Lukte aardig, maar dat whey toevoeging enz kan ik niet doen. (heb namelijk geen whey)
LOL :P

ik gebruik ook geen whey, zie mijn post hieronder eens :D

ik doe 4 ei-eiwitten in een kom samen met 0.5L melk, beetje roeren en 2 minuten in de microgolf.
Daarna voeg ik 100g brinta toe met 2 eetlepels rietsuiker en voila ontbijt is klaar :-)

700kcal 48g eiwit 100g carbs en 10g vet
 
gwn gieten in grote kom en melk en zuipen!
 
ik doe 4 ei-eiwitten in een kom samen met 0.5L melk, beetje roeren en 2 minuten in de microgolf.
Daarna voeg ik 100g brinta toe met 2 eetlepels rietsuiker en voila ontbijt is klaar :-)

700kcal 48g eiwit 100g carbs en 10g vet

Dit ziet er verdomd interresant uit. Niet bang voor dingen als salmonella?
 
Dit ziet er verdomd interresant uit. Niet bang voor dingen als salmonella?

door de eiwitten eerst te verhitten samen met de melk, koken de eiwitten, ze blijven niet rouw dus lijkt mij geen probleem...
je krijgt dan allemaal kleine stukjes gekookte eiwitten tussen je brinta
 
Back
Naar boven