MuscleMeat

BSN Nitrix geeft me koppijn! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ano_1989_14

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
14 aug 2011
Berichten
5.171
Waardering
563
Ik ben nu begonnen met BSN Nitrix en ik krijg alleen een stevige partij koppijn ervan en trek wit weg, nu werkt nitrix wel maar ik vraag me af heeft iemand anders hier ook weleens last van? gr Peerebaum
 
Ik ben nu begonnen met BSN Nitrix en ik krijg alleen een stevige partij koppijn ervan en trek wit weg, nu werkt nitrix wel maar ik vraag me af heeft iemand anders hier ook weleens last van? gr Peerebaum

Hoeveel neem je er? Meer dan de aanbevolen dosering? Drink je veel water?
Hoeveel gram Arginine krijg je binnen? 3-5gram is namelijk ruim zat.
Probeer anders iets minder en kijk hoe het dan uitpakt.
Drink je veel koffie?
Caffeine constricts your blood vessels, while Nitrix opens them wider. THE TWO DO NOT WORK WELL TOGETHER!!!!
http://www.discussbodybuilding.com/Someone-Please-Post-a-Nitrix-Review-m53282.aspx
 
Ik drink veel water en ik slik eigenlijk ONDER de hoeveelheid omdat ik het rustig wou opbouwen.
Er staat 2-3 per dag voor een "normaal" persoon en boven 100 kilo zelfs 4!
En dat terwijl ik er maar 2 slik ( en 118 kilo weeg ) :S en ik gebruik me no explode er niet eens bij....
En nee ik drink geen redbull's of koffie ofzo gewoon water of groene thee ( ice-tea )
Dusja nogmaals het werkt wel krijg er alleen zo'n hoofdpijn van en ik zie er heel bleek uit...
 
Heb dit ook gehad op het begin, nam ze in voor de maaltijd. Als ik te veel gegeten had en te weinig dronk in het uur erna begon het ook te zeuren in mijn hoofd. Ben ze gaan innemen met een halve liter water (waardoor ik ook iets minder at) en toen geen last meer gehad.
 
Idd alsk meer drink dan heb ik er minder last van denk dat ik dat "je moet meer water drinken" beetje heb gelaten voor wat het is want echt 1 flesje spa extra per dag doet wonderen! ( meer niet want houd een lichte hoofdpijn maar er is mee te leven :D )
 
geen last van.. ben nu met 4e dag bezig.. ik schijt alleen wel hardere drollen :o
 
Back
Naar boven