Fitness Seller

Bruiningspillen?

Bezoekers in dit topic

koolstofje

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
15 jan 2008
Berichten
336
Waardering
1
Hoe zit dat met die bruiningspillen?..zou ze willen gebruiken om iets bruiner te worden maar kweet nie of dat dat wel gezond is enzoo, gebruik nog wel eens een zalfje maar dat is net of ik bruine verf gebruikt heb is dat ook zo met pillen?
 
Welke pillen heb je het over als ik vragen mag?
 
Weet ik veel, wil met bruiningspillen wel een tintje bruiner worden, of zit er veel verschil in pillen en merk...
 
Draadje kwam ik ook tegen, maar werd er niet heel veel wijzer van, dacht misschien is er nu meer ervaring op gebied van deze tabs, voor ik mijn nieren verneuk of paars word haha.
 
Overigens was er gisteren op de TV een vergelijkend onderzoekje over die zelfbruiningszalfjes... Nivea scoorde het beste en kruidvat eigen merk was tweede... Er waren ook een paar dure varianten die belachelijk laag scoorden (dure troep dus).
 
in het kuurdagboek van sisevano, staat ook niet over bruinings spul, alleen dan injectie

ik weet de naam niet,
 
Die zgn bruiningspillen werken voor geen meter (ervaringsdeskundige, alles gebruikt en geprobeerd...) zelfbruiner is idd een soort van bruine verf en van te veel bakken in de zon krijg je huidkanker. Voor mij alleen nog maar melanotan. Af en toe een shot en klaar is keer.
 
flop heb je geen foto van je fysiek nu? Ik zou graag willen zien hoe bruin je bent van het goedje M2 :)
 
Ga binnenkort wel een foto posten, effe een goeie maken...
Maar ik vind wel dat je de kleur niet echt goed kan beoordelen op foto's, beter in het echt. Ben nu echt een hele mooie kleur goudbruin... (net terug van een weekje vakantie, niet verbrand,niks en hele week in de zon gelegen..) hou het bij met 1 mg per week.
 
Lekker hoor. En hoeveel gebruikte je bij je normale dosering? Bij hoeveel mg zag je echt resultaat en hoeveel spoot je per dag?
 
ga gewoon zonnebanken??? gaat toch niet met chemicalien en troep je huid bruinen
 
waarom wil je bruiningspillen?
is je poep nog niet bruin genoeg???

je lichaam word er echt niet bruiner van de buitenkant hoor :roflol:
 
ga gewoon zonnebanken??? gaat toch niet met chemicalien en troep je huid bruinen

Je gaat toch ook niet met chemicalien en troep spieren kweken?:p:p
En je gaat toch ook niet met chemicalien en troep uit je dak in het weekend?:p
 
Lekker hoor. En hoeveel gebruikte je bij je normale dosering? Bij hoeveel mg zag je echt resultaat en hoeveel spoot je per dag?

Ik gebruikte in de 'loadingsfase' 1 tot 1,5 mg per dag. In tegenstelling tot de meeste gebruikers kwam het resultaat bij mij pas heel laat, had echt veel nodig (denk wel 80 mg). Nu hou ik het dus bij met 1mg per week en soms wat vaker per week als ik denk dat het nodig is. Vind het echt superspul!! Hoeveel en hoevaak gebruik jij?
 
flop heb je geen foto van je fysiek nu? Ik zou graag willen zien hoe bruin je bent van het goedje M2 :)

Ik heb net toch maar eens een foto geplaatst in de galerij (werd toch wel eens tijd...) gaat om mijn fysiek (resultaat van het trainen tot nu toe) maar mijn kleurtje is toch ook wel aardig te zien..:p
 
Allereerst, geweldig lichaam heb je. Mijn complimenten daarvoor, hard werken loont dus zeer zeker.

Na een loadingsfase van 30 mg zie je bij mij al een kleurtje komen, verder dan dat ben ik nooit gegaan. Gebrek aan spuitjes of aan M2. Begin mijn kuurtje met 0,6 en uiteindelijk spuit ik 1,3 mg per dag.

Ik ben nu weer aan een nieuw kuurtje bezig. Deze ga ik wel voortzetten tot ik mijn gewenste (jouw kleurtje)kleur bereikt heb. Je hebt een mooi kleurtje en een mooi fysiek. Helemaal top!
 
Je gaat toch ook niet met chemicalien en troep spieren kweken?:p:p
En je gaat toch ook niet met chemicalien en troep uit je dak in het weekend?:p

nietzo beidehand :p mijn punt is dat je simpel bruin wordt door te zonnebanken, makkie, geen onnodig spul voor nodig gewoon een kwartiertje per dag extra slapen onder warme lampjes
 
Back
Naar boven