AndroidHealthClinic

bruce lee vs mike tyson (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik zou het knap vinden als Lee het 10 sec vol zou houden (afhankelijk van hoe snel Mike zijn hoek uit komt).
 
Ik zou het knap vinden als Lee het 10 sec vol zou houden (afhankelijk van hoe snel Mike zijn hoek uit komt).

jha okeey bruce lee was niet zwaar, maar mike die van hoost wint moet ik nog zien
 
jha okeey bruce lee was niet zwaar, maar mike die van hoost wint moet ik nog zien

Beide op hun top zou ik wel een leuke wedstrijd vinden. En Mike Tyson kan misschien niet zo heel veel op z'n benen hebben, maar boksen kan ie wel. En gebeuren de meeste KO's niet juist met de vuist ? :)

Maar als ik eerlijk ben, denk ik dat Greg Valentino op z'n best ze beide tegelijk pakt. (:D)
 
jha okeey bruce lee was niet zwaar, maar mike die van hoost wint moet ik nog zien

Op boksen natuurlijk niet, maar hoost kan beide en Tyson is een combo met handen en benen niet gewend:).
 
Mr. T > Mike Tyson + Rocky Balboa!! :D

Mr. T is al verslagen door Rocky in deel 2 :D



Maar ik hoor sommige mensen zeggen Bruce lee is snel, die mensen hebben zeker geen flauw idee hoe snel een professionele bokser kan meppen?
 
Mike Tyson natuurlijk, die slaat het stront uit het kontje van Bruce..
 
ik zag onlangs een discussie over wie zou winnen, bruce lee of mike tyson...wat vinden jullie hiervan?ookal weegt bruce lee misschien 40 kilo minder, of wel meer, ik zeg bruce lee. wat denken jullie?

wat een zinloze discussie ja..er zijn niet voor niets gewichtklasses en bruce lee ken ik alleen van films...Myke is in en buiten de ring een beest ..bruce lee maakt geen schijn van kans en breekt alles in ze tere lijfje
 
Met een hand op z'n rug wind de Iron Mike
 
Hehe beestachtige vergelijking die al vaker hier voorbij is gekomen.

Iedereen die denkt dat die kleine japanse vlieg kan winnen van een menselijke Bokito die snapt er niet veel van. Tyson slaat rechts en links even hard en is voor een zwaargewicht ook nog eens supersnel.

Tuurlijk kan hij niet trappen enzo, maar is dat belangrijk?
 
toch zal tyson het af moeten leggen tegen royce gracie, als dat gevecht 15 jaar terug zou plaats hebben gevonden.
 
man mike tyson is een machine. die ramt bruce lee zo ongelofelijk in elkaar, veel wreder kan een gevecht niet worden.
 
niet eerlijk bruce haters :( bruce was 100% naturel en had bagger voeding :sad: anders zou hij dwars door tyson stoten :treuren: all drugs!
 
Mike zou geen kans hebben, de kicks van Bruce Lee zijn ongeëvenaard.
 
toch zal tyson het af moeten leggen tegen royce gracie, als dat gevecht 15 jaar terug zou plaats hebben gevonden.

Haha gaat die een klem leggen om de nek van Tyson? Hahahaha.
Kerel, ik heb Royce Gracie ook weleens door de lucht zien gaan en dat zijn klemmetje uit elkaar werden getrokken door een Amerikaan.
Geen schijn van kans had die Gracie toen.

Tysons is zo snel met zijn vuisten. Elke klap kan afgelopen zijn.
 
Tyson is oud aan het worden, straks kan hij alleen nog maar meppen met zijn wandelstok
 
Back
Naar boven