Fitness Seller

Bruin worden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

30 cm afstand voor een hemel is het beste, dan stoot je je knar ook niet als je net in slaap bent gevallen, je hemel uitklikt, en je door de schrik een eind omhoog komt...

Succes
 
Originally posted by Diverin
30 cm afstand voor een hemel is het beste, dan stoot je je knar ook niet als je net in slaap bent gevallen, je hemel uitklikt, en je door de schrik een eind omhoog komt...

Succes
Dan moet je gewoon gaan zonnen als je sterft van de buikspierpijn, zoals ik nu. Hoe hard ik ook schrik, ik zou nooit meer dan 10cm omhoogkomen ;)
 
Originally posted by wateengedoe2

Dan moet je gewoon gaan zonnen als je sterft van de buikspierpijn, zoals ik nu. Hoe hard ik ook schrik, ik zou nooit meer dan 10cm omhoogkomen ;)
Welke buikspieroefening had je dan gedaan? Ik kan 100x de abshaper gebruiken en dan doet het even flink zeer, maar het is dan ook heel snel weer over.
Zelfde gaat op voor de abdominal machine, daar hang je tegen een rol aan en drukt die naar voren.. doe ik met 12x35,10x40,8x45,6x50,12x45 kg.. best zwaar, maar opnieuw, daar voel ik een half uur later niets meer van.. eh, ditmaal met 50 kg trok het 's avonds een beetje. Maar geen spierpijn de dag erna, zoals ik met de iets te zware leg extensie had (50 kg was beetje veel).. uit schrik heb ik de squat lunges wel laten zitten deze keer, met alleen step up heb ik toch wel pijn in mijn .. gluteus.
Vind het trouwens heerlijk om na KT onder de zonnebank te gaan, doe dat dus op ma en vr maar ik zie nog niet zoveel resultaat. Hoe lang duurt het voor je wat bruiner bent? Ik wilde ook van zo'n spul kopen om sneller bruin te worden.. nu heb ik factor 2..
 
Geen flauw idee ... Ik denk dat het door die negatieve chin-reps komt ??? Geen buikspieroefeningen gedaan sinds zaterdag, nl.
 
Originally posted by soulreaver
Is dat van die zelf bruinende creme?? Zo ja, krijg je daar geen vlekken van of een onnatuurlijk vieze bruine teint?

Nee, niet as je het goed opbrengt...meerdere lagen in het best. (beter een paar dunne lagen dan 1 dikke dus!)
 
Ik ben al 4 dagen achter elkaar onder dat ding geweest, elke kant 25 minuten, 50 minuten per keer dus. Ik begin nu wel wat kleur te krijgen, normaal ben ik zo wit. Maare wat ik eigenlijk wil weten si hoe vaak je er per week onder moet? en hoe lang?
 
Originally posted by DJNRG83
Ik ben al 4 dagen achter elkaar onder dat ding geweest, elke kant 25 minuten, 50 minuten per keer dus. Ik begin nu wel wat kleur te krijgen, normaal ben ik zo wit. Maare wat ik eigenlijk wil weten si hoe vaak je er per week onder moet? en hoe lang?

Hangt er van af hoe snel je normaal bruin wordt, wat je gebruikt en hoe sterk die zonnehemel is.
Ik ga naar de bank op de sportschool.. 1 muntje is voor 13 minuten. Vanochtend kocht ik bruiningsoliespray. En hoorde dat je, als je moeilijk bruint in week 1 3x moet gaan, in week 2 2x en dan hoef je het daarna nog maar 1x per week bij te houden.. hangt er misschien ook van af hoe bruin je wilt worden.. ik wil gewoon een gezonder kleurtje en een soort warmte/lichttherapie.
 
Niet teveel gaan hoor, ik heb ook een zonnbank en bij me info blad staat max 2 * 20 min of 1 * 30 min per week! het is gewoon zon tosi ding wel een mooie dus. maar donkerbruin word je alleen met een snelbruinertje en 3 tot 4 keer pw een half uur.

Je kan door de zonnebank wel een zonnerallergie oplopen heb ik eens gelezen, dan krijg je allemaal blaasjes en bultjes in de zon, een soort huidziekte. dus mensen let op!
 
Kijk ook uit als je st janskruid gebruikt, hetzij als BB-supplement, hetzij als antidepressivum.
 
He juriaan, bedoel je dan 30 minuten in totaal? of 30 minuten per kant?
 
Het ligt er maar net aan hoe oud de lampen zijn die erin hangen.
Wij hebben zelf een maand terug de lampen vervangen, en gemiddeld ga ik nu ééns per week. Wel zeggen ze elke keer als ik er net de dag ervoor er onder heb gelegen van eeh... das nog steeds van de vakantie? Jaaa... zeg ik dan:D
Normaal als ik niet zou zonnebanken zou ik erg wit zijn, dus ik vindt het nu erg lekker dat ik een beetje een kleurtje heb. Staat wat 'gezonder', of het nou echt gezond is weet ik niet, maar tis beter dan een melkfles-look.

Greetz
 
Ik denk altijd maar zo, gezond zal het niet wezen. Als we nog gewoond hadden waar we vandaan zijn gekomen (Afrika), zouden we zwart zijn en beter tegen de zon kunnen. Dus nu heb ik zoiets, laat mij maar lekker in de zomer zon vangen en verder niet (nja, beh. een beetje in de lente en nazomer dan). Bovendien neem ik tot half februari st janskruid, en moet ik UV-straling mijden als de pest. Ik ben nu nog redelijk bruin, maar over een half jaar ben ik weer een melkfles, haha.
 
St Janskruid zus en St Janskruid zo.. je kunt geen slankpillen gebruiken en nu ook al weer die gevoeligheid voor de zon..
Even googelen:
[Link niet meer beschikbaar]
" In sommige gevallen kan St-Janskruid nl wel tot fototoxische reacties leidden, dwz een verhoogde gevoeligheid voor de zon, met eventueel huidreacties tot gevolg. Maar hoewel dat een bekend verschijnsel is bij dieren die veel van het kruid hebben gegrazen, is dat bij de mens eerder zeldzaam."

of
[Link niet meer beschikbaar]

"Tot de resultaten bekend zijn, is voorzichtigheid geboden. Alle medicijnen vertonen bijwerkingen, en Sint-Janskruid bevat een hoop stoffen - waarvan er mogelijk maar eentje tegen depressie werkt. De patiënt krijgt de rest ook binnen, met mogelijk schadelijke gevolgen. Van een van de stoffen uit Sint-Janskruid is alvast bekend dat het overgevoeligheid voor de zon veroorzaakt. En psychiaters maken zich zorgen over het zogeheten serotoninesyndroom, een soort biochemische overdosis die kan ontstaan als Sint-Janskruid samen met andere, gelijkwerkende antidepressiva wordt genomen. De symptomen: misselijkheid, spierkrampen en een slepende spraak.

Daar staat tegenover dat de jaren van gebruik in Duitsland nooit ergere neveneffecten dan vermoeidheid en allergische reacties hebben laten zien. Biochemisch schijnt het Sint-Janskruid in de hersenen te werken op dezelfde manier als Prozac en aanverwante stoffen dat doen: door de activiteit van de opwekkende stof serotonine te verlengen. "

http://www.heidak.nl/sint_janskruid_kruid.htm

Belangrijk:
In zeldzame gevallen kan het bij mensen met lichte huid na zonbestraling, als zonnebrand of tot ontstekingen op de huid komen (zon en solarium vermijden).
 
Wanneer weet je eigenlijk of je lampen op zijn?
 
Ik ga d'er gewoon regelmatig onder, bruin staat gewoon mooier en gezonder vind ik.. dat hele bleke ziet er zo ziekjes uit...
 
Ik heb een tosti ijzer dus die klap je dicht en bruint je gewoon helemaal. dus als je een enkele hebt doe dan 1 keer per week je kanten zoal rug als bovenlichaam 30 min beide of 2 * 20 min!
 
Originally posted by soulreaver
Ik ga d'er gewoon regelmatig onder, bruin staat gewoon mooier en gezonder vind ik.. dat hele bleke ziet er zo ziekjes uit...

Ik heb het geluk niet zo bleek te zijn van mezelf.
En ook het geluk dat ik na 2 dagen in de zon echt goed bruin ben :) van t zeeuwse zonnetje hier.
Maar het is wel zo, dat hele melkfles achtige vind ik ook niks.
Dan liever af en toe zonnebank.
 
Waar smeren jullie je mee in als je onder de zonnehemel/bank gaat?

Is er ook spul waarvan je sneller bruin word onder de zonnehemel?
 
Back
Naar boven