AndroidHealthClinic

Bruin worden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Ik had eens een ducu gezien over BB in Engeland op de BBC! Die smeerde met een borstel hem in met een bepaald product om bruin te worden! Hoe worden BB zo bruin? Doen die een zonnebankje of smeren die hun in met een soort verf?
 
dat is volgens mij de olie die ze zo bruin maakt.
 
Volgens mij is het ook olie met een kleurtje en natuurlijk zonnebank. Kijk maar eens naar het kleurverschil tussen gezicht en lichaam, dat is vaak te afweikend.

greetz
 
Inderdaad een soort olie, je kan het er speciaal voor kopen geloof ik. Maar de meesten nemen ook een zonnebankje voor een al wat bruinere 'ondergrond'
Zelf heb ik ook eens meegedaan met een wedstrijd en was ik ook ingesmeerd, WAT een klerezooi is dat man. Ik heb een half uur staan boenen onder de douche daaro en toen was alleen het afgevende er een beetje af. De dag erna heb ik nog eens 3 kwartier staan boenen met wasmachinespul, en mijn trainingsbroek een dag laten weken in de Biotex, lol.

Maar opzich wel eens een leuke ervaring, gahaha :D
 
Dan ga ik toch maar voor de zonnebank jongens! :d thanx
 
zonnebank idd en dan een paar lagen van die "verf"
Jan Tana verkoopt dat soort producten oa: ProTan heet het product van Jan Tana en wordt door veel bb gebruikt.
 
Als je bruin bent zie je je definitie mooier, dus zonnebankje kan nooit kwaad :)
 
Bah, die olie ziet er afschuwelijk uit, zeker als hun gezicht nog spierwit is. Dus mocht je aan een wedstrijd mee willen doen, idd zonnebanken om ook een bruin, bijpassend gzicht te hebben (dan is de olie nog erg zat, maar ja da's ook voor definitie)
 
Ben benieuwd, hoop zondag 3 november een glimp op te vangen bij de voorbereiding van de BB-ers bij de Dorian Yates Grandprix.
Al denk ik dat je als bezoeker niet achter de schermen komt, maar we zien wel...

Greetz :)
 
Waar kun je die "verf" kopen? In een gewone sportwinkel ook war ze supplementen verkopen?
Heeft die een site die Jan Tana?
 
Originally posted by roebbengert
Waar kun je die "verf" kopen? In een gewone sportwinkel ook war ze supplementen verkopen?
Heeft die een site die Jan Tana?
GAMMA, dat zeg ik! :D
 
Originally posted by roebbengert
Waar kun je die "verf" kopen? In een gewone sportwinkel ook war ze supplementen verkopen?
Heeft die een site die Jan Tana?

Hier staat het ook (geen Jan Tana):

[Link niet meer beschikbaar]
 
Dat spul werkt inderdaad goed... makkelijke tanning, snel voor elkaar. Zeker vlak voor een wedstrijd ofzo. (wordt dus ook gedaan)
 
Is dat van die zelf bruinende creme?? Zo ja, krijg je daar geen vlekken van of een onnatuurlijk vieze bruine teint?
 
Ik gebruik zelf voor mijn wedstrijd Dream Tan, is goed spul, de dagen voor een wedstrijd gebruik ik ook nog zelfbruinende creme, van lancaster of zo, gewoon van de D.A. En verder natuurlijk de weken voor het podium flink wat zonnebanken!
Als het bruinsel uit "de fles" geeft wel af op je kleding, en als het er af gaat, ben je de eerste dagen net een vlekkerige koe......Dus als het gewoon voor zo maar is, hou het dan lekker bij de zonnebank!
 
Originally posted by smalluser
Wij hebben de weelde :D van een zonnebank, grootste voordeel tov een creme > t'is lekker warm :D

Groet Smalluser :thumb:
Als je de creme door een leuk iemand op laat smeren, is het toch ook warm? :)
 
Originally posted by wateengedoe2

Als je de creme door een leuk iemand op laat smeren, is het toch ook warm? :)

Haha, vandaar dat ik kippenvel had bij de wedstrijd, kwerd ingemeerd doorun vent :mad:
 
He vraagie he, ik heb zo'n zonnehemelding gekocht met 7 lampen, hoe ver moet dat ding boven je hangen? hoeveel CM??
 
hehe goeie wateengedoe2!!!
Doe het zelvers ..... :d
 
Back
Naar boven