XXL Nutrition

Brinta

Bezoekers in dit topic

Otonio

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
19 apr 2004
Berichten
154
Waardering
1
Brinta wordt vanaf heden verkocht in een nieuwe verpakking. Wie de nieuwe voedingswaarden vergelijkt met de oude zal zien dat het erop achteruit is gegaan: Per 100gr, 25 kcal minder, 9gr Kh minder.
 
havermout victorie?


:rolleyes:
 
Waarom is er op de officiele Brinta-site nog niets over te vinden??

http://www.brinta.nl/

Zitten er toch ook of wat meer eiwitten in of wat meer vetten. Want 9 gram carbs maakt ca. 36 kcals. Dus misschien wel 2,75 gram meer eiwitten! :coolnana:
Ja ik weet het...ik ben een:
:mier: ;)
 
Heb je niet brinta wake up ofzo gekocht?? Lijkt me sterk dat ze opeens een goed product gaan veranderen. Als het waar is moet ik ff snel wat pakken inslaan.
 
Brutez zei:
Heb je niet brinta wake up ofzo gekocht?? Lijkt me sterk dat ze opeens een goed product gaan veranderen. Als het waar is moet ik ff snel wat pakken inslaan.

Nee..Wake-up heeft bijna 80 gram carbs....ok...waarvan wel de helft aan suikers!
 
hoe veel keer nog: havermout! ;)
 
Brinta is toch een onbewerkt product ofniet? Oke het is volgens mij vermalen maar meer is er toch niet mee gedaan? Hoe kunnen de voedingswaarden dan ineens veranderen.
 
Maak ons niet bang wil je :mad:

:D
 
Ik werk in de supermarkt, meestal bij ontbijt, pakken zijn nog steeds hetzelfde.
 
**** brinta! :tomato:

Het is al eerder gezegd.........Havermout vreten!
 
Ja, als je gay bent.
 
Ik ben ze nog niet tegen gekomen.

Misschien hebben ze die 4 gram suiker eruit gehaald. Niet dat die paar caloriën een **** uit maken...
 
Per 100gr:

330 kcal
11 gr eiwitten
65 gr koolhydraten
2.10 gr vetten
10.50 gr voedingsvezel
0.20 gr Natrium

Waarschijnlijk is het product herzien en hebben ze het met nieuwere technieken geanalyseerd.
 
Brinta Rulessss, maar dan moeten ze niet achteruit gaan
 
dr. Gonzo zei:
Ik ben ze nog niet tegen gekomen.

Misschien hebben ze die 4 gram suiker eruit gehaald. Niet dat die paar caloriën een **** uit maken...
ingrediënten: volkoren tarwemeel, zout

hoezo suiker?
 
Brinta hier ook nog onveranderd hoor....havermout is oke,maar niet in een cut helaas.
Of half om half, maar in het strenge cutschema hoor havermout niet thuis, ook met oog op vocht.
 
BRINTA is het GOEDJE!!! DE WEIGHTGAINER!! laat al die potten staan, gewoon drie grote borden BRINTA per dag!!!
:D :D :D

BRINTA verslaafd 4 LIFE

echt jongens, ik zweer erbij, geen grappen........
 
Brutez zei:
Heb je niet brinta wake up ofzo gekocht?? Lijkt me sterk dat ze opeens een goed product gaan veranderen. Als het waar is moet ik ff snel wat pakken inslaan.

Als het waar is wordt het tijd voor haver Brutez. :p
 
hier in belgie in delhaize zijn het al nieuwe pakken!! kheb wel de voedingswaarden nog niet bekeken

:(
 
Back
Naar boven