Fitness Seller

Bubs goes Ganbaru (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Heel veel sterkte Bubs met dit tweede verlies in zo'n korte tijd. Ik hoop dat over enige tijd de mooie herinneringen aan je ouders de overhand gaan krijgen boven deze nare periode.
 
Gecondoleerd en ontzettend veel sterkte met dit verlies. Soms is het niet te bevatten hoe oneerlijk het leven kan zijn.
Ik hoop dat jullie allemaal de kracht vinden om samen door deze shit heen te komen.
 
Heel veel sterkte Bubs!
 
Gecondoleerd en veel sterkte!
 
Gecondoleerd Bubs, een groot verlies geen ouders meer :(
 
Gecondoleerd en veel sterkte!
 
Veel sterkte !
 
Heel veel sterkte lieve Bubs...

Je gaat door in een stroomversnelling.... maar waak wel voor jezelf. Als de weerslag toeslaat laat je lijf dan ook even goed rusten....
 
Heel veel sterkte Bubs!
 
Ik ga niet iedereen quoten, maar bedankt allemaal voor de lieve woorden :heart: .

De laatste weken zijn een rollercoaster geweest, vooral op gebied van regelen, organiseren, opruimen,...
Echt ruimte om te rouwen heb ik mijns inziens nog niet gehad.
Eerst was het de uitvaart regelen, en de week daarna wilde mijn zus al mijn hele ouderlijke huis leeg maken zodat het asap te koop gezet kan worden. Iets waar ik (nog) niet aan toe was, maar wel toe werd gedwongen en het dus allemaal maar heb laten gebeuren. Vorige week daardoor dagelijks een uur of 10 bezig geweest in het huis van mama en papa, en in het weekend als een zak in elkaar gevallen. Het voelt voor mij nu alsof alles weg is, alsof ik geen thuis meer heb (ook al woonde ik daar al lang niet meer) en ik een nieuw nest moet zoeken. Ik loop precies helemaal verloren.

Komt er nog bij dat ik me al twee weekends op rij heb lam gezopen om even niet aan alles te moeten denken :o. Achteraf weet ik dat het geen oplossing is, maar het moment zelf is het gewoon fijn om even niets te beseffen. Mja, het mag geen extra probleem worden natuurlijk, dus ik heb terug contact opgenomen met mijn psychologe...
Deze week waren het dan uitstapjes naar de notaris, de bank, uitvaartverzekering, rouwprentjes opsturen, en mijn zus gezelschap houden (want zij wordt gek als ze alleen is, dus ik wordt geacht daar te zijn).
Toch ook wat tijd voor mezelf geclaimd en me gepusht om donderdag naar de gym te gaan en vanochtend te gaan hardlopen. Achteraf ben ik blij dat ik buiten ben geweest, maar zowel gisteren als nu ben ik stik kapot. Ondanks dat slaap ik barslecht. Ik lig lang in bed (en heb helemaal geen zin om op te staan), maar lig meer te draaien en te woelen dan dat ik effectief slaap.

Op dit moment ben ik nog niet terug aan het werk, en ik weet ook niet goed of ik er al aan toe ben om terug full-time (en alleen, thuis) te werken.
Het is een moeilijke puzzel om te leggen, omdat ik niet weet waar ik zelf het meest baat bij heb. Onmiddellijk terug in de routine vliegen met alles erop en eraan, of eerst zorgen dat ik terug voor mezelf en mijn huishouden kan zorgen alvorens ook nog mijn job erbij te nemen. Feit dat ik een eeuwige twijfelaar ben helpt hier ook niet aan natuurlijk :rolleyes: .

Nog even BB gerelateerd: ik ga afstappen van de LB/UB trainingen en overgaan op PPL met twee verschillende lowerbody sessies. Push splits ik misschien ook in twee, zodat ik een sessie met OHP en DB BP heb, en een sessie met BP en DB shoulder press. Ik wil graag zowel OHP als BP blijven doen, maar ze (nu) in 1 training combineren lijkt me te zwaar. Qua aantal trainingen per week wil ik mezelf nu nergens op vast pinnen. Ik laat gewoon de PPL opvolgen ongeacht welke dag van de week het is.
Bij deze ook nog de training van gisteren loggen, zo blijft het een beetje :ontopic: .

Training donderdag 18 november 2021 - Push A
OHP
1x12x12
1x10x22
1x5x27,5
2x4x32
2x 1+2+1 x 32 (1 pushpress in begin en 1 pushpress op het eind)

Incline DB press
1x6x16
1x10x14
2x7x14

Straight arm pushdown
2x10x37,5
2x8x37,5

Cable flys
2x12x17,5
1x10x17,5

Unilater front raise
3x10x6 hh. per kant

SS

Tricep cable pushdown
1x12x20
2x8x22,5

Side bends on bench
4x12x5 hh. per kant

Ab rope pushdown
4x15x50

15' crosstrainer

Loopje van vanochtend was 7,5km à 10,9km/h.
Ik had verwacht dat mijn conditie er erger aan toe zou zijn na twee weken niet rennen en onregelmatig/ongezond te eten... No need to say dat dit mijn huidige shape is:

ade04f50f1027bba3b07f71ae8a54a64.jpg
 
Zo te horen wordt je nog helemaal geleefd door alle toestanden. Zou niet verkeerd zijn om nog wat te wachten met werken, of eerst halve dagen op te starten. En trainen alleen om de kop een beetje leeg te maken.... geen dwang :)
 
Neem je tijd Bubs. Het is geen puzzel die gelegd moet worden op een weekje tijd ;)
 
Ik lees het een beetje laat, maar alsnog gecondoleerd en veel sterkte toegewenst Bubs.
 
  • Heart
Waarderingen: Bubs
Jeetje Bubs. Wat een ellende allemaal. Hou je taai!:aai:
 
Back
Naar boven