MuscleMeat

Bsn

Bezoekers in dit topic

Ko3n

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
22 mrt 2008
Berichten
51
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
85kg
Vetpercentage
10%
Hallo, ik had een vraagje, ik ben 15 jaar, nog 2 maanden en 29 dagen en dan ben ik 16, maar ik train nu al 1,3 jaar en ik zou graag willen weten of ik al BSN kan gaan gebruiken (Rode voedingsupplementen pot) of is dat slecht voor mijn groei, want ik ben al 1,83 ofzo en vind nu al wel dat ik is een x mag stoppen met in de lengte te groeien,maar de vraag dus

Is het slecht om BSN(No-Xplode,Cellmass etc) te gebruiken op 15 (bijna 16) jarige leeftijd?

thnx voor de antwoorden.

mvg,

koen
 
Ben je al uitgegroeid dan?
Er zit trouwens ook L-tyrosine in de NO-Xplode. Dit is een aminozuur dat de vermoeidheid uitstelt (geestelijk en lichamelijk). Ik heb wel gehoord dat je langere perioden erg moe kunt zijn, wanneer je het product een tijdje niet gebruikt. Weet niet of het waar is?
Post ook ff je doelen en stats..
 
Ik weet niet of ik uitgegroeid ben, ik denk/hoop het wel :)
Me doel= Gewoon groter worden kwa breedte, meer spier enz..(massa dus)
Stats: heb ik niet echt
Lengte: 1,83
Gewicht:65kg
Leeftijd: 15, bijna 16
BF:12% d8 ik, ben vroeger dik geweest en toen ging ik afvallen en nu weeg ik 65kg maar wil graag massa krijgen, en van vrienden heb ik gehoord dat BSn echt goed werkt, maar die zijn al 17,18 etc.., maar een vriend van mij die drukte normaal 2x 70kg, en toen die 1x bsn kuurtje op had, deed die 8x 80 :O, hij gebruikte dit BSN - Mass stack,eerst Nitrix, half uur voor trainen no.xplode en toen hij klaar was cellmass
Maar ik wil gewoon dat gebruiken om zoveel mogelijk spier te krijgen ;)
Mja thnx voor antwoorden die nog komen :)

mvg,

koen
 
Massa krijg je door te eten! Als je nu eens deftig zou eten zou je zeker 10-15kg kunnen gainen op 1 jaar. Laat je niet verleiden door al die supplementen, het kost veel geld (zeker BSN) en werkt pas optimaal bij een goeie voeding en die is er zeker niet bij jou.

Mijn raad? Train, eet en kom binnen 1 jaar nog eens terug.
 
Ik zou geen NO XPLODE of Cell mass gaan gebruiken.

Gewoon keihard trainen en genoeg eten, en wat aanvullen met whey/eiwit shakes.
 
Ooh thnx he! nog bedankt voor de antwoorden, ps ETEN is bij mij goed!
dits mijn eetschema, door de weeks

7:30
250ml melk
Havermout
1schepje suiker
1glas water
1apell

10:00
3 bruine(bijna zwart xD) boterhammen met veel pitten, en op elke boterham 2 plakke kipfilet
250ml water

12:00
3 bruine boterhammen met veel pitten en op elke boterham 2 plakke kipfilet
250ml water

14:00/15:00
250mg kwark

14:30/15:30
ong. 1 uur trainen

15:30/16:30
noten of dergelijke...

18:00
avond eten wat de potschaft

20:00
250mg kwark

22:00
noten

dit is mijn schema, gaat binnen kort bodylab whey pro pot kopen €40 en in 100g zit 86% eiwitten dus 86g
en die shakes gaat ik nemen om 7:30(uit me bed)/18:00(na avond eten)/22:30(voordat ik naar bed gaat)

Trainschema:
ma:borst,biceps
di:buik,benen
do:rug,triceps
vrij:schouders,buik,onderarmen,nek

is dit goed?

mvg,

koen
 
Als het voor jou werkt , is het goed.
 
Ziet er best oke uit
 
Ik zou meer melk drinken als ik jouw was. Melk bevat zon 3,5 gram eiwit per 100ml.
 
staat 1 appel tussen xD
 
Massa krijg je door te eten! Als je nu eens deftig zou eten zou je zeker 10-15kg kunnen gainen op 1 jaar. Laat je niet verleiden door al die supplementen, het kost veel geld (zeker BSN) en werkt pas optimaal bij een goeie voeding en die is er zeker niet bij jou.

Mijn raad? Train, eet en kom binnen 1 jaar nog eens terug.

idd:;)
 
1 appel is te weinig maak er maar drie stuks fruit van. Vrete gek:D!!
 
2plakken kippenfilet maak er 100gr van :D
 
2plakken kippenfilet maak er 100gr van :D


per boterham 3 plakken dan? :D

en dat fruit.... najah ik kijk wel ff :P

aleen met rug trainen heb ik nooit het gevoel dat het kapot is..., weten jullie goede oefeningen voor dat?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
deadlift en bent over rows!! eerst 10 herhalingen dan 8 dan 6 en dan nog een keer 6. Ik ga normaal echt kapot als ik dat doe..
 
Ooh thnx he! nog bedankt voor de antwoorden, ps ETEN is bij mij goed!
dits mijn eetschema, door de weeks

7:30
250ml melk
Havermout
1schepje suiker (waarom? Drink dan meer melk, dat zijn ook suikers)
1glas water
1apell

10:00
3 bruine(bijna zwart xD) boterhammen met veel pitten, en op elke boterham 2 plakke kipfilet
250ml water

12:00
3 bruine boterhammen met veel pitten en op elke boterham 2 plakke kipfilet
250ml water (te weinig)

14:00/15:00
250mg kwark Voor het trainen zou ik toch iets deftigs eten, zoek in de stickeys.

14:30/15:30
ong. 1 uur trainen

15:30/16:30 (dus je traint, en geeft daarna je lichaam een paar noten om te herstellen? :s)
noten of dergelijke...

18:00
avond eten wat de potschaft

20:00
250mg kwark Wissel kwark en noten om

22:00
noten

dit is mijn schema, gaat binnen kort bodylab whey pro pot kopen €40 en in 100g zit 86% eiwitten dus 86g
en die shakes gaat ik nemen om 7:30(uit me bed)/18:00(na avond eten)/22:30(voordat ik naar bed gaat) (na avondeten een shake? :s)

Trainschema:
ma:borst,biceps
di:buik,benen
do:rug,triceps
vrij:schouders,buik,onderarmen,nek nek? :s of bedoel je traps?
is dit goed?

mvg,

koen



In het vet aangeduid wat ik anders zou doen. Ik snap niet dat mensen zeggen dat het ok is...
 
En haal je eiwitten ook eens uit een andere bron dan alleen supplementen!
 
Supplementen zijn bijzaak en zou ik echt absoluuuut NIET gaan gebruiken voor mijn achttiende. Het gaat om de basis, eten als een malle, meer melk, meer kwark, meer fruit, meer vlees. Supplementen doen niets voor je, het is een toevoeging.
 
Hallo, ik had een vraagje, ik ben 15 jaar, nog 2 maanden en 29 dagen en dan ben ik 16, maar ik train nu al 1,3 jaar en ik zou graag willen weten of ik al BSN kan gaan gebruiken (Rode voedingsupplementen pot) of is dat slecht voor mijn groei, want ik ben al 1,83 ofzo en vind nu al wel dat ik is een x mag stoppen met in de lengte te groeien,maar de vraag dus

Is het slecht om BSN(No-Xplode,Cellmass etc) te gebruiken op 15 (bijna 16) jarige leeftijd?

thnx voor de antwoorden.

mvg,

koen

lijkt me niet dat je al uitgegroeid bent. jongens kunnen doorgroeien tot hun 21e. bovendien is je lengte onder het nederlands gemiddelde, dus waarom zou je willen stoppen. het lijkt me ook niet dat bsn slecht voor je groei is. je groei is toch 99% genetisch bepaalt.
 
Back
Naar boven