MuscleMeat

Nieuws Britse peuter (2) heeft even hoog IQ als Einstein

  • Topic starter Big-T
  • Startdatum
  • Reacties 82
  • Weergaven 17K
  • Volgers 12

Bezoekers in dit topic

Sweet. Als je als vader zo'n kind krijgt, moet je die echt maximaal begeleiden om te zorgen dat het kind min of meer normaal opgroeit (en dat je er alles uithaalt wat erin zit).

En hier gaat het fout... :D

Beetje tegenstrijdig namelijk.
 
krijgt een saai leven zonder uitdaging en pleegt zelfmoord

Grootste bullshit natuurlijk.... een hoog IQ zegt niks over zijn sociale vaardigheden. Vergelijk het met de situatie waarbij iemand van nature heel sterk is.
 
bruute kleuter!
 
OP sociaal vlak zal die kleine niet veel voorstellen later...

Wat een onzin, ik denk dat iemand met een IQ van 160 een stuk socialer zal zijn dan iemand met een IQ van 80. Domme mensen zijn vaker asociaal dan slimme mensen, is mij opgevallen.

Je hebt ook van die autisten erbij zitten die gewoon helemaal niet functioneren op sociaal vlak, maar dat gaat niet hand in hand met een hoog IQ.
 
Wat een onzin, ik denk dat iemand met een IQ van 160 een stuk socialer zal zijn dan iemand met een IQ van 80. Domme mensen zijn vaker asociaal dan slimme mensen, is mij opgevallen.

.
Wat ???
O het is alleen jou opgevallen , laat maar dan....
 
is dat nu niet net het EQ?
 
Wat een onzin, ik denk dat iemand met een IQ van 160 een stuk socialer zal zijn dan iemand met een IQ van 80. Domme mensen zijn vaker asociaal dan slimme mensen, is mij opgevallen.

Je hebt ook van die autisten erbij zitten die gewoon helemaal niet functioneren op sociaal vlak, maar dat gaat niet hand in hand met een hoog IQ.

???Niet mee eens, meestal zijn de echt slimme wat meer teruggetrokken.
 
meteen al mensen die hun hoge IQ moeten laten weten in posts :roflol:
 
Laatst bewerkt:
Ah ok. Ik dacht dat Artworm een grapje maakte en posts van Marvin17 lees ik nooit.
 
bull-****ing-shit
 
Ik vraag me trouwens af hoeveel mensenhier iemand met een hoog IQ kennen, ik kende vroeger 1 iemand die bij mij op school zat en die was iets meer teruggetrokken. Voor de rest nooit zo iemand gezien, natuurlijk zijn er sociale slimme mensen maar daar gaat het niet over.
 
Hopelijk wordt het later geen doorgedraaide psycho zoals Theodore Kaczynski (unabomber) die zich tegen de maatschapij keert.;)
Ben ook benieuwd hoe hij met leeftijdsgenoten omgaat.
 
Back
Naar boven