MuscleMeat

Nieuws Britse peuter (2) heeft even hoog IQ als Einstein

Bezoekers in dit topic

Ik vraag me trouwens af hoeveel mensenhier iemand met een hoog IQ kennen, ik kende vroeger 1 iemand die bij mij op school zat en die was iets meer teruggetrokken. Voor de rest nooit zo iemand gezien, natuurlijk zijn er sociale slimme mensen maar daar gaat het niet over.

Wat noem je hoog?
De meeste mensen lopen trouwens ook niet zo te koop met hun IQ, of weten het helemaal niet.
 
Die gouden toekomst is natuurlijk lang niet zeker, en Einstein had naast een hoog IQ ook een apart gevormd brein. Maar toch benieuwd wat dit kereltje nog gaat doen.

Mijn zus kon vroeger lopen dan dat die kleuter dat kon! Zalig :)

Was het niet zo het IQ het hoogst is wanneer we pasgeboren zijn? Kennis is natuurlijk het hoogst net voor de dementerende leeftijd.
 
kom ik aan hoor met me 131.....
 
kom ik aan hoor met mijn 80....
 
In deze maatschappij is buitengewone intelligentie meer een vloek dan een gave... Life sucks...
 
Kom ik aan met m'n 22. Wel de 3de en 13de letter van het alfabet erachter.
 
Ik vraag me trouwens af hoeveel mensenhier iemand met een hoog IQ kennen, ik kende vroeger 1 iemand die bij mij op school zat en die was iets meer teruggetrokken. Voor de rest nooit zo iemand gezien, natuurlijk zijn er sociale slimme mensen maar daar gaat het niet over.


Mwah wat is hoog, vanaf 120-130 oid ben je volgend de norm begaafd geloof ik. Ken zat mensen die daar dik overheen gaan. Ook mensen waar je het niet van verwacht omdat ze het niet heel fantastisch doen op school, maar wel degelijk de capaciteiten hebben.
 
Mwah wat is hoog, vanaf 120-130 oid ben je volgend de norm begaafd geloof ik. Ken zat mensen die daar dik overheen gaan. Ook mensen waar je het niet van verwacht omdat ze het niet heel fantastisch doen op school, maar wel degelijk de capaciteiten hebben.
> 130 Hoogbegaafd
121 - 130 Begaafd
111 - 120 Boven gemiddeld
90 - 110 Gemiddeld
80 - 89 Beneden gemiddeld
70 - 79 Moeilijk lerend
 
iq is zo jaren '40, iemands kwaliteiten ga je toch niet afmeten aan logische puzzeltjes.
 
iq is zo jaren '40, iemands kwaliteiten ga je toch niet afmeten aan logische puzzeltjes.
Nope, maar kwaliteiten =/ iq. Iq = puur: hoe snel kan ik iets leren/begrijpen/bedenken?
 
Dus dat kind zijn iq is 2 keer zo hoog als de mijne :(
 
Who gives a **** om wat ****ing cijfertjes? Alsof je iemands slimheid kan aflezen aan wat getalletjes.


Ik heb 147 btw
 
Who gives a **** om wat ****ing cijfertjes? Alsof je iemands slimheid kan aflezen aan wat getalletjes.


Ik heb 147 btw

Ik ben hoogbegaafd maar het is niet belangrijk post....heheheeheeh
 
Hoog IQ heb je echt geen **** aan.

Alleen maar als je op andere vlakken ook goed scoort. Zoals
-Concentratievermogen
-Doorzettingsvermogen
-Sociale skills
-Ambitie
 
Back
Naar boven