Fitness Seller

Bsn Nitrix (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

DVD

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
22 jun 2005
Berichten
513
Waardering
1
Lengte
1m81
Massa
87kg
Vetpercentage
12%
ik was een beetje ana het surfen op het web toen ik Nitrix tegen kwam van bsn ik wil graag weten of iemand hier al ervaring mee heeft? het klinkt namelijk wel goed weet alleen niet of ik het mag plaatsen zo niet dan verwijder ik het weer.. hier beneden staat het..


Herinner je nog die keer in de sportschool dat alles perfect ging? Je was beresterk, de gewichten voelden nog nooit zo licht, elke set en herhaling gingen je erg gemakkelijk af, je aders leken bijna uit je spieren te knallen, je zag er zo opgepompt uit dat je wel 10 kilo zwaarder leek! Wauw, wat zag je er waanzinnig uit! Zelf toen je thuis kwam keek je nog in de spiegel en dacht bij jezelf "zag ik er maar altijd zo uit!"


NITRIX wordt nu geleverd in een speciale Mass Stack proefbox.
Inhoud:
- 1 pot Nitrix, 180 tabletten
- 1 zakje Cell Mass
- 1 zakje NO-Xplode
- GRATIS Shaker

Heb ik je aandacht nu te pakken?
Okay, even terug naar het hier en nu. Wat als je dat gevoel en dat lijf wat je toen had altijd zou kunnen hebben? Er bestaat namelijk een product dat het mogelijk maakt om er altijd zo uit te blijven zien!

Nitrix – Het perfecte NO (stikstof) oxide product!
Nitrix is hard op weg om het meest besproken NO product ter wereld te worden! Het is het enige product ter wereld dat de effecten van NO geperfectioneerd heeft! Nitrix is het resultaat van een jaar lang onderzoek en testen en is het eerste "alles-in-één" NO product! Nitrix verandert dat uurtje dat je er opgepompt uitziet naar een waanzinnige spiergroei stimulerende sensatie die een hele dag duurt!

Zo werkt Nitrix!
Het afbreken van de dam en het opbouwen van de spier! De makkelijkste manier om de werking van Nitrix te omschrijven is om het te vergelijken met het afbreken van een dam. De dam houd al het water tegen in een valei; het stopt de normale doorstroom van het water. Als de dam door zou breken zou al dat water ineens massaal vrijkomen. Het water zou met een enorme kracht door de hele valei stromen en alles onder water zetten.

Nitrix is de dam breker!!

Nitrix breekt je lichaamseigen dam af door je "bloedbanen" te vergroten! Dit "pompt" je spieren helemaal vol met bloed. Dat extra bloed dat naar je spieren gaat zit bomvol met allerlei groeistimulerende stoffen. Deze stoffen zorgen voor een toename van spiergroei, sneller herstel en een betere vet verbranding. Herinner je nog dat moment dat je er waanzinnig uitzag in de spiegel? Nitrix zorgt ervoor dat je dat effect houdt!

Een 4 weken durende transformatie met Nitrix!
Breng je lichaam naar nieuwe hoogtes met dezelfde technologie die verantwoordelijk is voor 's werelds meest verkochte blauwe potentiepil!

- Week 1 - Je lichaam zit nu in de NO "oplaad" fase. Breid jezelf voor op wat er gaat komen! Je zult een begin voelen van de complete lichaam pomp!

- Week 2 - Nitrix heeft de "groei schakelaar" aan gezet! Ergens in de 2e week zul je de echte kracht van Nitrix beginnen te ervaren. Tijdens week 2 zullen je kracht, uithoudingsvermogen en herstel aanzienlijk toenemen. Je spieren zullen er ook zichtbaar voller en harder uit gaan zien.

- Week 3 - De Transformatie is begonnen, en het wordt vanaf nu alleen maar beter! Het vel om je spieren zal steeds strakker gaan zitten. Je aders lijken wel door je spieren heen te willen kruipen! De pomp die je na de training hebt zal nu wel een hele dag kunnen blijven duren. Ook in de slaapkamer zal je een enorm "oppomp" effect merken! Iedereen om je heen moet nu duidelijk aan je kunnen zien dat je "iets" gebruikt!

- Week 4 en verder - Elke dag is het net alsof je steeds sterker, harder en voller er uit ziet! Iedereen om je heen kan nu niet meer om jouw nieuwe lichaam heen. Als de weken vorderen zal ook je lichaamsvet gaan dalen en je spiermassa verder toenemen. En het mooiste van dit alles is, is dat je behaalde resultaten blijvend zijn!

De wetenschap achter de werking van Nitrix!

L-Arginine AKG – DE stikstofoxide (NO) booster!
BSN heeft met Nitrix wel een heel bijzonder NO product ontwikkeld. Nitrix is niet zomaar een Arginine product! Wat Nitrix zo bijzonder maakt is het unieke transport system van Nitrix. Het gaat er immers niet om, hoeveel je van een product neemt, maar hoeveel er in je spieren terecht komt! De meeste NO producten bevatten gewoon Arginine zonder een bijzonder transport system. Dit betekent dat er nauwelijks Arginine AKG in je spieren komt. Het product dat je neemt werkt dus niet of nauwelijks. Nitrix is anders… heel anders!

Methocel – Het enige wetenschappelijk bewezen en ontwikkeld NO time-released transport systeem!
De spieropbouwende eigenschappen van NO zijn alleen werkzaam als ze geleidelijk aan het lichaam afgegeven worden. Worden ze in 1 keer afgegeven aan het lichaam, zal er een korte piek ontstaan, waardoor er maar 1 uur extra spiergroei mogelijk, in plaats van 24 uur per dag! BSN heeft daarom de hulp ingeroepen van een van 's werelds grootste farmaceutische bedrijven om een uniek transport systeem te produceren. Na maanden van onderzoek is er een uniek transport systeem ontwikkeld dat alle andere in de schaduw stelt! BSN's unieke transportsysteem, genaamd Methocel, werd ontwikkeld door de top wetenschappers van Dow Pharmaceutical. Methocel zorgt ervoor dat de ingrediënten van Nitrix geleidelijk aan het lichaam afgegeven worden, waardoor ze echt 24uur per dag werkzaam zijn. Alleen deze geleidelijke afgifte zorgt voor de geweldige resultaten die gebruikers van Nitrix behalen. Nitrix is het enige NO product ter wereld dat het exclusieve transport systeem Methocel heeft!

2CM™ (Di-Creatine Malaat) – Een zeer krachtige spiercel "op-pomper"!
Nitrix is het NO product dat het unieke 2CM™ Di-Creatine Malaat bevat. 2CM™ is een unieke vorm van creatine die gebonden is aan malaat zuur. Deze unieke combinatie stimuleert de aanmaak van ATP en vergroot de opname van creatine in de spiercel. 2CM™ zorgt voor vollere en dikkere spieren, zonder dat de spier vocht vast houdt! De toevoeging van 2CM™ aan Nitrix maakt van Nitrix een wel heel bijzonder product! Nu wordt spiergroei van alle kanten gestimuleerd!


Figuur 1: Demonstreert normale doorbloeding van een spier.
Figuur 2: Demonstreert het Nitrix effect. Let op de betere doorbloeding en het "oppomp" dat het op de spier heeft. De bloedbanen en aders staan nu helemaal open om zoveel mogelijk bloed naar de spieren te sturen. Wat betekent dat extra bloed naar je spieren? Simpel! Dit zorgt voor de extra spiergroei en de vollere en hardere spieren!

Voedingswaarde
- Dosering: 3 Tabletten
- Aantal doseringen per verpakking: 60

Hoeveelheid per dosering
- L-Arginine Alpha Keto-Glutarate (AKG) : 3000 mg
- CRTS2 (Uniek Time-relaesed en ondersteuningssysteem.) : 1853 mg
o Methocel™ (Micro-Polymer Hydrophillic Ether Matrix)
o Phosphoplexx™
o Calcium Phosphate
o Di-Potassium Phosphate
o Sodium Phosphate
o 2CM™ (Dicreatine Malate)
o L-Citrulline
o NAD (Nicotinamide Adenine Dinucleotide)
o Foliumzuur(Folate)
Andere ingrediënten: Magnesium Stearate.

Nitrix' ondersteunende systeem!
Nitrix bevat een essentieel ondersteunend systeem die het lichaam voorziet van essentiële stoffen die nodig zijn voor een optimale werking van Nitrix.

- Ingrediënt #1
Een Essentieel NO Enzym - Nicotinamide Adenine Dinucleotide (NAD) is een essentieel NO enzym dat een zeer belangrijke rol speelt bij de conversie van L-Arginine AKG naar NO. Met de toevoeging van NAD wordt de werking van Nitrix in het lichaam nog eens extra versterkt!

- Ingrediënt #2
Een belangrijke NO Donor - L-Citrulline is een aminozuur die een zeer sterke NO donor is. L-Citrulline heeft de unieke eigenschap dat het zichzelf continue om kan zetten naar NO. Deze continuerende cyclus stimuleert en onderhoud de verhoogde NO spiegels in het lichaam.

- Ingrediënt #3
Een zeer precieze combinatie van essentiële Fosfaten - Phosphoplexx is een precieze combinatie van fosfaten die essentieel zijn voor de opname van voedingstoffen in de spiercel. Zonder deze fosfaten is het lichaam niet of nauwelijks in staat om creatine, zuurstof, aminozuren, glucose en calcium op te nemen. Phosphoplexx stimuleert de opname van deze zeer belangrijke voedingstoffen. Een optimale opname van deze voedingstoffen is essentieel voor een optimale NO werking.

- Ingredient #4
Een NO Versterker – Foliumzuur verlengt de werking en het half leven van NO in het bloed. De toevoeging van dit unieke "ondersteunende" systeem heeft een dramatisch versterkende werking op Nitrix. Het verlengt en versterkt de werking van NO en dus een pomp die een dag duurt! Nitrix is dus een compleet systeem dat alle belangrijke stoffen bevat voor optimale resultaten. BSN is het eerste bedrijf dat met Nitrix een zeer compleet NO "systeem" op de markt brengt. Nitrix is niet voor niets de bestseller in Amerika! Nitrix werkt!
Nitrix bevat 180 capsules. Elke verpakking gaat ongeveer 1 maand mee.

Aanbevolen gebruik
Neem 2-4 tabletten 3 maal daags. Neem de eerste dosering voor het ontbijt op nuchtere maag, de 2e dosering voor de lunch op nuchtere maag en de 3e dosering voor het avondeten op een nuchtere maag. Neem Nitrix 30-45 voor een maaltijd in. Door Nitrix tijdens een maaltijd in te nemen zal de werking afnemen!

Hoe denken jullie hierover? het heeft mij wel nieuwsschierig gemaakt maar wat vinden jullie ervan?
 
Ik ben hier ook wel benieuwd naar ?:D
 
Wel aardig spul, maar beter neem je NO Xplode vind ik.
 
iemand al ervaring ermee?
 
ben wel benieuwd naar die combo cellmas, no-xplode en nitrix tegelijk ja. Als ze een niet goed geld terug garantie hadden dan was ik wel geintresseerd.

Nitrix alleen heb ik zo me twijfels over........
 
ik ga binnenkort bestellen en kijken of het was is dan zal ik het hier wel posten
 
Wat is de prijs van dit pakket?
 
Geen goedkoop pakket igg:

Prijzen op http://www.perfectbody.nl/

Nitrix 59.50 euro
No X-plode 66.50 euro
Cellmass 66.50 euro

192.50 :eek:

en dat is van alles 1, maar als ik dan kijk op de website van BSN, zie ik de massstack staan (http://www.bsnonline.net/bsn/pages/i_massstack_foundation.php), hier hebben ze 2x CellMass en 2x Nitrix in zitten en 1x No X-plode. Leuke combi, ben benieuwd of het echt zo goed werkt... als ik rijker was had ik het zeker een keer geprobeerd :D

Nitrix 59.50 euro x 2 = 119,00 euro
No X-plode 66.50 euro
Cellmass 66.50 euro x2 = 133,00 euro

Dat zal dan op 318.50 eurootjes komen :eek: :eek:

Erg duur dus :D, mischien als je het rechtsstreeks uit de states haalt dat het een hoop scheelt, maar dat weet ik niet.
 
Laatst bewerkt:
DavyO zei:
Geen goedkoop pakket igg:

Prijzen op http://www.perfectbody.nl/

Nitrix 59.50 euro
No X-plode 66.50 euro
Cellmass 66.50 euro

192.50 :eek:

en dat is van alles 1, maar als ik dan kijk op de website van BSN, zie ik de massstack staan (http://www.bsnonline.net/bsn/pages/i_massstack_foundation.php), hier hebben ze 2x CellMass en 2x Nitrix in zitten en 1x No X-plode. Leuke combi, ben benieuwd of het echt zo goed werkt... als ik rijker was had ik het zeker een keer geprobeerd :D

Nitrix 59.50 euro x 2 = 119,00 euro
No X-plode 66.50 euro
Cellmass 66.50 euro x2 = 133,00 euro

Dat zal dan op 318.50 eurootjes komen :eek: :eek:

Erg duur dus :D, mischien als je het rechtsstreeks uit de states haalt dat het een hoop scheelt, maar dat weet ik niet.
ik ga voorlopig alleen voor de nitrix kijken wat het doet en hierop verder bouwen....
 
Begin maandag 4 juli met no-xplode maak die pot op voor 28 juli want dan ga ik op vakantie. Hou wel een logje bij.
 
2Ripped4U zei:
Begin maandag 4 juli met no-xplode maak die pot op voor 28 juli want dan ga ik op vakantie. Hou wel een logje bij.

Wil jij er ook strak uitzien op vakantie ?

:D
 
2Ripped4U zei:
ben wel benieuwd naar die combo cellmas, no-xplode nitrix, tribulus, whey, weightgainer, en glutamine tegelijk ja.

Nitrix alleen heb ik zo me twijfels over........

jaja Lars zeker eurotjes gebeurd of niet?
 
be wel benieuwd naar NO explode!!
 
vriend van mij waar ik mee ga trainen is met nitrix begonnen nu ongeveer een week, het enigste wat ik bij hem merk is dat ze aders meer opzetten maja ieder lichaam reageerd anders dus afw8en ik hou jullie op de hoogte
 
Back
Naar boven