MuscleMeat

Bubs goes Ganbaru

Bezoekers in dit topic

Vanochtend stukje gelopen met mijn neef.
Het gaat al een hele tijd goed met mijn lies, maar vanochtend was het toch weer even gevoelig. Dinsdag dus skippen of een heel klein, traag rondje doen.

Training zaterdag 26 december 2020 - Hardlopen
Cijfertjes: 47’; 7,5km; 9,4km/h; ~440kcal; AVG HR 150bpm

1609000077896.jpeg 1609000118740.jpeg
Morgen wordt echt rotweer voorspeld. Regen en windstoten boven de 100km/h.
Misschien doe ik een extra training als wandelen er helemaal niet in zit.
Of gewoon een échte dag rust. We’ll see.
Fijn weekend nog iedereen :wave: .
 
Beter skippen :D
:(. Maar vandaag wordt al een luie dag, wat een rotweer zeg!
Ik blijf lekker de hele dag binnen.

Geen biertje is vaak makkelijker dan één biertje... :D
Dat is wel waar... Net zoals vertrekken met het idee om 5km te rennen er 10 worden, wordt een wijntje of biertje vaak ook een fles of vat :o.
 
Training zondag 27 december 2020 - Extra Week 5
Glute bridge
4x20xS-band + 13kg

Seated hip abduction
4x20xS-band

Push-ups with stands
4x15xBW

Crunches
4x20

Cross body crunch
4x15 per kant

Goblet squat
4x20x13

One leg SLDS
4x12x13 hh per kant

Triceps kickback
4x12x6 per kant

Dead bug - 2 sec hold
4x20

Voor de rest is alles nogal kl*te.
Alles lijkt fout te gaan en tegen te slaan :(.
 
Ah joh, het jaar duurt nog maar een paar dagen. Daarna een gloednieuw begin. 2021 kan alleen maar beter worden :)
 
Ah joh, het jaar duurt nog maar een paar dagen. Daarna een gloednieuw begin. 2021 kan alleen maar beter worden :)
Ik waardeer je positivisme, maar een nieuw jaar laat de huidige kopzorgen helaas niet magisch verdwijnen. Dat zou wel leuk zijn, dat je alles gewoon even kunt resetten...
 
Ik waardeer je positivisme, maar een nieuw jaar laat de huidige kopzorgen helaas niet magisch verdwijnen. Dat zou wel leuk zijn, dat je alles gewoon even kunt resetten...
Even zoeken naar de reset knop..... :)
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Ik waardeer je positivisme, maar een nieuw jaar laat de huidige kopzorgen helaas niet magisch verdwijnen. Dat zou wel leuk zijn, dat je alles gewoon even kunt resetten...
Natuurlijk niet, maar er zijn altijd nieuwe onsen en mogelijkheden. Elk eind is een nieuw begin en alle ellende is een mogelijkheid er sterker uit te komen. Natuurlijk wil dat niet zeggen dat het altijd een pretje is, soms zijn tijden zwaar.

Maar inderdaad, ik ben dan ook een onverbeterlijke optimist.
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Even zoeken naar de reset knop..... :)
Nog niet gevonden :(.
Natuurlijk niet, maar er zijn altijd nieuwe onsen en mogelijkheden. Elk eind is een nieuw begin en alle ellende is een mogelijkheid er sterker uit te komen. Natuurlijk wil dat niet zeggen dat het altijd een pretje is, soms zijn tijden zwaar.

Maar inderdaad, ik ben dan ook een onverbeterlijke optimist.
Het is wel een goede ingesteldheid, en ik probeer het ook zoveel mogelijk te zijn.
Maar in 2020 is het toch net allemaal iets teveel geweest... Nouja, 2021 kan niet veel slechter worden, zullen we dan maar denken ;).

Gisteren een redelijk volgeplande dag en, eerlijk is eerlijk, ook niet veel zin gehad om te trainen.
Dagje rust genomen dus.
Vanochtend toch een rondje gaan rennen :o. Een 7-tal km, en geen liespijn!

Training dinsdag 29 december 2020 - Hardlopen
Cijfertjes: 42'; 7km; 10,2km/h; ~400kcal; AVG HR 155bpm

1609243663957.png 1609243635771.png

Deze week ook eventjes niet tracken, het is vakantie voor iets :).
Al heeft dat tot nu toe niet al teveel (negatieve) invloed op mijn gewicht.
Ik probeer dan ook om de dagen tussen kerst en nieuw toch wat normaal te eten en deze periode niet als een excuus te zien om 10 dagen ongegeneerd te schransen.
4 Dagen is al meer dan voldoende :p.
 
Training woensdag 30 december 2020 - FB1@Home
Warm-up
  • Side raises 3x10x6
  • Push-up with stands 3x12xBW
  • Glute bridge 3x20xS-band
Front squat
5x12x29 +1Kg

Crunches
4x20

Incline DB Press
5x8x14 +1kg

Walking lunges (2DB)
4x 16 passen x14 (gewicht per hand; +1Kg)

BOR
4x12x29 +1Kg

BB Hip thrust - 3sec hold
4x12x31 + S-band

DB Shoulder press
4x12x11

Russian twist
4x20x5 kg schijf
 
De beste wensen Bubs. Ik hoop dat het ondanks alle beperkingen een beetje gezellig was :)
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Fijne jaarwisseling Bubs! <3De beste wensen Bubs. Ik hoop dat het ondanks alle beperkingen een beetje gezellig was :)
De beste wensen Bubs. Ik hoop dat het ondanks alle beperkingen een beetje gezellig was :)
Dank jullie!
Het was best ok neet61, er was veel eten en drinken dus dat doet al veel :p.
Foodbaby was real, ik heb al de hele dag geen trek :roflol: .
Wel al wat yoghurt en een proteinbar gegeten, want de eerste dag het jaar werd goed ingezet met een fullbody training!

Training 1 januari 2021 - FB2@Home week 6
Warm-up
  • Push-ups with stands 3x15xBW
  • Seated hip abduction 3x20xS-band
Bulgarian split squats
5x10x28 (hh per kant) +10 reps

OHP
1x12x17
1x10x22
5x6x28 +1kg

RDL
4x15x36

BB Bicep curl
2x10x22
1x8x22
1x10x22

Glute bridge
4x20x22

Tricep kickback
4x12x6

Reverse crunches
4x20

Russian twist
4x20x5kg schijf

Cardio: ~6km wandelen

Straks komt mijn papa nog langs om “koekestutjes” te eten, een traditie die mijn mama had op 1 januari... Elke eerste dag van het jaar ging de ganse familie (of toch een heel groot deel) naar mijn ouderlijk huis om daar te eten en een digestiefke te drinken. Ik wil dat graag in stand houden (zij het beperkter), dus vanaf dit jaar neem ik het bij ons thuis over. Nu weliswaar alleen met papa, maar vanaf 2022 moet mijn zus en haar gezin er ook minstens bij zijn :).

Bij deze ook nog mijn beste wensen voor jullie allemaal. Dat het een jaar vol gainz mag zijn, zonder nieuwe lockdowns, met veel lekker eten en drinken, liefde, een goede gezondheid en al de rest wat jullie hartje begeert :heart: .
 
Bij deze ook nog mijn beste wensen voor jullie allemaal. Dat het een jaar vol gainz mag zijn, zonder nieuwe lockdowns, met veel lekker eten en drinken, liefde, een goede gezondheid en al de rest wat jullie hartje begeert :heart: .
Ook zo'n jaar voor jou!
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Dat het een jaar vol gainz mag zijn, zonder nieuwe lockdowns, met veel lekker eten en drinken, liefde, een goede gezondheid en al de rest wat jullie hartje begeert :heart: .
Dankjewel. Ik hoop dat ook.
En jij bent al goed begonnen :thumb:
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Ook zo'n jaar voor jou!
Dankjewel. Ik hoop dat ook.
En jij bent al goed begonnen :thumb:
Thanks!
Ah, hoe kan je het jaar beter beginnen dan met wat Bulgarians :p??

Vandaag nergens veel zin in, maar het zonnetje kwam piepen deze ochtend dus ik ben toch maar even gaan rennen. Het was plaatselijk wel behoorlijk glad. Een paar keer serieus doorgeschoven, maar daar bleef het gelukkig bij :D.
Niet echt gelet op tempo of afstand, gewoon even het hoofd wat leeg maken :).

Training zaterdag 2 januari 2020 - Hardlopen
Cijfertjes: 49’; 8,25km; 10,1km/h; ~475kcal; AVG HR 153bpm

1609590280443.jpeg 1609590300868.jpeg

Doei :wave: !
 
Training zondag 3 januari 2021 - FB3@Home
Warm-up
  • Push-ups with stands 3x12xBW
  • Side raises 3x10x6
  • Seated abduction 3x20xS-band
BB Hip thrust
5x15x38+S-band +2Kg
:peachy: on :fire:

BB Upright row
3x12x22
2x10x22

Reverse lunges
5x12x28 +10reps

Crunches
4x20

DB Flys
4x8x10 +1Kg

Calve raises
4x15x28

One arm DB row
4x10x13 per kant

Cross body crunch
4x15 per kant

Cardio: ~5,5km wandelen

In december ongeveer 110km gaan hardlopen, goed voor bijna 6000 verbruikte kcals.
Die heb ik wel extra binnen gewerkt tijden de feestdagen denk ik :roflol: .
Vanaf morgen terug tracken, gewoon terug 1600kcals en kijken wat het geeft.
Ik wilde eerst een mini-cut doen, maar op 52,5Kg lijkt me dat nu niet bepaald écht nodig...
 
Back
Naar boven