AndroidHealthClinic

BSN Cheaters relief

Bezoekers in dit topic

bbram

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
9 dec 2006
Berichten
1.444
Waardering
1
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Meer info

Snoepen en toch afvallen!

Gebak, IJs, Chocolade, Drop, Pizza, Patat met Mayonaise; ben jij daar ook zo gek op? Wie niet eigenlijk. Jammer genoeg zijn vaak de lekkerste dingen het slechts voor je figuur. Gelukkig komt BSN nu met Cheaters Relief. Dit unieke product zorgt er namelijk voor dat bijna alle vetten en suikers uit de maaltijd niet door je lichaam opgenomen worden. Als je dus toch eens snoept blijf je toch je figuur houden!

Cheaters Relief zorgt ervoor dat je lichaam veel minder slechte vetten en suikers opneemt, dat de vetten en suikers die toch worden opgenomen niet worden opgeslagen als suikers en dat een teveel aan koolhydraten wordt opgeslagen als energie in de spiercellen en niet in de vetcellen.




Dus heb je ook geen zin meer om al dat lekkere eten te laten staan omdat je geen zorgen wilt maken over de gevolgen ervan (toename van vetreserves), haal dan nu Cheaters Relief in huis. Voel je niet langer schuldig, eet eens iets lekkers en verbeter je figuur met Cheaters Relief!

Hoe werkt Cheaters Relief?

Cheaters bevat drie verschillende combinaties van ingrediënten:

Vet en kcal blokkers – deze ingrediënten voorkomen dat de kcal van vetten en koolhydraten van alle verwennerijen worden opgenomen.

Insuline versterkers – deze ingrediënten zijn toegevoegd om de vetten en kcal, die wel worden opgenomen door het lichaam, naar de spiercellen te transporteren en niet naar de vetreserves. Ze worden dus omgezet naar energie, en niet naar vet!

Koolhydraatconversie blokkers – deze stoffen voorkomen dat een teveel aan koolhydraten wordt omgezet in vet. In plaats daarvan worden ze gebruikt als energie of worden ze opgeslagen als glycogeen in de spiercellen.

Cheaters Relief zorgt er dus onder andere voor dat de kcal van koolhydraten naar de spiercellen worden gedreven. En hoe meer dit gebeurt, hoe minder snel je vetreserves zullen groeien. Je zult dus niet alleen veel minder snel vet opslaan, je zult ook de hele dag door meer energie hebben door de verhoogde energiereserves in je spieren.


Gebruiksaanwijzing

Als je gaat snoepen of een maaltijd nemen, die je figuur niet goed zal doen, neem dan 15 minuten voor én 15 minuten na de maaltijd Cheaters Relief. Gebruik hiervoor de volgende tabel.

Koolhydraten Vetten 15 min. voor de maaltijd 15 min. na de maaltijd
45g-64g 8g-15g 2 capsules 2 capsules
65g-84g 16g-23g 3 capsules 3 capsules
85g+ 24g+ 4 capsules 4 capsules

Voorbeeld 1: als je een maaltijd neemt die 60 gram koolhydraten bevat en 10 gram vet, neem dan 15 minuten voor die maaltijd 2 capsules en nog eens 2 capsules 15 minuten na die maaltijd. Drink bij de inname 250 ml water.

Voorbeeld 2: als je een maaltijd neemt die 60 gram koolhydraten bevat en 20 gram vet, neem dan 15 minuten voor die maaltijd 3 capsules en nog eens 3 capsules 15 minuten na die maaltijd. Drink bij de inname 250 ml water.

Neem 4 uur voor inname tot 4 uur na inname van Cheaters Relief geen essentiële vetzuren of in vetoplosbare vitaminen (A, D, E en K) in. Ook hiervan zal de opname sterk beperkt worden.

Gebruik Cheaters Relief niet als je allergisch bent voor schaaldieren.

Veel gestelde vragen

V) Hoe vaak kan ik Cheaters Relief gebruiken?

A) Gebruik Cheaters Relief bij maximaal 3 maaltijden per dag.

V) Kan ik Cheaters Relief ook in combinatie met andere producten gebruiken?

A) Dat kan heel erg goed! Door Cheaters Relief te combineren met fatburner zoals Chizled, Redline of Lipoxene zal je nog sneller geweldige resultaten behalen.


Wat denken jullie verkooppraatje of goed supplement??
 
Buh ... ik heb eens een Stacker Tab gehad die soort gelijke resultaten
beloofde ... scheet me te pletter na een vettige maaltijd ... of het iets
uitmaakte, tsja, ik was geen vet bijgekomen tijdens het gebruik.

Van deze dingen heb ik echter al positieve dingen gehoord. Maar heb
het nog niet getest.
 
als het werkt zou het mooi zijn. ik heb neit nodig dus ga ook neit proberen.
 
Zijn er ondertussen al mensen die het wel hebben geprobeerd??
 
als dat egt zo is eet ik me schoen op
 
:roflol:
het zou iig wel handig zijn met oa de kerstdagen toch:)
 
Klinkt eigenlijk te goed om waar te zijn. Verder vind ik het ook dubieus dat (ervan uitgaande dat het werkt) het de opname van koolhydraten en vetten blokkeert en van de eiwitten niet.

Sounds like TellSell to me.
 
mwa van Vet vind ik het nog niet zo dubieus aangezien dat vaak scheid (net als je olie op water gooit). Carbs vind ik idd interessanter om te zien :P
 
Sounds like TellSell to me.


+300, BSN klinkt meestal als tellsell :)

(moet daar bij vermelden dat ik erg tevreden was over cellmass)
 
Het klinkt natuurlijk leuk, je krijgt alle 'slechte' dingen niet binnen. Maar als je slecht eet (en dit product gebruikt), krijg je ook de goede stoffen niet binnen. Je zit dus altijd verkeerd.
 
Het klinkt natuurlijk leuk, je krijgt alle 'slechte' dingen niet binnen. Maar als je slecht eet (en dit product gebruikt), krijg je ook de goede stoffen niet binnen. Je zit dus altijd verkeerd.

Ik maak me idd druk om de goede stoffen in ijs! :D
 
Ik maak me idd druk om de goede stoffen in ijs! :D

Hmm, ik lust inderdaad wel een bakkie. Lekker slagroom erop.. :p

Maar je snapt m'n punt toch? Stel je gebruikt dit product en je eet meer patat, gebak etc. Dan nog is het slechter dan netjes je groenten, goed vlees en vis eten. Dus je bent altijd slechter af. Je leert jezelf alleen maar slechte gewoonten aan.
 
Back
Naar boven