XXL Nutrition

Bubs goes Ganbaru (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Je shape ziet er nog meer dan goed uit hoor Bubs! Fijn te zien dat je het trainen weer rustig hebt opgepakt:D
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
:roflol: ik begreep het al niet, maar per been dus hahaha. Ik dacht per kant aan de BB :roflol: desalniettemin netjes voor een homeworkout!

Van pep word je juist scherp, misschien moet ik ‘m er maar weer uit halen xD :twitch:
Dank je babe :heart: !
Hm, stuur je wat op als kerstcadeau? Kan het ook wel gebruiken atm :loony:.
Je shape ziet er nog meer dan goed uit hoor Bubs! Fijn te zien dat je het trainen weer rustig hebt opgepakt:D
Thanks Skatermarvin .
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sinds ik terug aan het werk ben is mijn slaap weer helemaal f*cked up. Elke nacht word ik minstens een vijftal keer wakker en voel me op dit moment niet echt uitgerust.
Maar het ging nu relatief goed qua trainingen vorige week, en ik wil dat ritme het liefst aanhouden.
Desnoods met lichtere trainingen, maar zeker iéts doen.
Daarom gisteren onmiddellijk na het werk de eerste training van de week gedaan. Zo kon ik na het avondeten lekker op de bank blijven liggen :).

Training maandag 30 november 2020 - FB1@Home
Warm-up
  • Push-up with stands 3x15xBW
  • Glute bridge 3x20xS-band
Front squat
5x12x24

Incline DB Curl

5x12x12
Iets meer rust tussen de sets genomen.

Reverse crunches

4x15

Walking lunges (2DB)

3x 20 passen x12 (gewicht per hand)

BOR

4x12x24

BB Hip thrust - 2sec hold

5x12x27
Moest eigenlijk vier sets en met smalle band er nog bij, maar was de band vergeten :o.
Dus een setje extra gedaan :p.

DB Shoulder press

1x12x10
3x10x10

Russian twist

3x20x5kg schijf

Cardio: ~6km wandelen

Deze ochtend vroeg wakker, rotweer (veel wind en regen) dus een rondje gaan rennen :p.

Training dinsdag 1 december 2020 - Hardlopen
  • Cijfertjes: 52'; 8,1km; 9,3km/h; ~480kcal; AVG HR 158bpm
1606828466846.png 1606828472020.png
Rustig aan gedaan, wel 2km meer dan ik initieel had gepland.
Ging lekker, helemaal niet buiten adem ofzo. Conditie zit, i.t.t. kracht, wel nog goed :).

Gewicht blijft stabiel rond 53kg, maar ik heb het gevoel (kan ook tussen mijn oren zitten) dat ik er alweer wat leaner/fitter uit zie dan een paar weken terug.
Gyms blijven helaas nog tot minstens 1 februari gesloten :(. Dus ik weet niet goed hoe ik het volgend jaar ga aanpakken.
Ik denk eraan om geen lange cut te doen in 2021, maar vanaf februari terug te bulken en dan elke x-aantal weken een mini cut in te lassen.
Zo kan ik misschien toch best nog wat gainz maken komend jaar.
Maar goed, ik ken mezelf (en jullie mij ook wel een beetje intussen) dus ik kan nog 35 keer van gedacht veranderen :roflol: .
 
Het was weer vroeg dag, wakker geworden rond 5u. Toch nog een uurtje blijven liggen, en dan maar besloten om op te staan.
Ochtendstond geeft goud in de mond, dus ineens maar de dag goed begonnen met een FB training!

Training woensdag 2 december 2020 - FB2@Home
Warm-up
  • Push-ups with stand 3x15xBW
  • Glute bridge 3x20xS-band
Bulgarian split squats (barbell)
5x10x24 (hh. per kant)

Dead bug
4x20

OHP

1x15x12
1x12x17
5x8x24 Beetje gewicht erbij

Cross body crunch
4x12 per kant

RDL

4x15x33

Bicep curl
4x10x10

90degree hip abduction - 2sec hold
4x20xS-band

Bench dips
4x15xBW

Ik begin intussen zin te krijgen om terug wat zwaarder te trainen (voor zover dat thuis mogelijk zal zijn).
Morgen klein stukje rennen, en een dagje naar kantoor.

Post wo shape:
IMG_20201202_092015.jpg


IMG_20201202_091930.jpg
 
Ik begin intussen zin te krijgen om terug wat zwaarder te trainen (voor zover dat thuis mogelijk zal zijn).
Morgen klein stukje rennen, en een dagje naar kantoor.
Dat klinkt semi-positief! Keep it up Bubs!

Die curls hebben wel hun effect!
 
  • Heart
Waarderingen: Bubs
Dat klinkt semi-positief! Keep it up Bubs!

Die curls hebben wel hun effect!
Will do :). Als de gyms nu nog eens terug open zouden gaan :grumble: .
Thanks! Al vind ik dat het best tegenvalt qua shape op dit moment :p.

Pff, alweer om 5u wakker vanochtend :suicide:. Gelukkig is het de laatste van de weeken heb ik dan vier daagjes weekend.
Klein rondje gaan rennen, en dan weer eens naar kantoor. Een goede dag gekozen, want er stond Gluhwein, chocolade bonbons en een pakketje met vreten van de Sint op me te wachten :D.
Byebye dieet :roflol: .

Rennen ging vlot, omdat het een klein rondje was heb ik de laatste twee kilometer wat extra gas gegeven.

Training donderdag 3 december 2020 - Hardlopen.
Cijfertjes: 38'; 6,5km; 10,3km/h; ~375kcal; AVG HR 159bpm
1606988720417.png 1606988727442.png

Gewicht blijft intussen stabiel op 1700kcal.
Wel vreemd, want mijn onderhoud zat een paar maand geleden rond 2000.
Zou dat komen door het trainen terug op te pikken?
 
Hier net over de grens stikt het van de Belgen, kun je ook overwegen toch?
 
Hier net over de grens stikt het van de Belgen, kun je ook overwegen toch?
Nederland is voor mij +200km rijden :roflol: .
De dichtstbijzijnde in (Noord)-Frankrijk is ook 45min rijden...
Niet echt een optie helaas :(.
 
Nederland is voor mij +200km rijden :roflol: .
De dichtstbijzijnde in (Noord)-Frankrijk is ook 45min rijden...
Niet echt een optie helaas :(.
Oh ik dacht dat je in Gent woonde haha, succes dan...
 
  • Haha
Waarderingen: Bubs
Oh ik dacht dat je in Gent woonde haha, succes dan...
Nee, ik werk in Gent :p.
Wonen in het pitoreske West-Vlaanderen, nabij de Franse grens :).

Ahja, ik ben de eerste lockdown doorgekomen (hoewel er dan niet veel van me overbleef :roflol: ) dus zal nu ook wel lukken ;).
Maar ik blijf een vrouw dus ik ga er toch af en toe over zeuren :p.
 
Nee, ik werk in Gent :p.
Wonen in het pitoreske West-Vlaanderen, nabij de Franse grens :).

Ahja, ik ben de eerste lockdown doorgekomen (hoewel er dan niet veel van me overbleef :roflol: ) dus zal nu ook wel lukken ;).
Maar ik blijf een vrouw dus ik ga er toch af en toe over zeuren :p.
Je hebt je best voorbeeldig, beter dan ik iig, door die eerste lockdown getraind, dus ook deze tweede zal je genoeg doen binnen de mogelijkheden!
 
  • Heart
Waarderingen: Bubs
Je hebt je best voorbeeldig, beter dan ik iig, door die eerste lockdown getraind, dus ook deze tweede zal je genoeg doen binnen de mogelijkheden!
De omstandigheden waren toen wel anders dan nu natuurlijk... Hoewel, ik trainde ook wel vaak om alles even te vergeten en van me af te zetten. Grootste verschil is dat ik in de eerste lockdown aan het cutten was en dus relatief snel en best veel resultaat zag. Nu weet ik niet goed wat ik aan het doen ben met mijn dieet of welk resultaat ik moet verwachten :roflol: .
Blijven trainen I guess en grotendeels voeding tracken.

Van trainen gesproken: deze ochtend de derde fullbody van deze week eruit geperst!

Training vrijdag 4 december 2020 - FB3@Home
Warm-up
  • Push up with stands 3x15
  • Squat bouncer 3x15x10+S band
  • Standing side abduction 3x10xS-band per kant
BB Hip thrust
5x15x33+S-band
Zelf met dit gewicht staan mijn glutes in vuur en vlam :fire: .

Crunches
4x20

BB upright row
5x12x17

BB Reverse lunges
4x10x24 hh per kant

DB flys
4x12x7

Dead bug
4x20

One leg calve raises
4x10x10

One arm DB Row
4x12x10

Cardio: ~5km wandelen

Morgen weer een rondje rennen met mijn neef, en voor de rest lekker rust nemen :).
 
Soms zeg ik wel eens iets zinnigs hé :p.
Dank je wel :).

Deze ochtend niet zoveel zin om te gaan rennen, of om überhaupt iets te doen... Maar ik had afgesproken met mijn looppartner, dus heb ik hem maar uit zijn bed gebeld (jaja, ik heb geleerd uit vorige week) en zijn we een eindje gaan doen.
Eerst 2km alleen opgewarmd, daarna 5km samen gerend en dan nog eentje alleen richting bakker om klaaskoeken te halen :D.

Training zaterdag 5 december 2020 - Hardlopen
Cijfertjes: 51’; 8,2km; 9,6km/h; ~480kcal; AVG HR 153bpm

Het was ook weer eens tijd om te wegen en te meten... Gewicht exact hetzelfde als twee maand terug, cm’s best wat hoger op de verkeerde plekken :o. Zo meteen even de excel file aanvullen en dan drop ik ‘m hier ook nog :).
 
De omstandigheden waren toen wel anders dan nu natuurlijk... Hoewel, ik trainde ook wel vaak om alles even te vergeten en van me af te zetten. Grootste verschil is dat ik in de eerste lockdown aan het cutten was en dus relatief snel en best veel resultaat zag. Nu weet ik niet goed wat ik aan het doen ben met mijn dieet of welk resultaat ik moet verwachten :roflol: .
Blijven trainen I guess en grotendeels voeding tracken.

Van trainen gesproken: deze ochtend de derde fullbody van deze week eruit geperst!

Training vrijdag 4 december 2020 - FB3@Home
Warm-up
  • Push up with stands 3x15
  • Squat bouncer 3x15x10+S band
  • Standing side abduction 3x10xS-band per kant
BB Hip thrust
5x15x33+S-band
Zelf met dit gewicht staan mijn glutes in vuur en vlam :fire: .

Crunches
4x20

BB upright row
5x12x17

BB Reverse lunges
4x10x24 hh per kant

DB flys
4x12x7

Dead bug
4x20

One leg calve raises
4x10x10

One arm DB Row
4x12x10

Cardio: ~5km wandelen

Morgen weer een rondje rennen met mijn neef, en voor de rest lekker rust nemen :).
Gewoon blijven gaan. Consistentie begint bij elke week een paar keer blijven trainen :) 💪🏻
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Gewoon blijven gaan. Consistentie begint bij elke week een paar keer blijven trainen :) 💪🏻
Klopt, en ik hou ook wel van routine als in op vaste dagen trainen/hardlopen enzoverder.
De week alvast goed begonnen: gisteren FB training, vandaag gaan rennen :).
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zondag rustdag, enkel wat gewandeld want het was een heeeerlijke winterdag.
's Morgen te voet wat boodschappen gedaan en in de namiddag gaan wandelen in het Heuvelland met meneer Bubs. In totaal 15km afgelegd.
Leuke wandeling, beetje avontuurlijk ook want er was enorm veel modder. Paar keer bijna op mijn bek gegaan :roflol: .

Training maandag 7 december 2020 - FB1@Home
Warm-up
  • Push-up with stands 3x15xBW
  • Glute bridge with band 3x20xS
Front squat
5x12x26

Incline DB press
5x12x12
Volgende week naar 13 :).

DB Walking lunges
4 x 20passen x 12 per hand

BOR
4x12x26

DB Shoulder press
4x12x10

BB Hip thrust - 2sec paused
4x12x29 + S band

Reverse Crunches
4x20

Russian twist
4x20x5kg schijf

Cardio: ~6km wandelen

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vanochtend om 5u10 opgestaan om nog eens te gaan hardlopen met mijn vriend.
Ik wilde hem laten leiden en het tempo laten bepalen, maar dat is niet altijd even goed gelukt :o.
Vandaar de schommelingen per kilometer in snelheid, hij moest af en toe een beetje bekomen :roflol: .
Toch een nette 10km gelopen met een relatief lage hartslag (mijn max nu was lager dan mijn gemiddelde als ik alleen ren :p), dus heel tevreden met dit herstelloopje :) !
En het was gewoon heel erg fijn om nog eens te gaan rennen met hem :heart: .

Training dinsdag 8 december 2020 - Hardlopen
Cijfertjes: 1h04'; 10km; 9,3km/h; ~590kcal; AVG HR 138bpm.

1607421452495.png 1607421458956.png 1607421463996.png
 
En zo is het alweer donderdag.
Ondanks dat ik nergens zin in heb gisteravond toch nog getraind, en deze ochtend gaan rennen.
Stilvallen zal me denk ik over de rand duwen ipv op het randje te balanceren...

Training woensdag 9 december 2020 - FB2@Home
Warm-up
  • Push-ups with stands 3x15xBW
  • Glute bridge 3x20xS-band
Bulgarian split squats (barbell)
5x10x26 (hh. per kant) +2kg

OHP
1x12x17
1x10x22
2x8x27
3x6x27
Voor de lockdown deed ik in de gym (na mijn rugpijn) 5x5x27, dus ik was best blij dat ik er nu meer reps kon uithalen.
Max ooit is 5x5x29,5; misschien zit een thuis-PR er wel in?
Het is wel moeilijker omdat ik enkel een barbell heb, maar geen rack... Dus ik moet telkens van de grond beginnen.

Cross body crunch
4x12 per kant

RDL
4x15x35

90degree hip abduction - 2sec hold
4x20xS-band

Bicep curl
4x12x10 +8 reps

Dead bug
4x20

Bench dips
4x20xBW +20reps

Training duurt gemiddeld 1,5h, maar ik heb toch het gevoel dat ik niet genoeg doe.
Gewicht blijft nog altijd min of meer stabiel op 1600kcal, en ik heb trek in meer :grumble: .
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik zat in twijfel of ik zou gaan hardlopen vanochtend, want mijn lies zeurt weer een beetje.
Nouja, ik ben hardleers dus ben toch maar vertrokken voor een "klein" en "rustig" rondje (dat was het plan :rolleyes: ).

Training donderdag 10 december 2020 - Hardlopen
Cijfertjes: 48'; 8km; 10,1km/h; ~460kcal; AVG HR 162bpm
1607594741049.png 1607594745505.png

Af en toe last gehad van mijn lies, maar (nog) niet super erg gelukkig.
Zaterdag toch maar even skippen, en dan misschien zondag een klein (écht klein) rondje doen.
Mogelijks dan dinsdag ook even een extra dagje rust pakken.
Morgen wel weer trainen.
 
Lekker met de Hang Power Clean aan de slag, leuk!
Af en toe last gehad van mijn lies, maar (nog) niet super erg gelukkig.
Zaterdag toch maar even skippen, en dan misschien zondag een klein (écht klein) rondje doen.
Voorzichtig hoor, anders is het straks weer weken of maanden niets.

Misschien om de zoveel loopjes een echt herstelloopje plannen?
(dat er max een uur staat bekent dat het ook best een half uur mag zijn)
 
Lekker met de Hang Power Clean aan de slag, leuk!
De wie wat hoe :o?

Voorzichtig hoor, anders is het straks weer weken of maanden niets.

Misschien om de zoveel loopjes een echt herstelloopje plannen?
(dat er max een uur staat bekent dat het ook best een half uur mag zijn)
I know... Wil liefst geen lockdownblessure 2.0 hebben.
Dus best wat kalmer aan doen. Misschien ook afwisselen tussen 2x rennen en 3x rennen per week.
 
Het is wel moeilijker omdat ik enkel een barbell heb, maar geen rack... Dus ik moet telkens van de grond beginnen.
Kan je hem op 2 keukenstoelen leggen of zo?
 
Back
Naar boven