XXL Nutrition

broodje bapao

Bezoekers in dit topic

AnaboliC

Huge Freak
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
9.602
Waardering
3
Voor diegene die niet weten wat het is :o...
--->Het is een gestoomd broodje met vlees erin (rund, varken, kip)

Voedingswaarde per 100 gram:
Eiwitten: 9,1 gram
Koolhydraten: 45,5 gram
Vetten: 5,3 gram

Een broodje is ca. 120 gram en errrrug lekker :p :rolleyes:

Ik denk dat het wel goed is voor bulkers! give it a try :D
 
Ik heb ook een tiojd gehad dat ik veel van die diongen at, maar vop den duur begon ik ze zoooo smerig te vinden!

Allemaal van dit vieze drillerige afvalvlees :( !

Eet smakelijk!
 
Is dat zon meel bal met die groene zooi erin?

Die vond ik echt ranzig. In een bezopen bij heb ik er ooit een paar op en toen moest ik kotsen. Daar heb ik dus slechte herinneringen aan :rolleyes:
 
Heerlijk, vooral de kip variant, emt een bbq sausje erbij :)

Die met dat groene erin, dat zijn die van de c1000, die zijn idd goor.
 
is de GI waarde in dat brood niet ontzettend hoog?
 
Tizzzz LEKKERRRRR!!!!! en idd lekkol voor de bullek! ik eet ze ook altijd, mmmmjummie
 
die 9.1 gr eiwitten bevalt me wel, dat tikt lekker aan!
maar zitten er echt geen nadelen aan zo'n broodje ? (behalve het vet, maarja als je bulkt...)
 
Kan ik allang niet meer tegen

Hallo list

ik weet niet of ik de enige ben, maar sinds ik op dieet ben (nu 9 weken alweer) kan ik bijzonder slecht tegen vette dingen. Ik ben normaal gesproken culinair uit het midden-oosten gewend. Bij ons eten ze best slecht vind ik. Maar alleen als je dus de eten wat ze daar eten hier ook in NL gaat eten. Dus oosterse eten in het oosten eten is dus weer niet slecht. Dit komt omdat de luchtvochtigheid en vooral de tempraturen daar enorm verschillen met Nederland. ;)

Maar goed wat ik wou zeggen is, sinds ik op dieet ben, kan ik mijn oude vaste menu (MC-Donalds of Burger King troep) niet meer aanzien! Letterlijk! Als ik dat vette spul ruik verlies ik direct alle! eetlust voor een paar uur. Ik kook nu ook heel soms in onze een gemeenschappelijke studenten keuken. En als ik soms een afrikaanse jongen bakbanaan zie frituren verlies direct alle trek. Een keer werd ik er zwaar (kots)misselijk van. :D

Al met al kan ik me niet meer voorstellen waarom iemand iets anders dan kwark, tonijn, zilverrijst, kalkoen/kipfilet, visgerechten, kabeljouwfilets en brocollie zou willen. Oh ja lijnzaad zit ook in mijn dieet en dat vind ik wel lastig weg te werken nog.

have fun all en greetings, Xerxes
 
Bulken

En als je bulkt kun je toch gezondere dingen aanslepen ?

:D ;)

Xerxes
 
Back
Naar boven