MuscleMeat

Brownies & Dumbells

Bezoekers in dit topic

ikbenGulbin

Novice
Lid geworden
19 jul 2013
Berichten
1
Waardering
2
Lengte
1m63
Massa
55kg
Vetpercentage
14%
Hey allemaal,

Ik ben Gul en doe dit jaar mee aan de flexcup'13 en ik ben net een blog begonnen voor de vrouwelijke sporters genaamd:
www.browniesdumbells.nl om meer vrouwen enthousiast te maken voor een gezonde en/of sportieve leefstijl. Met heerlijke recepten en korte blogs die wekelijks online komen.

Neem een kijkje!

XX Gul
 
ziet er goed uit ;) suc6
 
Leuk initiatief
Succes met je contest prep
 
Sinds januari pas aan het trainen ook? Pittig, binnen een jaar het podium op.

Vind je blog tot dusver niet zoveel aan, gaat vooral over hapjes en health, zoals ook in veel vrouwenbladen. Maaar zal binnenkort als er wat meer over je FlexCup voorbereiding staat nog wel eens lezen.
 
Succes met je blog en je doelen, sluit me verder aan bij Abfab, misschien dat ik t nog eens opzoek als je meer met de Flexcup bezig bent.
 
Gulle naam.
 
je stukje over biologisch is logisch:
1. Geen bestrijdingsmiddelen. (zou het toch maar wassen)
2. Meer voedingsstoffen
3.Niet genetisch gemanipuleerd.
4.Biologisch is lekkerder

meer voedingsstoffen? bronnen graag?
 
Hi Gulbin, wij volgen elkaar ook op Instagram. Leuke website! Ik ga zeker je chocolade ijs uitproberen ;)
 
'Clean en ‘dirty’ zoals ze het noemen. Dirty is wat bodybuilders doen, hamburgers en van alles eten om extra koolhydraten binnen te krijgen, massa aankomen en omzetten naar spier. '

hmm.. :rolleyes:
 
Veel succes met je blog en je voorbereiding voor de flex
 
Dumbbell is met 2 b's ...

(al zie ik dat Wikipedia het soms ook over dumbell heeft.)

Succes iig.
 
'Clean en ‘dirty’ zoals ze het noemen. Dirty is wat bodybuilders doen, hamburgers en van alles eten om extra koolhydraten binnen te krijgen, massa aankomen en omzetten naar spier. '

hmm.. :rolleyes:

:fuu: Ik eet geen hamburgers en van alles dus ik kan geen massa omzetten in spier :(
 
Ik moet straks gespierd worden, maar niet té gespierd.

Hier moet je inderdaad heel erg voor oppassen, dit is een veel voorkomend probleem! :o Zeker binnen het tijdsbestek van wat je nu hebt tot aan de flexcup.
 
'me' haar anders doen

als je jezelf serieus neemt, en wil dat anderen dat ook doen, zou ik chatspelling vermijden
zie wel meer taalfouten

edit:

Maar in tegendeel tot een dieet, eet ik juist hartstikke veel.

Want een dieet is standaard 'weinig eten'?
Echt kennis straalt er niet vanaf he
 
Laatst bewerkt:
Ik ben ook op 'dieet' , trainingsdagen richting de 3200 kcal. (wel met 700 verbranden van enkel het heen en terug fietsen). Uiteraard lettend op macro's ;)
Of is dit geen dieet?
 
Back
Naar boven