Fitness Seller

Brutal Anadrol Biotech Usa

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
17 aug 2018
Berichten
6
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
70kg
Vetpercentage
15%
Hi , iedereen ik gebruik sinds kort Brutal Anadrol test booster.

Zo ver merk ik wel degelijk verschil , me armen groeien sneller en al me spieren zijn hard.

Ik vraag me af of iemand hier ook ervaring heeft met dit supplement.

Werking tot nu toe

*spieren zijn hard
*libido is gestegen
*spieren voelen aan alsof ze constant bezig zijn met groeien.
*energie is hoog
*kracht is gestegen

Bijwerkingen

*pukkeltjes niet extreem wel aanwezig
*meer baard groei
*stemmingswisselingen

Bvd.

Met vriendelijke groet Jordy Ortmans
Natrual Bodybuilder

Het supplement is volledig natuurlijk

Screenshot_20180811-190756_Chrome.jpg
 
Als het een OTC supplement is zal het niks tot bijna niks doen. Zeker als het een volledig natuurlijk product is.

En dat je uw armen er merkbaar door ziet groeien geloof ik ook niks van.

Alsof een otc testbooster je test zo veel gaat verhogen dat je spieren er door gaan groeien.
 
Geloof het of niet het werkt aanzienlijk. Niet zoals een kuur zou doen maar effect heeft het wel.

Als je me niet geloof is dat je goed recht zou zeggen proberen het zelf en oordeel dan.
 
Geloof het of niet het werkt aanzienlijk. Niet zoals een kuur zou doen maar effect heeft het wel.

Als je me niet geloof is dat je goed recht zou zeggen proberen het zelf en oordeel dan.

Uw eigen test gaat nooit genoeg verhogen om spiermassa te kweken. Weet je al zonder het te proberen.
 
Geloof het of niet het werkt aanzienlijk. Niet zoals een kuur zou doen maar effect heeft het wel.

Als je me niet geloof is dat je goed recht zou zeggen proberen het zelf en oordeel dan.

Je bent allicht harder aan het trainen waardoor je armen steviger aanvoelen/lijken en libido kan heel gemakkelijk hoger liggen door placebo effect.
 
Je bent allicht harder aan het trainen waardoor je armen steviger aanvoelen/lijken en libido kan heel gemakkelijk hoger liggen door placebo effect.

Klopt het komt niet alleen door het supplement het moet gewoon je alles geven om te groeien. Trainen en eten moet je zelf doen als je het goed combineerde is het effectief
 
Klopt het komt niet alleen door het supplement het moet gewoon je alles geven om te groeien. Trainen en eten moet je zelf doen als je het goed combineerde is het effectief

Ik wil je niet ontmoedigen maar zo'n supplement heeft geen toegevoegde waarde. Train gewoon goed zoals je bezig bent, verzorg je voeding en spendeer het geld van die testosteronbooster aan andere leuke nuttige dingen. Succes!
 
Ik wil je niet ontmoedigen maar zo'n supplement heeft geen toegevoegde waarde. Train gewoon goed zoals je bezig bent, verzorg je voeding en spendeer het geld van die testosteronbooster aan andere leuke nuttige dingen. Succes!

Snap niet dat mensen hier nog in trappen.
 
Ik ben iemand van eerst zien dan geloven. Dus nee ik merk gewoon verschil en je mag zeggen dat kan niet. Maare jij voelt het niet Dus kan je niet oordelen.
 
Ik hoef er niet eens naar te kijken. Legale test boosters zijn onzin. Je hebt dus ofwel iets illegaal in handen of je spendeert je geld beter aan een grote pot creatine.
Illegaal niet want anders kan je het niet kopen in de winkel. Niet in een webshop gekocht gewoon de officiële biotech store
 
Ik ben iemand van eerst zien dan geloven. Dus nee ik merk gewoon verschil en je mag zeggen dat kan niet. Maare jij voelt het niet Dus kan je niet oordelen.

Ik kan oordelen aan de hand van wat er in zit. en dat zegt genoeg. Creatine en caffeine en wat andere dingen en dan wrs nog veel te duur.

De test booster is gewoon dikke zever.

1 pot creatine en wat caffeine kost waarschijnlijk nog geen 3e dan wat jij betaald hebt.

Nu ja sommige mensen willen opgelicht worden.
 
Illegaal niet want anders kan je het niet kopen in de winkel. Niet in een webshop gekocht gewoon de officiële biotech store

Allicht voel je wat 'gains' door de creatine die er in zit (kan je veel goedkoper los kopen) en trainingen zullen allicht iets vlotter aanvoelen omdat het een soort pwo is (caffeïne).

Maw: je koopt een product die iets doet (creatine en caffeïne) maar betaalt er veel geld voor. Als je je er goed bij voelt, blijf het dan gebruiken ;)
 
Ik kan oordelen aan de hand van wat er in zit. en dat zegt genoeg. Creatine en caffeine en wat andere dingen en dan wrs nog veel te duur.

De test booster is gewoon dikke zever.

1 pot creatine en wat caffeine kost waarschijnlijk nog geen 3e dan wat jij betaald hebt.

Nu ja sommige mensen willen opgelicht worden.
haha, je was me net voor :D
 
Back
Naar boven