Fitness Seller

BSN NO-XPLODE voor kracht (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

snoob

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
30 nov 2005
Berichten
11.965
Waardering
1.005
Lengte
1m93
Massa
126kg
Als ik zo die reclame errond lees concludeer ik dat het zou helpen voor krachttraining:

NO-Xplode is the world's first and only pre-workout supplement that produces immediate results in energy, size, strength, pumps, performance, mental focus, and training intensity...You will literally see and feel it working within minutes of taking it!

Men vraag is of het werkelijk helpt? Krijg je er een kracht-/energieboost van ?
 
Kijk eens tussen de reviews...Meningen genoeg.
Voor mij: een 3 op 10.
 
krijg er zeker wel een energie boost van, maar of dat de doorslag is voor massa betwijfel ik.

Maar het doet wat het zegt, dikke pomp en energie. 8/10
 
pfff ik ga direct na het eten trainen, geen optie dus als het op een lege maag moet
 
pfff ik ga direct na het eten trainen, geen optie dus als het op een lege maag moet

idd, heb er ook al aan zitten denken, maar ik ga een uur na eten trainen, niet voor mij dus
 
Ik kreeg Trac Extreme NO geadviseerd van MHP, wel 2x zo duur als NO Explode van BSN, maar bij MHP zitten er ook de belangrijke vitamines in, en het schijnt echt een super product te zijn! En het schijnt als je het inneemt 15min. voor je avondeten op een lege maag dat je er dan toch resultaat van zal hebben bij de training!
 
N.O. Xplode. dag 1,2,3 en 4. geweldig, 10/10. drukte meer, kwam ook door de energy boost enso. daarna zwakte het steeds meer af. ik nam het met nitrix dus mijn pomp was super en nitrix werkte goed voor me maar die enegry boost was op het einde weg. dus ik geef het een 6/10 de ervaring was erg relaxed, zo trainen als een gek. nken op dit spul is ook leuk als het nog voor je werkt.. je moet alleen wel vel drinken
 
N.O. Xplode. dag 1,2,3 en 4. geweldig, 10/10. drukte meer, kwam ook door de energy boost enso. daarna zwakte het steeds meer af. ik nam het met nitrix dus mijn pomp was super en nitrix werkte goed voor me maar die enegry boost was op het einde weg. dus ik geef het een 6/10 de ervaring was erg relaxed, zo trainen als een gek. nken op dit spul is ook leuk als het nog voor je werkt.. je moet alleen wel vel drinken

:roflol: dat verdient karma
 
goed spul, kracht krijg ik er zeker van!
maar heb liever expand energized omdat ik daar maar 1 schep van nodig heb en van NO explode 2 dus doe ik er langer mee en het smaakt beter
 
krijg er zeker wel een energie boost van, maar of dat de doorslag is voor massa betwijfel ik.

Maar het doet wat het zegt, dikke pomp en energie. 8/10

Het doet weinig voor massa - dat moet jij zelf doen. Ik word er altijd hyper van en dan train ik harder.
 
Back
Naar boven