MuscleMeat

Bsn

Bezoekers in dit topic

Ko3n

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
22 mrt 2008
Berichten
51
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
85kg
Vetpercentage
10%
Hallo, ik had een vraagje, ik ben 15 jaar, nog 2 maanden en 29 dagen en dan ben ik 16, maar ik train nu al 1,3 jaar en ik zou graag willen weten of ik al BSN kan gaan gebruiken (Rode voedingsupplementen pot) of is dat slecht voor mijn groei, want ik ben al 1,83 ofzo en vind nu al wel dat ik is een x mag stoppen met in de lengte te groeien,maar de vraag dus

Is het slecht om BSN(No-Xplode,Cellmass etc) te gebruiken op 15 (bijna 16) jarige leeftijd?

thnx voor de antwoorden.

mvg,

koen
 
Ben je al uitgegroeid dan?
Er zit trouwens ook L-tyrosine in de NO-Xplode. Dit is een aminozuur dat de vermoeidheid uitstelt (geestelijk en lichamelijk). Ik heb wel gehoord dat je langere perioden erg moe kunt zijn, wanneer je het product een tijdje niet gebruikt. Weet niet of het waar is?
Post ook ff je doelen en stats..
 
Ik weet niet of ik uitgegroeid ben, ik denk/hoop het wel :)
Me doel= Gewoon groter worden kwa breedte, meer spier enz..(massa dus)
Stats: heb ik niet echt
Lengte: 1,83
Gewicht:65kg
Leeftijd: 15, bijna 16
BF:12% d8 ik, ben vroeger dik geweest en toen ging ik afvallen en nu weeg ik 65kg maar wil graag massa krijgen, en van vrienden heb ik gehoord dat BSn echt goed werkt, maar die zijn al 17,18 etc.., maar een vriend van mij die drukte normaal 2x 70kg, en toen die 1x bsn kuurtje op had, deed die 8x 80 :O, hij gebruikte dit BSN - Mass stack,eerst Nitrix, half uur voor trainen no.xplode en toen hij klaar was cellmass
Maar ik wil gewoon dat gebruiken om zoveel mogelijk spier te krijgen ;)
Mja thnx voor antwoorden die nog komen :)

mvg,

koen
 
Massa krijg je door te eten! Als je nu eens deftig zou eten zou je zeker 10-15kg kunnen gainen op 1 jaar. Laat je niet verleiden door al die supplementen, het kost veel geld (zeker BSN) en werkt pas optimaal bij een goeie voeding en die is er zeker niet bij jou.