MuscleMeat

'Bronwater komt gewoon uit de kraan'

Wat drink je?

  • Bronwater

    Stemmen: 4 10,0%
  • Leidingwater

    Stemmen: 28 70,0%
  • Beiden

    Stemmen: 8 20,0%

  • Totaal stemmers
    40

Bezoekers in dit topic

Ik drink beiden, thuis kraanwater en op mijn werk Bronwater (we hebben zo'n apparaat waar je water uit kan tappen.
 
Ik drink Evian 3 lite 2 euro voor 3 liter,(bij de reform winkel, (bioloog)
echt heerlijk water.

In het nederlande kraan water zit ontiegelijk weinig mineralen.
zie hier onder van de eet meter

Per 100 miligram water
natrium 3 mg
kalium 0 mg
calcium 7 mg
magnesium 1 mg

Ha hahah nu kom EVIAN heb beste water wat er is, ik heb alle waters bekeken die in nederland worden verkocht evian schiet er boven uit met z'n mineralen.
Lekkerste water ook, kraanwater is echt niet te zuipen, drink ik liever geen water.

Evian
Per 100 miligram
calcium 78 mg
magnesium 24 mg
natrium 5 mg
kalium 1 mg


Aninonen mg
Nitrat 3,8 mg
Chlorid 4,5 mg
sulfat10 mg
Hydrogen karbonaat 357 mg



Verhoeventje
 
puur voor de smaak eigenlijk
 
Als je water gaat drinken voor de mineralen ben je wel erg duur uit, wat boeit die samenstelling van mineraalwater nou ? Vooral de mineraalwaterproducten blijven spekken, het is jouw geld Verhoeven.
 
bronwater

het kraanwater is gewoon niet lekker hier
 
Weet je wat mijn broer doet of deed ? Die is als landbouwer nogal gefascineerd door mineralen etc.
Hij liet dagelijks 3 liter kraanwater in flessen lopen en deed in elke fles een paar snufjes zeezout. Dan heb je dus spotgoedkoop goed gemineraliseerd water!
Zelf woon ik nog steeds in dezelfde gemeente. Toch is mijn leidingwater nu minder lekker dan voorheen. Ben nl verhuisd van een studentenflat die zo'n beetje begin jaren 80 is gebouwd naar een oud huisje dat in de jaren 20 is neergeplant. De waterleidingen zijn dus bijna 90 jaar oud. En dat is goed te proeven!!! Moest echt aan de iets minder lekkere smaak wennen en denk er over om een Brita filter te kopen
 
Back
Naar boven