AndroidHealthClinic

Brok in keel winny tabs

Bezoekers in dit topic

Jvm1985

Novice
Lid geworden
14 jul 2015
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
83kg
Vetpercentage
11%
Hallo allemaal.

Ik ben sinds 2 weken bezig met mijn eerste kuur, winstrol tabs 40 mg per dag. Ik voel me prima en ga al wat verandering merken.
Nou ondervind ik geen bijwerkingen, behalve dat ik het gevoel heb dat ik een brok in me keel heb of het gevoel dat mijn adamsappel in de weg zit.
Beetje raar omschreven misschien.
Zijn er meer die hier "last" van hebben?

Groet
 
Heb je ook last van maagzuur?
 
Nooit last van gehad.
 
Maagzuur valt mee. Eerste week wel wat meer.
 
Ik heb een tijdje last gehad van maagzuur. Mijn keelspieren spanden zich aan om zich te beschermen tegen het maagzuur. Hierdoor leek het alsof iemand continue tegen mijn adamsappel aandrukte. Ik kreeg hierdoor minder lucht tijdens trainen.

---------- Toegevoegd om 11:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:50 ----------

Ik heb met dianabol bijvoorbeeld best veel last van maagzuur. Misschien eens proberen om een maagbeschermer te slikken elke dag? Of anders af en toe een rennie?
 
Dit zou het best wel eens kunnen zijn. Klinkt logisch.
Wat je aangeef over dat het lijk alsof er iemand tegen je adamsappel duwt, is inderdaad hoe je het zou beschrijven.
Ik heb gelukkig geen last tijdens het trainen.

Thnx man


Ik heb een tijdje last gehad van maagzuur. Mijn keelspieren spanden zich aan om zich te beschermen tegen het maagzuur. Hierdoor leek het alsof iemand continue tegen mijn adamsappel aandrukte. Ik kreeg hierdoor minder lucht tijdens trainen.

---------- Toegevoegd om 11:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:50 ----------

Ik heb met dianabol bijvoorbeeld best veel last van maagzuur. Misschien eens proberen om een maagbeschermer te slikken elke dag? Of anders af en toe een rennie?
 
Ik heb een tijdje last gehad van maagzuur. Mijn keelspieren spanden zich aan om zich te beschermen tegen het maagzuur. Hierdoor leek het alsof iemand continue tegen mijn adamsappel aandrukte. Ik kreeg hierdoor minder lucht tijdens trainen.

---------- Toegevoegd om 11:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:50 ----------

Ik heb met dianabol bijvoorbeeld best veel last van maagzuur. Misschien eens proberen om een maagbeschermer te slikken elke dag? Of anders af en toe een rennie?

Ow vandaar dat ik zo opeens misselijk was zou dus ook nog kunnen
 
omneprazol
 
Waarschijnlijk was het een begin van een griepje. Heb vanacht waardeloos geslapen en ben nu licht grieperig.
Las iets over testflu, maar denk dat het gewoon een grieoje is. Wat denken jullie, door blijven slikken of stoppen of dosis verlagen? Zou dit door winny kunnen komen?
 
ik heb dit gevoel ook soms, ik dacht altijd dat dit aan verhoogde leverwaarden lag, een drukkend gevoel zegmaar, nu wel niet bepaald aan de adamsappel maar toch..
 
Bij twijfel altijd dubbele dosis
 
Back
Naar boven