XXL Nutrition

broodje bapao?

Bezoekers in dit topic

mass_builder

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
11 okt 2005
Berichten
3.937
Waardering
2
Dag bodybuildingvrienden?

Wat vinden jullie van broodjes bapao ( qua voedingswaarde?)

er zit wel wat eiwit in, maar wordt je er eigenlijk vettig van?

groeten mass_builder
 
hmmz lijkt me wat vettig, beter maak je een grote voorraad kip loempia'z :)
 
nou er zit niet echt veel vet in maar echt gezond is het ook niet hoog in gi omdat de deeg van bloem is gemaakt een broodje komt ongeveer op 200 kcal denk ik zo :rolleyes:
 
haha ff ter correctie het is geen broodje bapao maar gewoon bapao..verder vind k t niet echt wat..misschien als tussendoortje maar niet als maaltijd!
 
vind het toch wel lekker hoor als een kleine maaltijd
4 van die broodjes.
Kleine 300kcal per stuk.

Prima maaltijd.
 
Weet iemand zo de e-k-v waarden dan per broodje?
 
haha DvO eet jij 4 broodjes op ja, ken je VEEL bter rijst ofzo pakken
 
Bedankt voor jullie reacties!
 
Dus als tussendoortje is het wel prima ( eiwitrijk ) maar je moet uitkijken dat je er niet teveel van eet ( omdat je vettig van kunt worden ) en idd, als maaltijd lijkt me het ook niet super... tenzij je er natuurlijk veel eet maar dan kun je net zo goed iets anders nemen wat veel beter is...

zo?:D
 
Ik vind het niks, maarja, ik ben dan ook meer van structuurvoedsel.
 
Niet al te gezond broodje he. Heb het al vaker hier op het forum voorbij zien komen.
 
Bij zulke broodjes moet je zoiezo altijd uitkijken.
Het is niet bepaald de ideale maaltijd om 3 of 4 van die dingen te nemen.
Ik zou eerder kiezen voor iets waar minder verzadigd vet in zit.
In de bulk mag je af en toe best een zo'n broodje eten, maar nogmaals ik zou er geen dagelijkse gewoonte van maken.
 
wat ik ervan vindt? sja...aardig wat eiwitten en KH en wienig vet...helaas bestaan de Kh's veel uit suikers en de voedingswaardes zijn nou niet om naar huis te schrijven omdat het tarmwebloem is waarvan het gemaakt is en dus ontdaan is van zn vezels...beter neem je een volkoren bol met kip :D
 
aardig wat eiwitten ? vindt er tegenover wat je binnen krijgt aan kcal niet echt veel eiwitten in zitten zoeen 12 per broodje met daar tegen over 300kcal per st.
dus wil je wat eiwitten binnen krijgen moet je er minstens 3 eten dus 900 kcal kun je beter iets anders nemen vindt ik dan;)
 
naomi zei:
aardig wat eiwitten ? vindt er tegenover wat je binnen krijgt aan kcal niet echt veel eiwitten in zitten zoeen 12 per broodje met daar tegen over 300kcal per st.
dus wil je wat eiwitten binnen krijgen moet je er minstens 3 eten dus 900 kcal kun je beter iets anders nemen vindt ik dan;)

ik bedoelde ook 3stuks..:o
 
Back
Naar boven