MuscleMeat

bruce lee vs mike tyson

Bezoekers in dit topic

Gracie familie ook vaak zat zien verliezen. Als ze hun klemmen weten aan te leggen dan is het meestal over, maar ook vaak zat gezien dat ze een klem legden en dat gasten eruit kwamen.

Tyson op zijn top vloog op zijn tegenstander af met een snelheid en kracht waar iedereen de bibbers van kreeg, plus hij stootte met rechts en links achter elkaar op volle kracht.
Toen ik een ukkie ws stond ik midden in de nacht op met mijn vader om partijen te zien.
Mijn vader is echt een fan van boksen en was helemaal leip van Tyson. Was ook helemaal pissed toen die eigenlijk al had gewonnen maar daarna zelf uitgeteld werd.

oooh nu valt de aap uit de mouw ries, je denkt niet dat tyson gaat winnen ries, je bent gewoon tyson fan die wil dat die wint! zeg dat dan :D
 
Tyson slaat het stront uit de kont van die Gracie :D
 
oooh nu valt de aap uit de mouw ries, je denkt niet dat tyson gaat winnen ries, je bent gewoon tyson fan die wil dat die wint! zeg dat dan :D

Ik schijt op Gracie, zijn broers, kinderen, vrouwen, neven/nichten enz:D
 
sommige hier moeten wat minder films kijken..

mike ownt dat rijstkakkerke.. twijfel daar aub niet over
 
haha, manman, komaan, denk je nu echt dat een tv helicopterspinkickfoetsiewoetsie irl werkt, bruce lee heeft gewoon veel te weinig gewicht en een veel te onrealistische vechtsT om iets uit te halen tegen een goeie bokser
 
Back
Naar boven