XXL Nutrition

Broer haaruitval, ik ook haaruitval?

Bezoekers in dit topic

Ano_91_2

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
7 dec 2012
Berichten
1.277
Waardering
94
Lengte
2m24
Massa
48kg
Vetpercentage
34%
Beste,


Mijn broer heeft in het verleden roaccutane (Roa) gebruikt, hij heeft daar haaruitval aan overgehouden + zijn haar is ook dunner geworden. Ikzelf heb ook wat last van acné maar zeker niet erg genoeg om een middel als Roa te gebruiken.

Nu vraag ik me af aangezien ik en men broer natuurlijkerwijs een bloedband hebben ik met zekerheid zou kunnen zeggen dat ik ook haaruitval zou hebben? Of hangt dit toch nog af van factoren?

Ik vraag me bijvoorbeeld ook af als ik ooit eens een winny kuurtjé zou doen ik een grotere kans zou hebben op haaruitval?


Grtz
 
De kans is groot denk ik maar er is geen zekerheid. Ik heb een oudere broer die 6 jaar met me verschilt en als ik zijn foto's zie van toen die 35 was, dan zie ik me zelf. Dus als ik naar hem kijk zie ik mezelf in de toekomst.
 
Ik zou het risico niet nemen persoonlijk
 
De kans is groot denk ik maar er is geen zekerheid. Ik heb een oudere broer die 6 jaar met me verschilt en als ik zijn foto's zie van toen die 35 was, dan zie ik me zelf. Dus als ik naar hem kijk zie ik mezelf in de toekomst.

Wat heeft je broer gebruikt? Roa of winny?

Ik zou het risico niet nemen persoonlijk

Heb je het nu over de roa of winny?




Anavar treed er geen haarverlies toch? Miss dat dit middel nog een uitkomst zou zijn als ik ooit besluit eens een kuurtjé te doen.
 
Wat Bacardi zegt. Dit is echt genetisch bepaald en wanneer je hieraan begint zal dat het proces alleen maar versnellen.

Geeft natuurlijk geen 100% garantie, maar hoogstwaarschijnlijk wel.
 
Maar hebben jullie het nu over beide middelen?? Of enkel over de roa?

Belangrijkste vind ik eig of ik het haaruitvaleffect zou kunnen hebben door winny/anavar gebruik.
 
Zowel ana als winny behoren tot de DHT groepen en dus is haaruitval ALTIJD mogelijk.
 
Zowel ana als winny behoren tot de DHT groepen en dus is haaruitval ALTIJD mogelijk.


Ja dat is zwaar k*t. Dan moet ik maar eens aas zien te vinden met de minste kans op haaruitval.. Nu heb nog tijd genoeg om dat soort aas te vinden :)
 
Broer stijve lul, ik ook stijve lul?
 
Wat heeft je broer gebruikt? Roa of winny?



Heb je het nu over de roa of winny?




Anavar treed er geen haarverlies toch? Miss dat dit middel nog een uitkomst zou zijn als ik ooit besluit eens een kuurtjé te doen.

Je interpreteert mijn post verkeerd. Maar mss ligt dat aan mijn dubbelzinnigheid van mijn post. Noch mijn broer noch ik hebben ooit roa of winny gebruikt. ZOu zelf moeten gaan googlen wat deze producten precies doen.
 
Ja dat is zwaar k*t. Dan moet ik maar eens aas zien te vinden met de minste kans op haaruitval.. Nu heb nog tijd genoeg om dat soort aas te vinden :)
Wel weinig kans bij Anavar, aangezien het licht androgeen is
 
Moet het wel echt anavar zijn geen winstrol in een anavar potje
 
Mn broertje is 22 al hartstikke kaal ik ben 25 heb 2 kuurtjes gehad en heb een dikke bos haar dus zegt geen ****....
 
het zegt wel een **** maar het hoeft niet zo te zijn
 
Wel weinig kans bij Anavar, aangezien het licht androgeen is

Ja idd.

Het is allemaal simpel. hoe androgener een steroid is hoe meer kans op haaruitval je zult hebben.(mits je aanlegt hebt voor haaruitval)

Dus van hoog naar laag risico

-Trenbolone
-Dianabol
-Winstrol
-Oxymethelone (andriol)
-Testosteron
-Equipose
-Primobolan
-Anavar
-Deca
-Turinabol
 
Ja idd.

Het is allemaal simpel. hoe androgener een steroid is hoe meer kans op haaruitval je zult hebben.(mits je aanlegt hebt voor haaruitval)

Dus van hoog naar laag risico

-Trenbolone
-Dianabol
-Winstrol
-Oxymethelone (andriol)
-Testosteron
-Equipose
-Primobolan
-Anavar
-Deca
-Turinabol

K hier ben ik dus iets mee, scheelt me een hoop opzoekwerk!
Anavar is voor mijn doeleinden dan de beste optie. De lichte meerprijs tel ik er graag voor neer.
 
Is genetisch bepaald als ik mij niet vergis dus dan is de kans groter dan je ook sneller kaal word
 
Wat pleister zegt. En daarmee uit:D
 
Back
Naar boven