MuscleMeat

bromo/dosti dosering bij 2g tren (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

dareal

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
1 mei 2006
Berichten
4.136
Waardering
25
Over een 6 weken begin ik met een kuur met onder andere 2000mg TrenE per week.

wil dosti of bromo gaan gebruiken om de prolactine sides te onderdrukken, maar heb geen idee in welke doseringen. dosti 2 x per week een halve tab? weet niet wat de halfwaarde tijd is van dostinex?

bromo moet je verspreid over de dag innemen? iemand enig idee welke doseringen?

ik heb met alle 2 de producten geen ervaring!
 
denk dat bij deze doseringen het toch bij gissen blijft, want hier zullen niet velen ervaring mee hebben denk k..
 
Sowieso T3 en vitamine B6 nemen. Heb wel ervaring met Femara bij Tren, maar de hoeveelheid Tren die ik gebruikte was 1/5e van die van jou dus weet niet welke hoeveelheid je moet nemen.
 
Hoe gaat je kuur eruit zien? tren only? of ook een paar gram test ernaast?...
 
waarschijnlijk zo:

1-12 2000mg trenE
1-12 1000mg primo
1-12 800mg mast

50mcg t3ED
2x 200b6 ED
bromo of dosti ?? ??? ??

letro eod 1/4tab (0.625)

2 x een korte winny cycle 100mgED

begin over 6 weken dus er wordt waarschijnlijk nog van alles aangepast. Na deze 12 weken ga ik verder, maar bekijk ik met welke middelen

de reden dat er geen gh inzit is omdat ik t3 gebuik en t3 +gh is niet optimaal
 
waarschijnlijk zo:

1-12 2000mg trenE
1-12 1000mg primo
1-12 800mg mast

50mcg t3ED
2x 200b6 ED
bromo of dosti ?? ??? ??

letro eod 1/4tab (0.625)

2 x een korte winny cycle 100mgED

begin over 6 weken dus er wordt waarschijnlijk nog van alles aangepast. Na deze 12 weken ga ik verder, maar bekijk ik met welke middelen

de reden dat er geen gh inzit is omdat ik t3 gebuik en t3 +gh is niet optimaal

WOW heavy shit. Geen test ernaast??? Als nee, kan je dan misschien uitleggen waarom je geen test erbij wilt zetten. Ik vind die tren toch te hoog gedosseerd. Rest ziet er wel normal uit.
Bromo en dosti kan ik niks overzeggen, nooi gebruikt.
Suc6 man
 
WOW heavy shit. Geen test ernaast??? Als nee, kan je dan misschien uitleggen waarom je geen test erbij wilt zetten. Ik vind die tren toch te hoog gedosseerd. Rest ziet er wel normal uit.
Bromo en dosti kan ik niks overzeggen, nooi gebruikt.
Suc6 man

Tren brengt me sneller naar mn doelen dan test (veel kracht)

primo+tren+masteron schijnt ook een vreselijk lekkere combo te wezen voor mensen die puur voor kracht en hardheid gaan!

heb test tot bijna 3 gram per week genomen, maar tren is zo veel beter! op de prolactine sides na!
 
heb bromo al genomen bij hoge dosis NPP maar snel mee gestopt, werd er te misselijk van
 
ik zou er test bijzetten en gh ook zeker met doseringen die jij gaat nemen!
 
Wat ga je doen als je cycle voorbij is en je hormonale huishouding volledig zal verstoord zijn? Eerst haal je dan wss die 200 bank om daarna een dip te moeten doorstaan. Kuren als deze kan je bovendien niet de ene achter de andere doen of je richt je gezondheid gegarandeerd naar de donder
 
Wat ga je doen als je cycle voorbij is en je hormonale huishouding volledig zal verstoord zijn? Eerst haal je dan wss die 200 bank om daarna een dip te moeten doorstaan. Kuren als deze kan je bovendien niet de ene achter de andere doen of je richt je gezondheid gegarandeerd naar de donder

die 200 heb ik al
hierna ga ik verder, maar dan lichter, in dat lichtere kuurtje ga ik cutten naar 5%

als k eenmaal op 5% sta ga ik off! en vervolgens kan ik weer wat meer gaan eten en hard blijven trainen en kijken wat ik overhou!
 
die 200 heb ik al
hierna ga ik verder, maar dan lichter, in dat lichtere kuurtje ga ik cutten naar 5%

als k eenmaal op 5% sta ga ik off! en vervolgens kan ik weer wat meer gaan eten en hard blijven trainen en kijken wat ik overhou!

Check je je bloedwaarden na dit soort escapades? Hoge dosering tren kan je imo niet vergelijken met test (waarbij voorheen al meermaals is gebleken dat het bij de meesten redelijk safe is). Met tren gaat die vlieger niet op
 
denk dat bij deze doseringen het toch bij gissen blijft, want hier zullen niet velen ervaring mee hebben denk k..

Nee klopt, en wie dat wel hebben zijn inmiddels dood, dus het word lastig denk ik.
 
Check je je bloedwaarden na dit soort escapades?

ja, maar niet direct erna! na maandje of 3!


Hoge dosering tren kan je imo niet vergelijken met test (waarbij voorheen al meermaals is gebleken dat het bij de meesten redelijk safe is). Met tren gaat die vlieger niet op

test is makkelijk te doen ja! 3g per week, maar da levert lang niet zoveel op als tren!

mischien de tren toch maar iets verlagen... op t AR forum ben ik eens een post tegengekomen van iemand die 800mg ED nam van tren (tai??) en een persoon welke 3750trenE nam per week 250 test en 200mg d-boll ed :S

vergeleken met dat is dit natuurlijk vrij redelijk. en hun waren ook niet meteen dood ofzo!
 
ja, maar niet direct erna! na maandje of 3!




test is makkelijk te doen ja! 3g per week, maar da levert lang niet zoveel op als tren!

mischien de tren toch maar iets verlagen... op t AR forum ben ik eens een post tegengekomen van iemand die 800mg ED nam van tren (tai??) en een persoon welke 3750trenE nam per week 250 test en 200mg d-boll ed :S

vergeleken met dat is dit natuurlijk vrij redelijk. en hun waren ook niet meteen dood ofzo!

je zegt het goed, niet meteen nee :D
 
ken anders wel iemand die na een hoge dosis tren niet alleen zwaar depressief is geworden, maar opeens ook achtervolgingswaanzin rijker is. Worstelt daar nu al 2 jaar mee..
 
ken anders wel iemand die na een hoge dosis tren niet alleen zwaar depressief is geworden, maar opeens ook achtervolgingswaanzin rijker is. Worstelt daar nu al 2 jaar mee..

hoeft niet veel te zeggen, mss was het al niet helemaal fris in zn kop en heeft de kuur e.e.a. getriggered... zie je ook gebeuren met sommige lui die zwaar blowen b.v.
 
hoeft idd niet veel te zeggen, maar kende deze jongen al een behoorlijke tijd en durf toch zeker te zeggen dat ie erg stevig op zn pootjes stond, en dat ie binnen 10 weken echt compleet veranderd is.
 
Back
Naar boven