AndroidHealthClinic

Brussel wil watervaldouchekoppen verbieden.

Bezoekers in dit topic

Het regent hier bijna altijd. Als je dan toch water wilt besparen, vang dan het regenwater op en gebruik dit voor het toilet.
 
EU kan je gewoon niet serieus meer nemen.
 
zon regendouche wou ik ook altijd, tot ik hem in zon privesauna ding ging uittesten.. Tering zit niet eens kracht op dat water...het valt er gwn uit. dan heb ik toch liever een oldschool sproeier waarmee je je haar wel uitgewassen krijgt.
 
Brussel's wil is wet. Belachelijk dat zij zo veel invloed willen uitoefenen, ze horen zich te beperken tot economische samenwerking. Snap ook niet waarom Brussel immigratie eisen zomaar kan opleggen dat is een discussie die onder de landen zelf bepaald hoort te worden.
 
We missen die revolutionaire genen van onze voorouders. Ons ongenoegen laten blijken in Brussel zit er bij deze generatie niet in.
 
Laatst bewerkt:
De flauwe betutteling van het volk is al sinds de jaren 50 aan de gang. Eens we de welvaartstaat / nanny state hebben ingevoerd is het alleen maar erger geworden.

Maar dit voorstel kan je o zo makkelijk omzijlen door 2 gewone spaar douchekoppen in je douche op te hangen, zelfde effect.
 
zon regendouche wou ik ook altijd, tot ik hem in zon privesauna ding ging uittesten.. Tering zit niet eens kracht op dat water...het valt er gwn uit. dan heb ik toch liever een oldschool sproeier waarmee je je haar wel uitgewassen krijgt.

Andere (dikkere) leidingen+ meer druk in je hr ketel should do the trick
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Maar dit voorstel kan je o zo makkelijk omzijlen door 2 gewone spaar douchekoppen in je douche op te hangen, zelfde effect.
Precies. Zodra je hierover gaat nadenken wordt meteen duidelijk waarom het allemaal zo idioot is. Het omzeilen van wetten zorgt er meestal ook voor dat er meer verspilling en minder efficiëntie is. Maar ik vermoed dat de mensen die zo'n douchekop echt willen deze wel op de zwarte markt zullen vinden of anders gewoon laten maken. Wat zal dan de volgende stap zijn? Gestapo controles van badkamers en boetes? Elk verstandig mens kan zien dat dit grote waanzin is en iets wat alleen een wereldvreemde eurocraat kan bedenken.
 
Douchekoppen in de ilegaliteit :roflol:
 
Douchekoppen in de ilegaliteit :roflol:

Allemaal mocro's die douchekoppen dealen op straat.

U+WOT+M8+description+.+http+www.facebook.com+martin.w.keating_079b02_4051759.jpg
 
LOL, die Belgen zijn ook niet helemaal lekker hé...
 
LOL, die Belgen zijn ook niet helemaal lekker hé...

What the ****? Met "Brussel" gaat het niet over een beslissing van het Brussels Gewest ofzo he. Het gaat hier over een Europese beslissing.

Dat er toevallig in Brussel vergaderd wordt maakt de beslissing nog geen beslissing die door België wordt genomen...

Edit: Lol, ik besef nu dat het Xtreme aan het trollen was.
 
Laatst bewerkt:
Moest is weten wat mijn opti's bij elkaar allemaal verbruiken... kan er zo'n douchje ook wel bij
 
bende asso's... verplicht dan ineens ook alle minsters om met een Prius te rijden ipv die dikke mercedessen, bmw's en audi's
 
bende asso's... verplicht dan ineens ook alle minsters om met een Prius te rijden ipv die dikke mercedessen, bmw's en audi's

Want een prius vervuild niet?


Eigenlijk zouden er 2 watersystemen moeten zijn, 1 voor drinkwater en 1 voor je wc/wasmachine/tuin/douche etc. Tis eigenlijk vrij bizar dat we de wc doorspoelen met schoon drinkwater. Dan kan iedereen gewoon blijven douchen met een fatsoenlijke douchekop.
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven