MuscleMeat

Broeken Kopen

Bezoekers in dit topic

Jan Thys

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
19 okt 2006
Berichten
781
Waardering
2
De laatste tijd is het voor mij een hele opgave om een goeie passende broek te kopen. Dit ondanks dat mn benen nog maar 68 cm meten. Voor mij is een van de oplossingen om hem een maat groter rond de taille te kopen. Maar dan zit het nog erg irritant.

Hebben meer mensen dit probleem? of welk merk is het meest geschikt? Ik heb zelf meestal G-star, omdat die nog wel redelijk passen.
 
topic nr 1000000 ,gebruik de zoekfunctie eens man.
 
of search funtie gebruiken, ofwel stoppen benen te trainen
 
ga je ons wijsmaken dat jij op een 18 jarige leeftijd zulke gespierde benen hebt dat je moeite hebt met een passende broek vinden.ik geloof niet meer in sprookjes.;)
 
ga je ons wijsmaken dat jij op een 18 jarige leeftijd zulke gespierde benen hebt dat je moeite hebt met een passende broek vinden.ik geloof niet meer in sprookjes.;)

Net gemeten 68 cm als jij dat als gespierd beschouwt geloof je inderdaad in sprookjes :rolleyes:

Maar ik zal de searchfunctie eens gebruiken:p
 
verkapt kijk mij even grote benen hebben
 
Mwah ... mijn benen groeien na de blessure weer rap bij... ik heb de broek een maat groter gekocht (wijdste model zei de verkoopster) en een riem erbij .. broek past dan prima.. Gewoon een riem erbij, probleem opgelost..
 
Ik heb dat probleem alleen met een posingslip
 
Monsterbescheiden tag. Ik heb het zelf met sommige merken ook.. maar dat ligt denk ik meer aan het feit dat de modemarkt voor ecto's wordt gemaakt en wij zijn brutal animals die eigenlijk een kilt aanmoeten.

Ik heb taille maat 32 maar ik koop altijd broeken met taille maat 36 van het merk pall mall. Belangrijk is dan wel om 'em ook iets te groot in de lengte te kopen anders zitten ze niet lekker, vind ik.
 
Ik heb Ed van Amsterdam in een spijkerbroek zien lopen.. ik gok dat ze ook wel een maatje voor jou hebben monster.
 
haha :D Mijn 40-38s zitten als gegoten nu :o
 
Net gemeten 68 cm als jij dat als gespierd beschouwt geloof je inderdaad in sprookjes :rolleyes:

Maar ik zal de searchfunctie eens gebruiken:p

68cm met 2 meter lengte is niks bijzonders he;)

Je moet gewoon wat langer zoeken, je kunt ook naar en broeken zaak gaan en daar voor een broek vragen en/ of ze zo'n broek kunnen bestellen, ik heb ook een broek laast gekocht van 32-38 met wat smallere taille ofzo. Je moet gewoon wat langer zoeken, dus niet zeure.
 
trainingsbroeken dragen heel de dag door?
 
wacht maar tot je benen écht groot worden :D

(niet dat ik er al last van heb hoor met mn 64cm beentjes)
 
gewoon vragen naar een broek die ruim zit om de heupen bij een verkoper in een broekenzaak, als je een beetje een verkoper hebt die weet wat ie verkoopt moet dat geen probleem zijn, doe ik altijd en ik moet zeggen, er zit echt verschil in de modellen van verschillende broeken.

riem is voor mij niet echt een oplossing voor elke broek want dat werkt gewoon niet als je taillemaat 4 kleiner is dan de maat van je broek.
 
gewoon vragen naar een broek die ruim zit om de heupen bij een verkoper in een broekenzaak, als je een beetje een verkoper hebt die weet wat ie verkoopt moet dat geen probleem zijn, doe ik altijd en ik moet zeggen, er zit echt verschil in de modellen van verschillende broeken.

bedankt inderdaad een goede oplossing (Y)
 
Back
Naar boven