MuscleMeat

bruce lee vs mike tyson (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Chuck.jpg

Khoop dat dit geen grap is want Chuck was zeker beter dan Bruce Lee.

Verder is het gewoon een belachelijke vergelijking. Een prime-Mike vernietigt Bruce. Er is geen kans dat Bruce zijn stoten zou kunnen blocken of uit zijn buurt zou kunnen blijven. Tyson heeft een grotere reach, 40kg meer spiermassa en is een professionele vechter. Als Tyson dichter dan een meter komt slaat hij Lee meteen tot moes. Bruce moet hem echt vanaf het eerste contact vol kunnen raken op zn gezicht, anders is het over.
 
khoop dat dit geen grap is want chuck was zeker beter dan bruce lee.

Verder is het gewoon een belachelijke vergelijking. Een prime-mike vernietigt bruce. Er is geen kans dat bruce zijn stoten zou kunnen blocken of uit zijn buurt zou kunnen blijven. Tyson heeft een grotere reach en 40kg meer spiermassa. Als tyson dichter dan een meter komt slaat hij hem meteen tot moes. Bruce moet hem echt vanaf het eerste contact vol kunnen raken op zn gezicht, anders is het over.

+1
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Lijkt me echt een vraag voor discovery channel, met hun bullshit onderzoeken over vechtsporten.
 
Lijkt me echt een vraag voor discovery channel, met hun bullshit onderzoeken over vechtsporten.

hoezo bullshit, oke die eerste van die verschillende sTen zoog( geen rekening gehouden met gewicht ect.) maar die 2e van mma was prima.

Ontopic:
Met handschoenen op boksregels: tyson ownt Bruce
Zonder handschoenen en no rules: bruce maakt een flinke kans om te winnen
 
Mike Tyson

Je moet eens googlen naar Mike Tyson Vs Bruce Lee... Je bent niet de enige die dat afvraagt :roflol:
 
Je weet niet hoe hard Bruce Lee kon stoten, ik had ooit een docu gezien waar gezegd werd dat Bruce Lee met een goeie flying kick een borstkas kon breken, ofzoiets, ook was Bruce Lee natuurlijk velen malen sneller, en dat is ook heel belangrijk bij 1 vs 1, als je iemand niet kan raken dan wordt het moeilijk winnen.
 
Bruce lee had skills en kracht ja , maar niet op die manier dat hij 1 van de beste vechters ooit zou kunnen verslaan , natuurlijk ziet zo'n kung fu film er indrukwekkend uit maar of het effectief is is een andere vraag... Het blijft nog altijd een acteur.
 
Je weet niet hoe hard Bruce Lee kon stoten, ik had ooit een docu gezien waar gezegd werd dat Bruce Lee met een goeie flying kick een borstkas kon breken, ofzoiets, ook was Bruce Lee natuurlijk velen malen sneller, en dat is ook heel belangrijk bij 1 vs 1, als je iemand niet kan raken dan wordt het moeilijk winnen.

Onzin. Bruce kan nooit in de buurt komen van de stootkracht van Tyson. Daarvoor weegt hij simpelweg te weinig. En snelheid? Ooit Tyson in zn prime gezien? Bruce was niet eens een professionele vechter. No way dat hij wegkomt.
 
Khoop dat dit geen grap is want Chuck was zeker beter dan Bruce Lee.

Verder is het gewoon een belachelijke vergelijking. Een prime-Mike vernietigt Bruce. Er is geen kans dat Bruce zijn stoten zou kunnen blocken of uit zijn buurt zou kunnen blijven. Tyson heeft een grotere reach, 40kg meer spiermassa en is een professionele vechter. Als Tyson dichter dan een meter komt slaat hij Lee meteen tot moes. Bruce moet hem echt vanaf het eerste contact vol kunnen raken op zn gezicht, anders is het over.

Gelukkig zijn er nog een aantal mensen hier met een beetje common sense.
 
Als Bruce fan hoop ik me in te kunnen beelden dat het gaat zoals Jet Li tegen die bokser in Fearless. Prachtig vertoon. Check het zelf maar: http://youtube.com/watch?v=1jplWpFWB8Q

En vergeet niet dat Bruce Lee jaren allerlei vechtsporten heeft bestudeerd en van alles heft gepakt wat voor hem werkte en dat Jeet Kune Do genoemd. Boksen, Schermen, karate enz. Kareem Abdul Jabbar en Chuck Norris waren allebei studenten van hem. Zou het graag willen zien in elk geval :D
 
Whaha dat mensen hier serieus op ingaan, net die afleveringen van :"wie wint er: een Tijger of een Neushoorn" Met zo'n ****ing neppe animatiefilm erbij, pff amerikaanse bullshit.
Onzin Discovery channel.
 
Als Bruce fan hoop ik me in te kunnen beelden dat het gaat zoals Jet Li tegen die bokser in Fearless. Prachtig vertoon. Check het zelf maar: http://youtube.com/watch?v=1jplWpFWB8Q

En vergeet niet dat Bruce Lee jaren allerlei vechtsporten heeft bestudeerd en van alles heft gepakt wat voor hem werkte en dat Jeet Kune Do genoemd. Boksen, Schermen, karate enz. Kareem Abdul Jabbar en Chuck Norris waren allebei studenten van hem. Zou het graag willen zien in elk geval :D

Hehe dat is wel een ****ing cool filmpje :P
 
Ben eigenlijk meer benieuwd wie er zou winnen bij een gevecht tussen Mike Tyson en Ernesto Hoost.
 
Bruce wordt echt helemaal afgemaakt door Mike no doubt. Zelfs Chuck maakt geen kans tegen een prime Mike. :thumbup:

Bruce Lee is de meest overrated vechter ooit. Hij heeft wel leuke films gemaakt though.
 
Hoeveel kan Mike Tyson eigenlijk incasseren op zijn benen? Heeft hij ooit kickboxing oid gedaan?
 
hahaha mensen toch...Bruce Lee zou Mike Tyson dik ownen! Dat lijkt me toch wel duidelijk.
 
Back
Naar boven