XXL Nutrition

Britten boos over YouTube-filmpje ( VERY low Harrier ("I won't flinch..") )

Bezoekers in dit topic

SuperKnurft

Colossal Veteran
15 jaar lid
Waardering
62
Het Britse Ministerie van Defensie is niet blij met een filmpje dat op YouTube is verschenen. Hier is op te zien dat een Harrier-gevechtsvliegtuig in Afghanistan vlak over een soldaat heenscheert. "Mij zul je geen krimp zien geven", zegt de soldaat eerst nog. "Oh nee, je gaat je rot schrikken", zegt de collega die hem filmt. Waarna hij inderdaad door z'n knieën gaat als het vliegtuig overkomt.

Een militaire woordvoerder zegt niet blij te zijn met het filmpje. Al zegt hij erbij dat de stunt in Afghanistan "wellicht een moment was om even de stress van de schouders te laten glijden". Defensie heeft aangekondigd dat ze de stoute piloot zullen aanspreken.

Bron: FOK!frontpage / Nieuws / Britten boos over YouTube-filmpje

Filmpje: YouTube - VERY low Harrier ("I won't flinch..")

Hehehe leuk speelgoed waar ze mee spelen :D

Hehehe.... ****ing stoer gewoon :D

What the **** :eek:
Ken je zo makkelijk iemand mee onthoofden:eek!:

je schijt echt bagger als je dat ziet.

ben zelf eens op lanzarote geweest, daar kun je echt vlakbij de landingsbaan komen waar de boeing 737's landen, dus ik ben daar een keer heen gegaan met m'n pa, sta je ongeveer 200m voor het begin van de landingsbaan en dan komt er zo'n vliegtuig op enkele meters hoogte over je kop geraasd, dan knijp je em toch wel ff.

wees maar blij dat hij zijn afterburner niet gebruikte

Heb eens een Ducati monster zien voorbijvliegen (:p) aan +-150 op een halve meter naast mij, en dat was verschieten (was snachts, naar muziek aan het luisteren , dacht dus dat het een dax'je was ofzo:o)
Maar das nogaltijd geen Jet:p

Er is geen betere manier om die ultimatieme kick te krijgen :D .

Heb eens een Ducati monster zien voorbijvliegen (:p) aan +-150 op een halve meter naast mij, en dat was verschieten (was snachts, naar muziek aan het luisteren , dacht dus dat het een dax'je was ofzo:o)
Maar das nogaltijd geen Jet:p

idd, als een motor met plotseling met een rotgang voorbij komt scheuren schrik je je ook kapot:D

Jammer dat ze nergens door de geluidsbarrière knallen, dan schijt je pas in je broek.

Is al vaak genoeg hier gebeurd, die Engelsen hebben overal de schijt aan :D .

Back
Naar boven