XXL Nutrition

Nieuws Britse peuter (2) heeft even hoog IQ als Einstein (1 bezoeker)

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
+15 jaar member
Lid geworden
7 okt 2002
Waardering
3.229
Britse peuter (2) heeft even hoog IQ als Einstein

media_xl_2167726.jpg

De 2,5-jarige Oscar Wrigley is voortaan het jongste mannelijke lid van Mensa, een exclusieve club voor hoogbegaafde mensen. Het ukje uit Reading (Engeland) heeft namelijk een IQ van minstens 160, evenveel als Albert Einstein destijds. Om tot het selecte clubje toe te treden heb je een IQ van minstens 148 nodig. Wetenschappers voorspellen kleine Oscar nu al een gouden toekomst.

Albert Einstein
Het wonder kon na negen maanden al praten en na achttien maanden kende ook het alfabet geen geheimen meer. Op zijn tweede ging hij al prat op een woordenschat van 2.000 woorden, terwijl zijn leeftijdsgenootjes het dan nog moeten stellen met om en bij de 50. "Een paar weken geleden vijzelde hij onze kennis over de voortplantingscyclus bij pinguïns bij", zegt papa Joe, die zich nu al voorbereidt op de dag dat zijn zoon hem voor idioot verwijt.

Saxofoon
"Oscar is tevens bezeten van muziek. Hij luistert naar symfonieën en vroeg voor kerst een saxofoon, ook al is hij nog te klein om erop te spelen. Onlangs bewierookte hij de kookkunsten van mijn vrouw Hannah. 'De worsten smelten op mijn tong', klonk het. Toen hij vier maanden oud was, liet hij zelfs al weten welke kledij hij verkoos." Wie graag tot Mensa wil behoren moet hopen dat zijn intelligentiescore maar bij maximaal twee procent van de bevolking voorkomt. In Oscars geval is minder dan 0,01 procent van de mensen slimmer dan hij. (dea)
Die gouden toekomst is natuurlijk lang niet zeker, en Einstein had naast een hoog IQ ook een apart gevormd brein. Maar toch benieuwd wat dit kereltje nog gaat doen.

MeDieViL

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
8 jan 2005
Waardering
593
Lengte
2m30
Massa
40kg
Vetpercentage
> 50%
Nice, als het klopt ga je er wel nog van horen later.

Nitsotov

Competitive Bodybuilder
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
23 sep 2005
Waardering
140
Lengte
1m89
Massa
90kg
Shit ik wordt net niet aangenomen met mijn 141 :( Jammer:mad:

Powergiant

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
4 apr 2008
Waardering
112
krijgt een saai leven zonder uitdaging en pleegt zelfmoord

thomastog

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
7 apr 2008
Waardering
670
Bizar, hoop dat het hem niet zo slecht vergaat als die andere kerel die uiteindelijk zelfmoord pleegde omdat niets meer nieuw voor hem was.

Peoples

Monstrous Giant
+15 jaar member
Lid geworden
22 jan 2004
Waardering
251
Lengte
1m86
Massa
116kg
dat wordt een enorme outcast met nul sociale eigenschappen. Lang leve een hoog IQ

Marvin17

Huge Freak
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
24 jan 2009
Waardering
865
Lengte
1m82
Massa
91kg
Vetpercentage
13%
Zit ik voor niets op de 143 :(
Tenminste dit was gemeten toen ik 13 was.

Zal nu wel gedaald zijn, want whey shakes zijn echt slecht voor je hersenen mangg. jewait.

Kandijkoekje

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
14 sep 2009
Waardering
333
Lengte
1m96
Massa
106kg
Vetpercentage
9%
Handig zo'n kind van 2 die kan koken. Wat is het maximale haalbaar aan IQ eigenlijk? Ik dacht dat het nooit verder ging dan 150.

Leophyte

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
29 dec 2004
Waardering
92
Lengte
1m94
Massa
113kg
Vetpercentage
16%
Jochie kan ver komen, mits goed begeleid.
Vaak eindigen deze genieën in de put, omdat ze niet begrepen worden.

willem9

Massive Warrior
+15 jaar member
Lid geworden
27 aug 2004
Waardering
758
Sweet. Als je als vader zo'n kind krijgt, moet je die echt maximaal begeleiden om te zorgen dat het kind min of meer normaal opgroeit (en dat je er alles uithaalt wat erin zit).

hckid

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
25 jan 2007
Waardering
19
stephen hawking heeft een iq van rond de 200 maar het hoogste iq ooit gemeten is Marilyn vos Savant met iets van 238 ofzo. Er is blijkbaar iemand met een geschatte score van 250 a 300. Niet dat dit heel erg veel zegt verder

Bovenaan