XXL Nutrition

.

Bezoekers in dit topic

.
 
Laatst bewerkt:
.
 
Laatst bewerkt:
.
 
Laatst bewerkt:
Goed troltopic
 
.
 
Laatst bewerkt:
Even tussen de training door het zwaarste deel heb ik gehad met 4xl lukt het goed ik heb 3 wijde en 1 strakke gekocht alle 4 zitten ze prima. De wijde zullen pas scheuren als mn bovenbeen 82 cm is. De strakke bij 77 cm!
De grap werkt niet meer.
 
Even tussen de training door het zwaarste deel heb ik gehad met 4xl lukt het goed ik heb 3 wijde en 1 strakke gekocht alle 4 zitten ze prima. De wijde zullen pas scheuren als mn bovenbeen 82 cm is. De strakke bij 77 cm!
Wanneer je benen van concentratie kamp naar gewoon ondervoed gaan dus.
 
Toch een dure fetish als je je vaste dame van lichte zeden steeds je broeken open laat scheuren.
 
.
 
Laatst bewerkt:
Had ik ook altijd met van die 'plastic' broeken, koop je gewoon broeken uit stof
 
Komo. Als dat niet past....
 
Als big ramy niet uit zijn trainingsbroeken scheurt dan jij ook niet ;)

Gewoon checken welk merk hij draagt
Ik denk gw
 
Dit is nog niks.

Ik ben afgelopen week uit maar liefst zestien broeken gescheurd. Ik draag maat 8xl. Mijn bovenbenen zijn 156 centimeter dik. Ik neem elke dag 8 broeken mee, 6 wijde en 2 strakke.
 
Dit is nog niks.

Ik ben afgelopen week uit maar liefst zestien broeken gescheurd. Ik draag maat 8xl. Mijn bovenbenen zijn 156 centimeter dik. Ik neem elke dag 8 broeken mee, 6 wijde en 2 strakke.
Die strakke dan in de ochtend, en dan de wijdere na de eerste paar meals?

Of juist omgekeerd?
 
Ik draag ze allemaal over elkaar heen en daarna gaat het meetlint er overheen, voor de meest accurate meting
 
Back
Naar boven