MuscleMeat

Bubs goes Ganbaru

Bezoekers in dit topic

neet61 nog enorm veel ruimte voor verbetering van die buik ;).

1A988E12-C2F6-4D59-8725-C031C10EA0B9.jpeg
 
Nou enorm.... Maar je bent behoorlijk perfectionistisch volgens mij en gaat vast voor abs 3.0 :p
Volgens mij haar grootste kracht én valkuil.
:o

1611220363183.png

Dit ziet er toch hartstikke goed uit?
"Hartstikke goed" is wel wat overdreven denk ik, maar slecht is het zeker niet :).
Ik ben ook helemaal niet ontevreden hoor!
En bedankt voor het compliment :heart: .
:iagree:

"Enorm veel ruimte voor verbetering" lijkt me een dichterlijke vrijheid van epische proporties.
:roflol:

Maar streven we niet allemaal steeds naar meer en beter? Een plateau, op elk gebied (kracht, fysiek), is toch nooit leuk :).
En achteruitgang nog veel minder :p.
Doch: op dat gebied ben ik realistisch, year round abs houden is voor mij (op dit moment) niet mogelijk denk ik.
Als ik vergelijk met vorig jaar, dan zijn ze er wel op verbeterd.
Ik heb nu een iets hoger vetpercentage, maar ze zijn even zichtbaar als in april 2020 :).

1611224654990.png1611224675218.png

Anyhow, vanochtend dus training twee van de week gedaan!

Training donderdag 21 januari 2021 - FB2@Home Week 9
Warm-up
  • Push-up with stands 3x15xBW
  • Front raises 3x10x6
  • Side lying clamshell 3x20 per kant
OHP
1x12x17
1x10x22
5x8x28 :cheer:
Eindelijk! Op naar 29kg :cool: .

V-sit-ups
4x15

Bulgarian split squats
5x10x29 +10reps

Palm down wrist curl
4x8x4 per kant +1Kg

BB Bicep curl
4x8x23 +1Kg

Stiffed leg SLDS
4x10x15 +1Kg

Glute bridge
4x20x29

Triceps kickback
4x12x6

Russian twist
4x20x6kg DB

Later vandaag nog een rondje glute activation doen en een wandeling (als het wat droog bijft).
Voor de abs routine is het rustdag, die volgen morgen weer :).
 
Dat is toch zeker een duidelijke verbetering..in heb het tegenovergestelde bereikt inmiddels ;)
Denk dat voor veel vrouwen/mensen yearround abs uberhaupt niet heel gezond is.. (alleen al het obsessieve gedrag eromheen is mogelijk al niet gezond:rolleyes:)
 
Doch: op dat gebied ben ik realistisch, year round abs houden is voor mij (op dit moment) niet mogelijk denk ik.
Als ik vergelijk met vorig jaar, dan zijn ze er wel op verbeterd.
Ik heb nu een iets hoger vetpercentage, maar ze zijn even zichtbaar als in april 2020 :).
Dit is wat geruststellende nuance!

Als we Sanca Saxon geloven dan is het trainen van abs een behoorlijke factor in de zichtbaarheid.

24/7/365 droge en zichtbare abs is voor de meeste mensen fysiek en mentaal niet de beste keuze. Zelfs als het zou betekenen dat je dan afstand doet (aan mij natuurlijk) van alle WV nu en in de toekomst, maar ik ben bereid om over een compromis mee te denken.
 
Dat is toch zeker een duidelijke verbetering..in heb het tegenovergestelde bereikt inmiddels ;)
Denk dat voor veel vrouwen/mensen yearround abs uberhaupt niet heel gezond is.. (alleen al het obsessieve gedrag eromheen is mogelijk al niet gezond:rolleyes:)
Zoals je zelf zegt: het is niet gezond om year round abs te hebben. Dus geen erg als je het omgekeerde hebt bereikt :p.
Toont alleen dat je naast actieve sporter ook een levensgenieter bent :heart: .
En je ziet er nog steeds goed uit, dus niet klagen!

Dit is wat geruststellende nuance!

Als we Sanca Saxon geloven dan is het trainen van abs een behoorlijke factor in de zichtbaarheid.

24/7/365 droge en zichtbare abs is voor de meeste mensen fysiek en mentaal niet de beste keuze. Zelfs als het zou betekenen dat je dan afstand doet (aan mij natuurlijk) van alle WV nu en in de toekomst, maar ik ben bereid om over een compromis mee te denken.
Ik geloof Sanca Saxon , zonder die eerste sessie vorig jaar had ik nooit of te nimmer zichtbare abs gehad.
Feit dat ze er nu (meer?) doorkomen op een hoger vet% bewijst dat ook :).

Vergeet dat laatste maar, Bubs doesn't share food or booze :p.

Geen zin om te wandelen deze namiddag, begin diezelfde doelloze rondjes terug wat beu te worden.
Dan maar een stukje gaan rennen in de plaats :roflol: .
GPS wilde weer niet meewerken toen ik vertrok, dus vermoed dat onderstaande wel ongeveer zal kloppen.

Aanvullende cardio donderdag 21 januari 2021
Hardlopen: 41'; ~6,5km; ~9,4km/h; ~375kcal; AVG HR 150bpm

Dat verdient een extra 200kcals vandaag vind ik :cool: .
Morgen(avond) gaan we weer trainen (inclusief abs!).
Doeidoei!
 
Vergeet dat laatste maar, Bubs doesn't share food or booze :p.
Je bent al even dedicated als met je abs.

De enorme opofferingen die ik wil doen worden voor mijn gevoel wat ondergewaardeerd. :thumb:
 
Laatst bewerkt:
  • Haha
Waarderingen: Bubs
Je bent al even dedicated als met je abs.

De enorme opofferingen die ik wil doen worden voor mijn gevoel wat ondergewaardeerd. :thumb:
Ik ga bijna medelijden krijgen!
Als de wereld terug wat normaal wordt: altijd welkom voor een rondje hardlopen richting de abdij :D.

De training van vandaag in twee sessies gedaan. LB in mijn middagpauze en UB + abs na het werk.
Training vrijdag 23 januari 2021 - FB3@Home Week 9
Warm-up 1
  • Glute activation circuit
BB Hip thrust
5x15x38 + S-band 45”-60” rust

BB Reverse lunges
4x10x29 hh per kant
Voelt nog steeds erg zwaar :o.

BB Calve raises
4x15x29
————————————————————————————
Warm-up 2
  • Push-up with stands 3x15xBW
  • Front raises 3x10x6
BB Upright row
5x12x17
Stuk minder gewicht dan vorige week, maar mijn uitvoering was wel stukken beter.
Het voelde ook veel beter aan en ik slingerde niet meer tijdens de neerwaartse beweging.
Elke week kilootje erbij en aandachtig blijven op mijn houding!

DB Flys
4x10x10

One arm DB row
4x10x14 +8reps

Abs circuit: 25’

Cardio: ~3,5km wandelen

Intussen doe ik de glute activation al 8 dagen op rij, en ik begin nu toch wel een constante “pijn”/gespannen gevoel te hebben. Feels good :D.
Denk dat ik elke 10dagen wel eentje rust neem, want het mag de gewone trainingen natuurlijk ook niet in het gedrang brengen.
Morgen rondje rennen, abs en glutes uiteraard!
 
FF puur uit nieuwsgierigheid en om te plannen voor najaar 2023, dat West-Vlaamse landschap op een schaal van 1 een Hollandsche polder tot 10 de Ardennen, waar moet ik dan aan denken?
 
In,maar ik wacht wel aan de abdij :D
Meer dan welkom! Breng mini Sanca ook maar mee, ik vind baby’s leuk zolang ze van iemand anders zijn :p.
En dan niet in een recht lijn terug!
1611427288146.jpeg


In, ik zal B.O.B. Zijn.

Beer over Bitches?

FF puur uit nieuwsgierigheid en om te plannen voor najaar 2023, dat West-Vlaamse landschap op een schaal van 1 een Hollandsche polder tot 10 de Ardennen, waar moet ik dan aan denken?
23?! :sad:
Hangt ervan af welke beer tour je wenst te doen.
Enkel West-Vleteren: 2-3
Wil je er een paar rondjes Sint-Bernardus bij: 3-4.
Goed te doen dus, zeker als we elkaar mentaal en met trappist steunen :heart: .

Deze ochtend een lekker rondje gaan rennen. Rustig aan - opnieuw met tegenwerkende gps - en puur genieten!

Training zaterdag 23 januari 2021 - hardlopen
Cijfertjes: 1’05”; 10,5km; 9,4km/h; ~600kcal; AVG HR 150bpm

568C54C2-51AA-40D9-95B0-7C1ADD3CD58E.jpeg
Daarna nog glute activation en abs gedaan :).
Ook de eerste testrit is een feit: KIA Proceed
Leuke auto, gaat goed vooruit, mooi interieur en exterieur.
Op naar de volgende!

Planning morgen: wandelen met papa, glutes, abs en lekker eten maken :D!
 
Hij is zooooo schattig!!

Vorige week ook nog eens aan het meten geslaan.
Ondanks lockdown gaat het best ok eigenlijk. Gewicht zakt niet enorm, en de cm's zijn ook relatief stabiel :).

1611492067911.png


1611492083072.png

Vetpercentage is wel hoger dan de berekening denk ik, maar \care.
Binnen een maandje nog eens een dexascan laten doen om te zien hoe het staat met mijn VVM tov vorig jaar.
Ik zit nu nog altijd op 1600kcals van ma-vr, en in het weekend laat ik het los.
Gisteren ook genoten van (iets teveel) hapjes, drankjes, koekjes,...
Zolang de spiegel lief blijft voor mijn ogen, blijf ik lief voor mijn maag :D.
 
Dat is behoorlijk stabiel zeg! Zie niet wat een dexascan daar nog aan gaat veranderen :p
 
Back
Naar boven