XXL Nutrition

Bubs goes Ganbaru (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Sterk dat je in deze moeilijke tijden je hoofd niet laat hangen.
Sterkte voor de komende periode.
Probeer nog van elk moment te genieten.
En de mooie herinneringen zijn voor eeuwig van jullie.

Proficiat met de pull-up PR!
Bwa, het is het ene moment bij het andere.
Bedankt, en bedankt :).
Een heftige en emotionele periode voor de boeg. Heel veel sterkte voor jou en je naasten gewenst. :heart:
Dank je.
Wat een nare rotsituatie. Zo machteloos bah. Het is vreselijk maar wel "fijn" dat ze nu zelf een soort regie over haar leven kan hebben als deze ondraaglijk wordt. Ik hoop dat de procedure zonder al te veel drempels verloopt. Driedubbele dikke knuffel van mij! :heart:


Die squat!! Ik droom over zo'n uitvoering. Mooie training Bubs

Je hebt gelijk. Soms is alles gewoon even te veel. Hoop dat je energielevel weer een beetje bij gaat komen door de rust.
Ja, het nemen van die beslissing bracht haar wel al rust... Een vooruitzicht naar pijnvrij zijn...

Uitvoering zal verre van perfect zijn denk ik, maar ik mag/mocht (gyms gesloten :grumble: ) niet klagen.
Mooi uitgevoerd.

Knap van je moeder om dit zelf aan te geven. Ik wens jullie nog een paar mooie dagen en een waardig afscheid. Heel veel sterkte!

In alle ellende toch fijn dat dit kan, voor je moeder, haar naasten en jullie allemaal.

Sterkte Bubsje! :aai:

Heel veel sterkte voor de komende periode Bubs.

Heel veel succes en sterkte bubs! Fijn dat het ziekenhuis toestemming heeft gegeven. En over die 2 uur dat je geweest bent, soms is burgerlijke ongehoorzaamheid noodzakelijk 😘

heel veel sterkte :heart:

Veel sterkte! Gelukkig kan ze wel nog ff afscheid nemen.

moeilijke periode Bubsie, ff de teugels laten vieren ok? :heart:

Kalm aan Bubsie, veel sterkte ook van mij :heart:

sterkte bubs in deze rot periode!

Oef! Take care lieve Bubs!:heart:

Heel veel sterkte!

Hier ook maar even.. heel veel sterkte ❤

Sterkte in deze periode ❤

Veel kracht gewenst!


Sterkte! En ondanks alle ellende toch fijn dat iemand zelf de keuze heeft er mee te stoppen.

Hoi lieve Bubs, Ik wens je heel veel sterkte!
Dank je wel allemaal

Zondag heb ik mijn laatste, korte training gehad. Ik heb nu geen zin meer om die nog te loggen.
Was enkel leg press, bench press (wel met een PR van 2x2x45), unilateral seated row en Hip thrusts.

Maandag kwam de anesthesist langs bij mama om de wettelijke kant van de euthanasie te regelen, dinsdag hebben we om 15u50 afscheid van haar genomen.
Ze is rustig ingeslapen omringd door mijn papa, mijn zus en schoonbroer en ik en mijn vriend.
Het is een moeilijke periode, er moet nu veel geregeld worden en echt tijd om te rouwen en het verlies te verwerken is er nog niet geweest.
Eten track ik niet, mijn gewicht is wat gezakt maar niet dramatisch (en zal vnl. vocht zijn denk ik).
Voor thuis trainingen vind ik nu (nog) niet de motivatie of energie.
Eens de uitvaart achter de rug is bekijk ik wel wat ik precies ga doen (mini-cut, onderhoud, schema opstellen om thuis verder aan de bak te gaan,...), maar de eerstkomende dagen/week zal daar niet veel van in huis komen.
 
Bwa, het is het ene moment bij het andere.
Bedankt, en bedankt :).

Dank je.

Ja, het nemen van die beslissing bracht haar wel al rust... Een vooruitzicht naar pijnvrij zijn...

Uitvoering zal verre van perfect zijn denk ik, maar ik mag/mocht (gyms gesloten :grumble: ) niet klagen.

































Dank je wel allemaal

Zondag heb ik mijn laatste, korte training gehad. Ik heb nu geen zin meer om die nog te loggen.
Was enkel leg press, bench press (wel met een PR van 2x2x45), unilateral seated row en Hip thrusts.

Maandag kwam de anesthesist langs bij mama om de wettelijke kant van de euthanasie te regelen, dinsdag hebben we om 15u50 afscheid van haar genomen.
Ze is rustig ingeslapen omringd door mijn papa, mijn zus en schoonbroer en ik en mijn vriend.
Het is een moeilijke periode, er moet nu veel geregeld worden en echt tijd om te rouwen en het verlies te verwerken is er nog niet geweest.
Eten track ik niet, mijn gewicht is wat gezakt maar niet dramatisch (en zal vnl. vocht zijn denk ik).
Voor thuis trainingen vind ik nu (nog) niet de motivatie of energie.
Eens de uitvaart achter de rug is bekijk ik wel wat ik precies ga doen (mini-cut, onderhoud, schema opstellen om thuis verder aan de bak te gaan,...), maar de eerstkomende dagen/week zal daar niet veel van in huis komen.
Heel veel sterkte en kracht voor nu en ik de toekomst Bubs 🙏
 
Gecondoleerd en heel veel sterkte en kracht toegewenst in deze periode.
 
gecondoleerd Bubsie!
 
Gecondoleerd met jullie verlies en veel sterkte Bubs. Doe het kalm aan.
 
Gecondoleerd en heel veel sterkte.
 
Heel veel sterkte Bubs :(
 
Gecondoleerd :kiss:
Sterkte.
 
Sterkte lieve Bubs!:heart:
 
Gecondoleerd bubs! Het lijkt zo snel gegaan ineens...
Heel veel sterkte en succes gewenst voor jullie allemaal 😘
 
Gecondoleerd Bubs veel sterkte gewenst .
 
Innige deelneming en veel sterkte nogmaals!
 
Pfff... zwaar klote en helaas ook herkenbaar.....

Gecondoleerd en sterkte!
 
Gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst Bubs. Training en voeding zijn in deze periode echt niet belangrijk, dus doe waar je je goed bij voelt.
 
Bedankt iedereen...
Deze ochtend was de uitvaart, nog een harde noot om te kraken. Ervoor wel 6km gaan rennen, het eerste dat ik deed qua sport sinds mama haar overlijden. Geen idee waarom, maar ik had er een enorme drang voor.
En nu... Nu komt de verwerking, of toch een poging tot. Vrijdag ga ik naar een psychologe, just to be sure. Ik hoop om vanaf volgende week het tracken en thuistrainen terug op te kunnen pikken. Sowieso zal het rustig aan worden in het begin. Vooral wat band werk denk ik en af en toe hardlopen en wandelen.
Hoe klein en kort de trainingen ook zijn, ik zal ze wel loggen. Al is het maar om mijn gedachten wat te verzetten.

Nogmaals dank voor de vele lieve woorden...
 
Back
Naar boven