MuscleMeat

bruce lee vs mike tyson

Bezoekers in dit topic

Ik denk niet dat sommige gasten hier zich realiseren hoe hard Tyson eigenlijk slaat. Als hij geen/dunnere handschoenen aanhad dan zouden er serieus doden vallen :roflol:
 
Ik denk niet dat sommige gasten hier zich realiseren hoe hard Tyson eigenlijk slaat. Als hij geen/dunnere handschoenen aanhad dan zouden er serieus doden vallen :roflol:

True, Tyson = animal

Misschien wel de beste bokser ooit tegen een gast van 60kg. :roflol:
 
Ik vind Goku tegen Superman toch een betere vergelijking:P
 
Haha gaat die een klem leggen om de nek van Tyson? Hahahaha.
Kerel, ik heb Royce Gracie ook weleens door de lucht zien gaan en dat zijn klemmetje uit elkaar werden getrokken door een Amerikaan.
Geen schijn van kans had die Gracie toen.

Tysons is zo snel met zijn vuisten. Elke klap kan afgelopen zijn.

zodra tyson op de grond ligt (en dat kan snel gebeuren want je kunt niet iemand hele tijd op afstand houden tenzij je hem in een klap k.o. slaat) dan is tyson weerloos.
een bokser kan simpelweg niet meer boksen als hij geen ruimte heeft. tyson is ook makkelijk om een takedown mee uit te voeren, omdat gracie niet bang hoeft te zijn voor trappen of knieën. Je kan nog zo sterk zijn, als een klem zit dan zit hij. en tyson is geen superman die zelfs daar uit zal komen.
 
Tyson natuurlijk! Komaan zeg. :roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
zodra tyson op de grond ligt

Haha.

Tyson is geen superman

Tyson geen superman? Tyson op zijn hoogtepunt had waarschijnlijk gewonnen tegen Ali op zijn hoogtepunt.
Ik wil maar zeggen dat zo'n karate kid als Royce Gracie geen bedreiging vormt voor Tyson.

Kid Dynamite gebruikt zo'n mannetjes als toiletpapier.
 
Bruce will put 'Kid Dynamite's' fuse out!
 
Haha.



Tyson geen superman? Tyson op zijn hoogtepunt had waarschijnlijk gewonnen tegen Ali op zijn hoogtepunt.
Ik wil maar zeggen dat zo'n karate kid als Royce Gracie geen bedreiging vormt voor Tyson.

Kid Dynamite gebruikt zo'n mannetjes als toiletpapier.

royce gracie karate kid? hmm je weet niet wie ik bedoel.
 
Haha.



Tyson geen superman? Tyson op zijn hoogtepunt had waarschijnlijk gewonnen tegen Ali op zijn hoogtepunt.
Ik wil maar zeggen dat zo'n karate kid als Royce Gracie geen bedreiging vormt voor Tyson.

Kid Dynamite gebruikt zo'n mannetjes als toiletpapier.

Royce Gracie is allesbehalve een karate kid en heeft dat meer dan bewezen in de eerste UFC's. Royce z'n hele sT is er op gebaseerd om grotere, sterkere tegenstanders naar de grond te krijgen dus om hem zo makkelijk aan de kant te schuiven is absurd.
 
Royce Gracie is allesbehalve een karate kid en heeft dat meer dan bewezen in de eerste UFC's. Royce z'n hele sT is er op gebaseerd om grotere, sterkere tegenstanders naar de grond te krijgen dus om hem zo makkelijk aan de kant te schuiven is absurd.

Sluit ik me volledig bij aan
Elke maar dan ook elke sT verloor, hij nam ze naar de grond en ze werden gesubmit.
Vooral die gasten die dachten dat ze het gingen redden met hele harde snelle punches en kicks, werden neer gehaald. Knoert hard striken ziet er veel bruter uit en is daarom maar beter? Nee dat is achterhaald de eerste ufc's zijn daar het bewijs van. Geloof het of niet.
 
zodra tyson op de grond ligt (en dat kan snel gebeuren want je kunt niet iemand hele tijd op afstand houden tenzij je hem in een klap k.o. slaat) dan is tyson weerloos.
een bokser kan simpelweg niet meer boksen als hij geen ruimte heeft. tyson is ook makkelijk om een takedown mee uit te voeren, omdat gracie niet bang hoeft te zijn voor trappen of knieën. Je kan nog zo sterk zijn, als een klem zit dan zit hij. en tyson is geen superman die zelfs daar uit zal komen.

En laat Tyson nu net een stoot hebben waarmee je iemand in een keer KO kunt slaan. :D

Ik moet eerlijk zeggen dat ik die Gracie niet kende, maar ik heb wat filmpjes op youtube bekeken. En hij springt vaker naar zijn tegenstander toe zo te zien. Ik denk dat ie dat bij Tyson niet hoefde te flikken, omdat ie dan al een knal op zijn bek te pakken had.

Natuurlijk is Tyson geen superman. Maar als ik naar zijn filmpjes kijk dan moet ik zeggen dat je zo'n kracht toch zelden ziet. Er wordt hier bijvoorbeeld wel gezegd dat een Ernesto Hoost er zeker van moet winnen, maar dat weet ik toch nog niet zo zeker. Bij het K1 vechten heb ik zo'n kracht in elk geval nog niet gezien. :D
 
Zou Tyson ook van Pikachu winnen?
 
Ik zou niet graag tegen over hem staan.

MikeTysonMcBrideWeigh.jpg
 
Gracie familie ook vaak zat zien verliezen. Als ze hun klemmen weten aan te leggen dan is het meestal over, maar ook vaak zat gezien dat ze een klem legden en dat gasten eruit kwamen.

Tyson op zijn top vloog op zijn tegenstander af met een snelheid en kracht waar iedereen de bibbers van kreeg, plus hij stootte met rechts en links achter elkaar op volle kracht.
Toen ik een ukkie ws stond ik midden in de nacht op met mijn vader om partijen te zien.
Mijn vader is echt een fan van boksen en was helemaal leip van Tyson. Was ook helemaal pissed toen die eigenlijk al had gewonnen maar daarna zelf uitgeteld werd.
 
Back
Naar boven