AndroidHealthClinic

Bubs goes Ganbaru

Bezoekers in dit topic

Miljaar, lang niet zo'n spierpijn in mijn glutes gehad als vandaag! Quads laten zich ook duidelijk voelen, hamstrings zijn iets beter gelukkig.
Vandaag was het tijd voor UB. Terug meer focus op goede uitvoering van de oefeningen en daarom lager gewicht genomen bij bepaalde oefeningen.
Beetje slappe hap wel, alweer super vroeg wakker geworden :sad: . Hopelijk houdt dit niet terug weken aan, voel me nu al doodop.

Training woensdag 24 februari 2021 - UB1@Home Week 1
OHP
Warm-up: 10x12 / 10x17 / 10x22
1x6x29
1x5x29 Voelde dat ik het toch moest forceren, en mijn rug hierdoor hol kwam, dus 2kg eraf.
1x8x27
2x7x27
Terug opbouwen dus tot het helemaal goed gaat qua vorm!

BB Row
1x10x27 (eerder schuin)
4x10x22 (meer horizontale rug)
Beetje aanvoelen wat ik het fijnst vind qua uitvoeren.
De horizontale positie voelt wel een stuk zwaarder (vandaar een stuk minder kilo's) en is eens een afwisseling.
Denk dat ik zo verder ga :).

Push-up with stands
4x12xBW+rugzakje met 5kg

One arm tricep overhead extension
1x12x6
3x10x6
Weer de aatste twee reps van de laatste set forced :o.

DB Bicep curl SS Palm down wrist curl
4x12x9 // 4x12x4

Abs circuit (3x uitgevoerd)
Oblique V-crunch L 10x
Oblique V-crunch R 10x
V-ups 10x
Reverse crunches 15x
V-Hold 20"
Side plank L 30"
Side plank R 30"

Cardio: Beetje wandelen nu het zonnetje nog schijnt :).
 
Van weinig slaap kun je je inderdaad waardeloos beroerd voelen. Enig idee wat de aanleiding tot je korte nachten is Bubsie?
 
powernabjes...als het in je agenda past :o
 
:heart: het is echt 50 jaar geleden dat ik deze uitdrukking in Kuifje las
Toen ik het las wist ik weer dat ik in een Vlaams log zat, heerlijk!

Toevallig nog aan de Lupulus pils ook. Het was lekker al geef ik de voorkeur aan de Blonde, de Hibernatus en de Hopera.
 
alweer super vroeg wakker geworden :sad: . Hopelijk houdt dit niet terug weken aan, voel me nu al doodop.
Als iemand hier een verklaring voor heeft, dan hoor ik het graag! Hier precies dezelfde ellende! Een oplossing is ook goed..

:heart: het is echt 50 jaar geleden dat ik deze uitdrukking in Kuifje las
Dit dus:roflol:

DhIPe82X0AI5Xjw
 
les sleep is killing :(
Dat ondervind ik alweer eens, helaas...
Van weinig slaap kun je je inderdaad waardeloos beroerd voelen. Enig idee wat de aanleiding tot je korte nachten is Bubsie?
Geen idee waarom ik zo vroeg wakker word in de eerste plaats. Maar eens wakker begint mijn molen al volop te draaien en schieten mijn gedachten en gevoelens alle richtingen uit.
Waardoor ik de slaap niet meer echt kan vatten natuurlijk...
Vannacht was het al plezier vanaf 2u, daarna elk half uur op de klok zien passeren... Letterlijk .
Huidige work from home status:
:coffeepc:
powernabjes...als het in je agenda past :o
Helaas, geen tijd voor...
Nou dat MOET dus helemaal niet.
Noem je me nou DIK :janken: ?!
:heart: het is echt 50 jaar geleden dat ik deze uitdrukking in Kuifje las
Duizend bommen en granaten! Zo lang!
Toen ik het las wist ik weer dat ik in een Vlaams log zat, heerlijk!

Toevallig nog aan de Lupulus pils ook. Het was lekker al geef ik de voorkeur aan de Blonde, de Hibernatus en de Hopera.
Hehe :heart: .
Als iemand hier een verklaring voor heeft, dan hoor ik het graag! Hier precies dezelfde ellende! Een oplossing is ook goed..


Dit dus:roflol:

DhIPe82X0AI5Xjw
Dat is Suske en Wiske lieve Marvin, niet Kuifje :p.
Geen verklaring helaas, en al zeker geen oplossing.
Behalve dan de angstremmers misschien die ik voorgeschreven kreeg eind vorig jaar, maar ik neem die echt zga nooit...
 
Dat is Suske en Wiske lieve Marvin, niet Kuifje :p.
Nu je het zegt:roflol: Ik zocht naar Miljaar en kuije..maar deze vond ik wel mooi omdat het woord er zoveel stond

Behalve dan de angstremmers misschien die ik voorgeschreven kreeg eind vorig jaar, maar ik neem die echt zga nooit...
Ehm..laat maar:roflol:
 
Nu je het zegt:roflol: Ik zocht naar Miljaar en kuije..maar deze vond ik wel mooi omdat het woord er zoveel stond
Is ook wel zo :D.

Ehm..laat maar:roflol:
Je slaapt er wel rustiger door hoor :p.
Nee :roflol:

Ik reageer op neet61 die weer eens wat uit zijn duim zuigt, mijn opmerking heeft niets met jouw voortgang te maken.
Ze zeggen altijd dat je terug kinds wordt als je veroudert hé, dan hoort duimzuigen er ook weer bij I guess :P.

Nouja, aangezien ik toch terug vroeg wakker was vandaag ben ik maar een klein herstelloopje gaan doen.
Aangezien meneer Bubs maandag skipte heeft hij me vandaag gezelschap gehouden :heart: .
Kort: check.
Rustig: check
Gezelschap: 11/10

1614851831516.png


Training donderdag 4 maart 2021
  • Hardlopen: HM-schema W5D2 (Herstelloop 40’ tempo 1)
    Cijfertjes: 43'; 6,2km; 8,6km/h (7min/km); ~300kcal (Garmin); AVG HR 130bpm (:cheer: lekker lage hartslag! Mijn HR is precies altijd lager als ik samen met iemand loop.)
    1614854637215.png 1614854643323.png 1614854648267.png
Verder is mijn zus vandaag jarig... Niet iets waar ze naar uit keek, zo de eerste keer zonder mama.
Om haar toch een beetje op te beuren ben ik gisteravond samen met haar collega haar werkplek gaan versieren.
Vanochtend ben ik ook nog een verrassingsontbijt gaan klaar zetten en heb haar dan opgewacht.
Ze was heel verrast en fleurde toch een beetje op. Mission accomplished :)!
 
Training vrijdag 5 maart 2021 - LB2@Home Week 2
Warm-up: Glute activation ~7'30"

Bulgarian split squat
Warm-up: 10xBW / 10x22
3x8x30
2x6x30

Front squat
5x8x34

RDL 1.5 reps
5x12x30

**15 minuten mental breakdown op het bankje**

Goblet squat - Heels elevated
4x12x12

Single leg HT
4x12xM-band per kant

Abductor
4x30xM-band
 
Het moet wel leuk blijven, he? :)
Trainen vind ik zeker nog leuk, net zoals hardlopen. Het is eigenlijk het enige dat me nog wat op de been houdt atm en was ook helemaal niet de aanleiding tot mijn instorting. Fysiek afzien doet al de rest (meestal) naar de achtergrond verdwijnen.

Ik laat het hier en irl zelden merken dat het eigenlijk niet zo goed gaat. Ipv makkelijker wordt het moeilijker om om te gaan met het verlies en gemis.
Slecht slapen, stress op het werk, tijd van de maand, afspraak voor erfenisaangifte, aanslepende bankzaken,.... Het helpt er allemaal niet aan. Maar in mijn hoofd moet ik verder, dus ik doe meestal alsof alles prima is. Dat is gewoon het makkelijkst naar de buitenwereld toe.

Anyhow, vanochtend een lange, trage duurloop (op papier). Berekoud dus met handschoenen aan gelopen, daardoor hartslag minder in de gaten gehouden en veel te snel gegaan. Het voelde soms nochtans eerder als snelwandelen dan hardlopen. Straks details en plaatjes bij de praatjes.
 
Vervelend om te lezen in de spoiler Bubs! Hou je taai, al heeft zo'n opmerking natuurlijk weinig te bieden.

Denk in ieder geval om jezelf:aai:
 
  • Heart
Waarderingen: Bubs
Back
Naar boven