XXL Nutrition

Bruce Lee en anabolen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jimbo

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
7 feb 2003
Berichten
1.002
Waardering
0
Hey laatst las ik in de leesmap van 4weken geleden (LOL) dat Bruce Lee ook aan de roids was en dat dat ook mede zijn doodsoorzaak kon zijn omdat hij te droog werd?

Wat zal hij gebruikt hebben in die tijd want waarschijnlijk zullen het veteranen roids geweest zijn want zo breed was hij niet, wel superdroog.
 
er zijn wel heel veel verhalen die de ronde doen over het leven en de dood van bruce lee.
maar of hij aan de roids is gegaan geloof ik niet. ik zie het nut er niet van in, hij heeft het bijna altijd vertikt om in officiële wedstrijden mee te doen, en zo uitzonderlijk fit was hij ook niet (bron komt van een artikel gebaseerd op notities van hem dacht ik, moet het nog opzoeken). dus roids zal het volgens mij niet zijn. denk trouwes niet dat het wat uitmaakt
 
De bronnen komen van zijn eigen vrouw af. De eerstvolgende man die ze had (geen idee wie dat is heb dat artikel nu niet voor me) heeft een boek over het leven van Bruce Lee geschreven.
 
Bruce Lee was toch vermoord?

En Bruce lee en roids is goed mogelijk, in China kosten roids nog minder als vitmamine pillen hier in de kruidvat.
 
de zoon van bruce lee was vermood. bruce lee zelf is doodgegaan aan verkeerde soort medicijnen (geen moord)
 
Steroiden zijn ook medicijnen :p
 
Originally posted by Frenkpie
de zoon van bruce lee was vermood. bruce lee zelf is doodgegaan aan verkeerde soort medicijnen (geen moord)

Vermoord, vermoord, dat vind ik wel een groot woord. Het was een ongeluk. Tijden de verfilming van the Crow zater er in 1 van de pistolen live rounds ipv blanks.... een van die knakkers op de set had het niet gecontroleerd ofzo...
 
That`s showbiz people ;)
 
gebruikte hij geen drugs, roids denk ik echt niet hoor.

en was hij niet gestrorven op de filmset, een soort "ongeluk".
 
Hij had zowieso troep om nog droger te worden dus misschien gebruikte hij clen ?
 
ik denk ook aan Clen , heel misschien ook een beetje winstrol
 
Ik heb ook wel eens een jointje gerookt met zijn zoon
 
Originally posted by Bodyman
Ik heb ook wel eens een jointje gerookt met zijn zoon

Hahaha 3 psychoses geleden ;)
 
hij was wel goed droog
kan ook door de material arts komen
 
Originally posted by Leroy
hij was wel goed droog
kan ook door de material arts komen

tuurlijk komt dat door de m.a!
 
Originally posted by superspider
...en was hij niet gestrorven op de filmset, een soort "ongeluk".

BRUCE Lee niet nee, BRANDON Lee wel, de zoon van Bruce....
 
Hij is gestorven doordat hij zich niet lekker voelde.
Het was net voor de premiere van Enter the Dragon dacht ik.

Hij was in HK en voelde zich dus niet lekker en een vriedin gaf hem een ''slaappil''. Kom hij zich even ontspannen. Maar hij werd niet wakker. Hij bleek allergisch te zijn voor een stof die in de slaapil zat.
 
hij was een gestorven aan een zwelling in de hersenen!!
 
ik heb in het verleden (volgens mij prime time magazine) op tv gezien, dat er een heleboel redenen waren waarom hij dood was en dat niemand het precies weer, zoek het maar op internet, je vind allemaal verschillende doodsoorzaken.
 
ik heb is een keer een documentaire gezien van Bruce Lee en volgens mij was hij overleden aan pijnstillers voor tegen zijn hoofdpijn. Hij bleek daar gevoelig voor te zijn.
Da's wel een kl*te manier om zo dood te gaan.
 
Back
Naar boven